موضوعات وبسایت : تاریخی
سوالات امتحان آیین نامه رانندگی

تور لحظه آخری آنتالیا هتل 4 ستاره

تور لحظه آخری آنتالیا هتل 4 ستاره

نویسنده : محمد پارسایی | زمان انتشار : 30 دی 1399 ساعت 14:20

3. پرواز ایرانی یا خارجی؟

شما برای خرید تور آنتالیا دو راه دارید:

سوالات امتحان آیین نامه رانندگی

1. با پرواز ایرانی ارزانتر بروید ولی معطلی دارید.

2. با پروازهای خارجی گرانتر می روید و زودتر به مقصد برسید.

قضیه از این قرار است که پروازهای ایرانی که به سمت آنتالیا می‌روند در خود فرودگاه آنتالیا مسافران را پیاده نمی‌کند. هر ایرلاینی به یکی از شهرهای اطراف آنتالیا می‌روند که حدود 3 الی 4 ساعت با ماشین تا خود آنتالیا فاصله دارند. به طور مثال اگر شما با پرواز ایران ایر و ماهان به آنتالیا بروید به شهر اسپارتا می‌رسید و با ترانسفر زمینی حدود 4 ساعت تا آنتالیا و هتل محل اقامت‌تان فاصله دارید. اگر با پرواز قشم ایر به آنتالیا می‌روید به دنیزلی می‌رسید و با ترانسفر زمینی حدود 3.5 ساعت تا آنتالیا و هتل‌تان فاصله دارید. توجه داشته باشید که ترانسفر زمینی به عهده برگزار کننده تور است.

به طور کلی حرکت پروازهای ایرانی حدودا ساعت 12 شب است که شما حدودا ساعت 3 صبح به دنیزلی یا اسپارتا می‌رسید و بعد از 4 ساعت حدودا ساعت 7 صبح به آنتالیا و هتل‌تان می‌رسید. اما اگر ترانسفر زمینی و معطلی شب تا صبح اذیت‌تان می‌کند، پروازهای ترک را انتخاب کنید که حرکت‌شان معمولا صبح زود است و شما قبل از ظهر مستقیم به خود فرودگاه آنتالیا می‌رسید و با ترانسفری کوتاه به هتل‌تان می‌رسید، که البته این راحتی کمی هم هزینه دارد. پروازهای ترک تقریبا 30 درصد از پروازهای ایرانی گران‌تر هستند.

6. از منطقه‌های مختلف آنتالیا تا هتل‌های محبوب و خدماتش

با انتخاب نادرست یک تور یا هتل و امکانات و منطقه‌ای که مناسبتان نیست، می‌تواند تعطیلات و سفرتان را خراب کند. پس اینکه بدانید از خدمات سفر و امکانات هتل‌تان چه می‌خواهید مهم است. درباره منطقه‌های مختلف تحقیق کنید، هتل‌ها را مقایسه کنید، در نهایت تور مورد نظرتان را رزرو کنید و تدارک سفر را بچینید.

قبل از اینکه درباره منطقه‌های آنتالیا بگوئیم به امکانات ALL و UALL هتل‌ها اشاره‌ای کنیم:

هتلمان ALL باشد یا UALL؟

نگران هزینه‌های غذا در آنتالیا نباشید!
شما هزینه تمام وعده‌های غذایی و نوشیدنی یک هفته را هنگام خرید تور آنتالیا پرداخت کرده‌اید. هتل‌های ALL INCLUSIVE امکانات تفریحی خوبی دارند. جذابیت خدمات و خورد و خوراک در این هتل‌ها چنان شما را سرگرم می‌کند که قید بیرون رفتن از هتل را می‌زنید. رایگان بودن غذاهای این هتل‌ها فقط محدود به غذاهای اصلی نیست، میان وعده‌ها مثل چای، کیک و شیرینی و کافی و… هم کاملا رایگان هستند. تنها محدودیت هتل‌های ALL در ساعت استفاده از خدمات خورد و خوراک است. یعنی شما تا ساعت 12 شب فرصت دارید تا از این غذاها رایگان استفاده کنید. اما نگران نباشید اگر علاقه به خوردن غذا و نوشیدنی در نیمه شب دارید انتخاب دیگری هم وجود دارد. تمام امکاناتی که در هتل‌های ALL وجود دارد، در هتل‌های UALL INCLUSIVE هم هست، با این تفاوت که در هتل‌های UALL به صورت 24 ساعته می‌توانید از غذا و خوراکی‌ها و نوشیدنی رایگان استفاده کنید. معمولا هتل‌های 4 ستاره دارای خدمات ALL هستند. اما هتل‌های 5 ستاره هم دارای خدمات ALL و هم UALL هستند.

منطقه مرکز شهر آنتالیا:

مرکز شهر آنتالیا دارای بافت قدیمی‌تر نسبت به مناطق دیگر است و هتل‌های آن امکانات کمتری دارند و ساحل آن، بیشتر صخره‌ای است اما، بازار بزرگ و قدیمی آنتالیا ارزش دیدن دارد. از هتل‌های مرکز شهر آنتالیا می‌توان به ددمان، رکسوس و داون تاون است.

منطقه لارا:

منطقه لارا، در شرق منطقه مرکزی آنتالیا واقع شده است که یکی از توریستی ترین و بهترین منطقه‌های آنتالیا است. آنچه خوبان همه دارند؛ لارا یکجا دارد: هتل‌های خوب با قیمت‌های ارزان، سواحل و آب و هوای عالی و مراکز خرید متنوع مثل تراسیتی و دپو. هتل تایتانیک، هتل دلفین و هتل کرملین پالاس از هتل‌های درجه یک و 5 ستاره منطقه لارا هستند.

منطقه کمر:

منطقه کمر که در قسمت غربی آنتالیا به طور باورنکردنی زیباست. از مرکز شهر آنتالیا که به سمت کمر حرکت می‌کنید، شاهد مناظر بی‌نهایت زیبا خواهید بود که حالتون رو حسابی خوب می‌کند. بعد از حدود 1 ساعت که به کمر برسید هتل‌های شیک و مجلل، رستوران‌ها، سواحل و طبیعت هیجان انگیزی در انتظار شماست. تقریبا اکثر هتل‌های منطقه کمر به صورت UALL خدمات ارائه می‌دهند. مانند آوانتگارت ریزورت، اورنج کانتی، ترنس آتلانتیک و غیره.

منطقه بلک:

اگر به بازی گلف علاقه دارید، در منطقه بلک هتل رزرو کنید. چون تقریبا تمام هتل‌های منطقه بلک دارای زمین گلف هستند. منطقه بلک دارای روستاهای بسیار لوکس با طبیعت شگفت انگیز است. اگر مسافر تور آنتالیا در منطقه بلک هستید، باید بدانید هتل‌های 4 و 5 ستاره این منطقه، با امکانات و تفریحات آبی و سواحل زیبا بهترین انتخاب برای شما هستند. از بین هتل‌های این منطقه، هتل الاکوالیتی و هتل آدوریا گلف جزء برترین هتل‌های آنتالیا در منطقه محبوب بلک هستند.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر