تاریخ فارسی
history.wikibix.ir

کاردستی با فوم اکلیلی برای کودکان

نویسنده : ali | زمان انتشار : 21 اسفند 1398 ساعت 00:25

  • یلدا محمدی
  • 2 دسامبر 2016
  • ۰

ایده های خلاقانه و جالب برای ساخت کاردستی با فوم گلسازی را در این مطلب معرفی می نماییم که با این روش های جدید می توانید زیباترین کاردستی ها را با فوم های رنگارنگ بسازید.

کاردستی فومی را می توان از جمله کاردستی های جالب و زیبا دانست که دارای تنوع بالایی می باشند و شما به وسیله فوم های رنگی می توانید به راحتی اقدام به ساخت نموده و انواع کاردستی های جدید و جالب را تهیه نمایید. از این رو ، مجموعه ایی از بهترین ایده ها در این زمینه را در این مطلب معرفی می نماییم که هر یک می توانند بهترین الگو برای ساخت کاردستی کودکان به وسیله فوم باشند.

ایده های خلاقانه و جالب برای ساخت کاردستی با فوم اکلیلی و ساده :

به وسیله فوم های رنگی و زیبا می توان کاردستی های جالبی برای کودکان ساخت، این نوع کاردستی تشابه زیادی به انواع کاردستی با کاغذ رنگی دارد، البته فوم های رنگی دارای مقاومت بیشتری نسبت به کاغذ هستند و می توانند انتخاب مناسبی برای کودکان باشند. تصاویر زیر نمونه هایی از ساده ترین و زیباترین مدل های کاردستی ساخته شده از فوم را نشان می دهد که می توان از آنها به عنوان الگو استفاده نمود.

برای ساخت کاردستی کودکانه از فوم سعی کنید از فوم های رنگارنگ که دارای تنوع بالایی می باشند استفاده نمایید. این نوع کاردستی های خلاقانه و جالب می توانند به عنوان وسایل تزیینی برای اتاق کودکان نیز مورد استفاده قرار بگیرند. در ادامه چند ایده جالب برای ساخت وسایل تزیینی از فوم را مشاهده می فرمایید که امیدواریم به کمک این مدل های جالب و دیدنی، زیباترین کاردستی ها فومی رنگارنگ برای کودکان تهیه نمایید.

تصاویری که مشاهده نمودید، تنها بخشی از مدل های کاردستی کودکان به وسیله فوم بود، در صورت تمایل به ساخت کاردستی های متنوع و جالب دیگر به بخش کاردستی مراجعه نمایید و از دیگر ایده ها و آموزش ها برای ساخت کاردستی های متنوع دیدن کنید. موفق باشید.

منبع : آرگا