موضوعات وبسایت : تاریخی
سوالات امتحان آیین نامه رانندگی

تفریحات کیش

تفریحات کیش

نویسنده : ali | زمان انتشار : 22 دی 1399 ساعت 15:44

سوالات امتحان آیین نامه رانندگی

کیش تخفیف چه معنی دارد؟

کیش تخفیف، کلمه ای است که در گوگل فراوان سرچ می شود تا گردشگران جزیره کیش بتوانند با تخفیف های بیشتری عازم جزیره شوند. مسلماً تفریحات در جزیره هزینه های بسیاری را به گردشگران تحمیل می کنند که برخی از آن ها ترجیح می دهند از این تفریحات استفاده نکنند.
کیش تخفیف در سایت های بسیاری دیده می شود که اعم از تخفیف هتل کیش، تخفیف تور کیش، تخفیف تفریح کیش و ... می شود. بسته به سلیقه گردشگران، این پکیج ها پیشنهاد شده و با توجه به بودجه آن ها رزرو می شوند. منظور از کلمه کیش تخفیف همان تخفیف های ویژه تور کیش و جزیره است که برای کاربران به این نام نمایش داده می شود.
کیش تخفیف های مختلفی را برای گردشگران در نظر دارد که هر گردشگری متناسب با بودجه خود می تواند تخفیف های کیش را تهیه کرده و سفر خود را بیش از پیش، لذت بخش تر کند. سایت های بسیاری هستند که تفریحات جزیره کیش را با تخفیف های بسیار خوبی به کاربران ارائه می دهند.
کیش تخفیف محبوب ترین جمله ای است که می توان در دایره لغات یافت. زیرا تخفیف مساوی است با قیمت کمتر و قیمت کمتر یعنی تفریحات بیشتر؛ پس برای این که از تفریحات آبی کیش، کشتی های تفریحی، جنگ های شبانه، شرکت های رنت خودرو و ... آگاه شوید تا انتهای مطلب همراه ما باشید.

آیا تفریح با تخفیف کیش لذت بخش تر است؟

تخفیف کیش شامل انواع تفریحات در جزیره کیش نیز می شود. برخی از سایت های معتبر به دلیل رفاه بیشتر گردشگران تخفیف هایی را در نظر می گیرند تا لذت بیشتری از سفر ببرند. مطمئناً وقتی تفریحات در جزیره را با تخفیف انجام دهید می توانید از تمامی تفریحات به عوض تعدادی از تفریحات استفاده کنید.
تخفیف کیش پارک دلفین ها شما را به زیر اعماق دریا میبرد، لذت شنا با دلفین ها را تجربه خواهید کرد و کلی لذت های دیگر را از این تخفیف خواهید برد. وقتی که تفریحاتی همچون : پاراسل، فلای بورد، شاتل و ... را با تخفیف کیش انجام دهید، می توانید از تفریحات غیر آبی جزیره هم استفاده کنید که در عنوان های بعدی شرح داده داده شده اند.

آیا تخفیف کیش گردی بهترین گزینه برای سفر است؟

تخفیف کیش گردی مسلماً بهترین گزینه برای سفر نیست اما می تواند برای تفریحات کیش و گشت و گذار در جزیره بسیار کارآمد باشد. بزرگ ترین تخفیف کیش تابستان است که به دلیل گرمای هوا گردشگر کمتری تمایل دارد به این جزیره سفر کند، از این رو بسیاری از هتل های کیش، تفریحات کیش و ... تخفیف های بسیاری را برای موارد ذکر شده در نظر می گیرند.
تخفیف کیش فقط در سایت های معتبر امکان پذیر است و از اعتماد به پیام های ناشناس مبنی بر (رایگان به کیش سفر کنید) اجتتاب کنید. چون بیشتر این پیام ها کلاهبرداری بوده و نه تنها سفری در کار نیست بلکه ممکن است هزینه ای بیشتر برای شما در بر داشته باشد.

جذاب ترین تفریحات آبی کیش چه نام دارند؟

پاراسل سواری، شاتل، بانانا یا بنانا، غواصی، فلای بورد یا فلای برد نام جذاب ترین تفریحات دریایی جزیره است که هرکدام هیجان بالایی داشته و آدرنالین خون شما افزایش می یابد. در ادامه مطلب به شرح تفریحات آبی، تفریحات غیر آبی، کشتی های تفریحی کیش و ... خواهیم پرداخت.
پاراسل، یکی از جذاب ترین تفریحات آبی در جزیره است که محال ممکن است گردشگری به جزیره برود و این تفریح آبی را تجربه نکند. تفریحات آبی کیش از جمله پاراسل در اسکله تفریحی کیش، ساحل مرجانی و ... انجام می شود. پاراسل سواری به این گونه انجام می شود که شما با تجهیزات کامل مانند جلیقه نجات و کمربند ایمنی به یک چتر بسته خواهید شد تا امنیت شما تضمین شود.
پاراسل سواری یکی از تفریحات مهیج است که آدمی از دیرباز آرزوی پرواز داشته است که این تفریح، آرزوی آدمی را تحقق می بخشد. به این صورت که چتری بادی به همراه یک طناب محکم به قایق موتوری وصل است که با سرعت گرفتن قایق، شما به پرواز درخواهید آمد.
پاراسل به شما کمک می کند در آسمان خلیج فارس به پرواز درآیید و دریای نیلگون خلیج فارس را مشاهده کنید. نسیم ملایم دریا به همراه آدرنالین بالا، احساسی است که بعد از به پرواز درآمدن خواهید داشت. نا گفته نماند ارتفاع پاراسل سواری، بسته به هزینه ای است که پرداخت می کنید. ولی بین 70 تا 500 متر می توانید با این تفریح، میان دریا و آسمان معلق بمانید.

