سوالات امتحان آیین نامه رانندگی

دهکده تفریحی اطراف اصفهان

نویسنده : رضا قربانی | زمان انتشار : 21 دی 1400 ساعت 10:18

blog-org-157-1587385327-entertainment-village-around-isfahan1.jpg

سوالات امتحان آیین نامه رانندگی

دهکده های تفریحی اطراف اصفهان اغلب در مناطق جغرافیایی خوش آب و هوای این استان واقع شده اند. هر یک از این دهکده ها و اماکن تفریحی از امکانات رفاهی زیاد و متنوعی برخوردار می باشند و به همین دلیل توانسته اند هر ساله و در فصول مناسب، تعداد زیادی از گردشگران داخلی و خارجی را به خود جذب کنند.

با وجود جاذبه های گردشگری بسیاری که در مناطق مختلف استان و شهر اصفهان قرار دارد و بسیاری از ما بارها به دیدن مناظر زیبای آنها رفته ایم، آشنایی با دهکده های اطراف اصفهان که مجموعه ای از طبیعت بکر و امکانات رفاهی مختلف را به هم آمیخته است؛ خالی از لطف نیست.

در این سفرنامه نوشتاری- تصویری قصد داریم شما را با یکی از دهکده های تفریحی اصفهان به نام دهکده تفریحی چادگان آشنا کنیم.

دهکده تفریحی چادگان

دهکده تفریحی چادگان یکی از زیباترین مناطق دیدنی در اطراف اصفهان است. چادگان در 120 کیلومتری شهر اصفهان واقع شده است و تا رسیدن به این دهکده سر سبز که در پشت سد ساخته شده است و امکانات تفریحی متنوعی دارد، حدود دو ساعت راه است. به این علت که شهر چادگان روی تپه هایی با ارتفاع کم واقع شده است، جلوه بسیار زیبایی دارد و دارای مناظر طبیعی پر از درخت و سرسبزی می باشد.

در گذشته به دلیل فراوانی حجم آب زاینده رود، یک سد در جلوی آن احداث کرده اند، اما در سال های اخیر به دلیل بحران و کمبود آب، سطح آب پشت سد در این منطقه نسبت به گذشته کمتر شده است. البته زیبایی ها و طبیعت این منطقه هنوز هم حفظ شده است و در فصول مختلف سال به ویژه در بهار و تابستان پذیرای گردشگران زیادی می باشد.

entertainment-village-around-isfahan3.jpg

مجموعه اقامتی دهکده چادگان دهکده

چادگان علاوه بر امکانات تفریحی که در ادامه به آنها خواهیم پرداخت، دارای مجموعه ها و ویلاهای اقامتی کاملا مجهز می باشد. اکثر ویلاهای دهکده تفریحی چادگان، متعلق به سازمان های مشخصی می باشند، که به صورت مجموعه ویلاهای متعلق به هر سازمان دسته بندی شده اند. این ویلاها، شکل ها و اندازه های مختلفی دارند و بسته به این که در کدام قسمت دهکده قرار دارند نیز دارای قیمت های متفاوتی هستند. بهترین ویلاهای منطقه تفریحی چادگان در حاشیه زاینده رود قرار گرفته اند و دارای چشم انداز و مناظر زیبایی می باشند.

دهکده تفریحی چادگان، با امکانات رفاهی مختلف، ساعات و لحظات شادی را برای خانواده ها فراهم می آورد. از جمله امکانات مجموعه جذاب و تفریحی چادگان می توان به باشگاه سوارکاری، اسکله قایقرانی با قایق های موتوری و پدالی، استخرهای سربسته، تله کابین مجهز، زمین های ورزشی، پیست های دوچرخه سواری، پارک بادی و رستوران های مختلف اشاره کرد.

entertainment-village-around-isfahan.jpg

امکانات تفریحی دهکده چادگان

به دلیل فضای آرام و کوهستانی شهر چادگان و وجود فضای سبز مملو از گونه های گیاهی مختلف در فضایی به وسعت 5000 متر مربع، علاوه بر امکانات ورزشی مختلف؛ تجربه واقعی زندگی با آرامش را برای مسافران رقم می زند. از مزایای این دهکده تفریحی این است، که به دلیل نوع امکانات ارائه شده در مجموعه مانند: ماهیگیری، قایقرانی، کارتینگ و ...، امکان فعالیت، شادی و نشاط اعضای خانواده در کنار یکدیگر فراهم شده است. علاوه بر این، مجموعه 140 هکتاری تفریحی اختصاصی خانواده که دارای مجموعه های ورزشی، تفریحی و محوطه های مختلف می باشد نیز از امکانات رفاهی جالب توجه در منطقه گردشگری چادگان است.

امکانات تفریحی و رفاهی دهکده چادگان شامل موارد زیر می باشد:

  1. قایق سواری: در دریاچه وسیعی در منطقه مرکزی فلات ایران
  2. سوارکاری: در یکی از بزرگ ترین باشگاه های سوارکاری ایران
  3. ماهیگیری: در دریاچه سد زاینده رود با انواع ماهی های سردابی
  4. زمین های ورزشی: شامل دو زمین فوتبال چمن، فوتبال ساحلی، والیبال ساحلی، تنیس، سالن های سرپوشیده بدنسازی و سایت ورزشی مخصوص خانواده
  5. راپل (پل معلق): با طول 100 متر و در ارتفاع 80 متری از سطح دریاچه
  6. پارک های بازی کودکان با بازی های متنوع و سرگرم کننده
  7. دوچرخه سواری
  8. دارای فضای سبز جنگلی و گلخانه ای
  9. با امکانات رفاهی مختلف مانند رستوران، کافی شاپ و هم چنین ارائه خدماتی مانند: نانوایی، خشک شویی و ....

دهکده تفریحی چادگان یکی از چندین منطقه تفریحی اطراف اصفهان می باشد، که به واسطه قرار گرفتن در نزدیکی زاینده رود، دارای فضای سبز طبیعی و هم چنین گلخانه ای می باشد، که محیطی سرشار از آرامش را برای اوقات فراغت شما و خانواده تان فراهم می آورد.

entertainment-village-around-isfahan2.jpg

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر


  • آخرین مطالب
  • گوناگون