معرفی شاتل سواری و بنانا یا بانانا

شاتل سواری یکی دیگر از تفریحات جزیره است که شبیه مبل بوده و از 1 تا 4 نفر ظرفیت دارد. االبته این مبل هیجان انگیز بادی بوده و شما را بر روی موج های دریا سواری می دهد. در این تفریح جلیقه نجات و بستن کمربند ایمنی برای حفظ امنیت لازم است که توسط غریق نجات کنترل می شود.

شاتل سواری بعد از اقدامات اولیه شروع می شود تا هیجانی وصف ناپذیر را به شما هدیه دهد. طناب محکم شاتل به یک قایق موتوری وصل است که با سرعت گرفتن قایق، به سرعت بر روی موج های دریا سواری خواهید کرد. این تفریح تایمی 20 دقیقه ای دارد.

بنانا یا بانانا از دیگر تفریحات آبی جزیره است که شامل یک قایق بادی شبیه موز است که با پوشیدن جلیقه های نجات امنیت خود را تضمین می کنید. سپس قایق موتوری شما را با سرعت بر روی آب های نیلگون خلیج فارس کشانده و با یک ترفند ماهرانه ناخدا، شما در آب خواهید افتاد.

نگران این موضوع نباشید زیرا علاوه بر جلیقه نجاتی که بر تن دارید غواصان حرفه ای نیز به کمک شما خواهند آمد. شاتل سواری و بنانا یا بانانا سواری در جزیره کیش، ارزان ترین تفریحات آبی نسبت به نوع خود هستند. این 2 تفریح آبی، برخلاف پاراسل سواری در بیشتر مناطق جزیره قابل اجرا است.

هیجان غواصی کیش بیشتر است یا هیجان فلای بورد؟

غواصی از قدیم الایام یکی از مهم ترین حرفه های انسانی بوده که حتی در دین اسلام به آن توجه شایانی شده است. بگونه ای که پیامبر اکرم (ص) فرموده اند: سه ورزش شنا (غواصی)، اسب سواری و تیراندازی را به فرزندان خود آموزش دهید. اکنون می خواهیم به معرفی غواصی در کیش بپردازیم.

در غواصی کیش شما مانند غواص های ماهر، لباس مخصوص پوشیده و با کپسول هوا و دیگر ملزومات آن همراه یک مربی مجرب به زیر دریای خلیج فارس می روید. وااای چه لذتی دارد که با دستان خود، مرجان های زیبا را لمس کرده و با چشمان باز بتوانید ماهی های رنگارنگ ریز و درشت را مشاهده کنید.

بیشتر گردشگران، تور کیش را فقط برای غواصی و شنا در آب های خلیج فارس خریداری می کنند تا از آرامش روحی و جسمی خوبی برخوردار شوند. پس به شما شدیداً توصیه می کنیم غواصی در خلیج نیلگون را از دست ندهید و شگفت انگیز ترین شنا را در اعماق دریا تجربه کنید. ناگفته نماند هیجان غواصی کمتر از فلای بورد است و حتماً این تفریح را از مکانی معتبر مانند اسکله تفریحی کیش انجام دهید.

فلای بورد چگونه کار میکند؟

فلای بورد هوایی، تفریحی است که بیشترین آدرنالین را در خون شما ترشح می کند. هیجان این تفریح آبی به قدری زیاد است که برای افراد زیر 18 سال استفاده از آن ممکن نیست. فلای بورد وسیله است که با متصل بودن به یک جت اسکی همراه پمپاژ قوی فشار آب کار می کند.

تفریح و ورزشی مانند فلای بورد برای هر کسی مناسب نیست زیرا گران قیمت بوده و هر کسی توان پرداخت آن را ندارد. لازم به ذکر است فلای بورد در طی سال های گذشته به ورزشی بین المللی تبدیل شده است و دوره هایی برای برگزاری مسابقه انجام می شود که در ایران هم فدراسیونی برای این ورزش در نظر گرفته شده است.

قیمت فلای بورد هوایی، غواصی، اسکوتر دریایی، جایرو کوپتر و ... بسیار گران بوده که هزینه های آن ها از 200000 تومان شروع می شود. پس با توجه به این مسئله درخواهیم یافت که تفریحات مذکور از گران ترین تفریحات جزیره هستند که البته فوق العاده مهیج، بسیار شگفت انگیز و تجربه ای جذاب را برای شما در پی دارد.

آیا پارک آبی اوشن کیش تفریحی غیر آبی محسوب می شود؟

در پاسخ به سوال مربوطه باید ذکر کنیم تفریحات آبی مربوط به تفریح هایی است که فقط در آب بوده و هیچ وسیله ی دیگری در آن وجود ندارد. اما وقتی حرف از پارک آبی اوشن کیش است، تفریحی غیر آبی محسوب می شود زیرا در این پارک آبی کیش وسایلی مانند سرسره، دستگاه های موج ساز و ... وجود دارد که فقط بعد از استفاده از این وسایل داخل آب غوطه ور خواهید شد.

پارک آبی اوشن کیش قیمت بلیط خود را در برخی مواقع تخفیف دار می کند تا گردشگران بیشتری بتوانند از تم پارک آبی اوشن کیش استفاده کنند. نظرات در مورد پارک آبی کیش بسیار مثبت است، مخصوصاً سقوط آزاد آن که هیجانی وصف ناپذیر دارد.

معرفی سانس بانوان پارک آبی اوشن کیش و سقوط آزاد پارک آبی کیش

سانس بانوان پارک آبی اوشن کیش در شنبه و پنج شنبه از ساعت 17 الی 20- سه شنبه و جمعه از سایت 9 الی 30/14- چهارشنبه از ساعت 9 الی 17 و 12 الی 17 برگزار می شود. در این پارک بانوان می توانند آزادانه حمام آفتاب گرفته و از ماساژهای بی نظیر این پارک آبی بهره ببرند.

سقوط آزاد پارک آبی اوشن کیش با سرعتی بالغ بر 12 کیلومتر در ثانیه آدرنالین شما را به حدی می رساند که شاید دچار ضعف شوید. از این رو توصیه می کنیم قبل استفاده از سقوط آزاد، حتما به هشدارهای اپراتور توجه نمایید تا مشکلی از لحاظ جسمی پیش نیاید. علاوه بر سقوط آزاد سرسره های طویل و پر از پیچ و خم پارک آبی اوشن، می توانند لذتی وافر به شما هدیه دهند.

سافاری کیش از دیگر تفریحات مهیج کیش اما غیر آبی

سافاری کیش، تفریحی مهیج اما غیر آبی که در شن های نرم و داغ جزیره بالا و پایین می روید. ماشین هایی که حکم غول بیابان داشته و شما را با سرعت زیاد به توده هایی از شن می کوبند. موستانگ و چلنجر ماشین های سافاری کیش هستند که از نظر امنیت بسیار بالا بوده و هیچ مشکلی را برای گردشگران تور کیش ایجاد نمی کنند.

سافاری کیش در منطقه ای به نام پارس برگزار می شود که شما حق گرفتن عکاسی نداشته و یک نفر مسئول گرفتن عکس از شما است. البته برخی از این عکس ها با هزینه های گزافی به گردشگران فروخته می شود که همین امر باعث شده تا درباره سافاری نظرات خوبی ثبت نشود و موجب نارضایتی و دلخوری گردشگران تور کیش شده است.

رستوران های معروف در جزیره کیش چه نام دارند؟

جزیره کیش همانطور که سرشار از تفریح و جاذبه است از رستوران های بسیار زیادی هم برخوردار بوده که هرکدام کیفیت متفاوتی دارند. رستوران صفدری شاندیز کیش، رستوران کف شیشه ای کیش، رستوران کوه نور کیش و رستوران میرمهنا کیش و ... از بهترین رستوران های جزیره هستند.

رستوران صفدری شاندیز کیش از بهترین و لوکس ترین رستوران ها است که شیشلیک ها و ماهیچه های معروف شاندیز را می توانید در جزیره کیش نوش جان کنید. لیست قیمت منوی غذای رستوران صفدری کیش فوق العاده گران بوده که البته نسبت به کیفیتی که دارد منصفانه است. رستوران صفدری در سه راه مرجان، جنب ساختمان پرشین 2 قرار دارد.

رستوران کف شیشه ای پدیده کیش، رستورانی شگفت انگیز که همراه صرف غذا می توانید از آبزیان دریای خلیج فارس هم دیدن کنید. این رستوران در برج پدیده کیش قرار دارد و در لیست بهترین رستوران های جزیره است. قیمت غذاهای این رستوران بالا بوده اما طبق نظر سنجی ها از کیفیت غذایی پایینی برخوردار می باشد. آدرس رستوران در خیابان جهان کیش، مجتمع پدیده کیش است.

رستوران کوه نور کیش از رستوران های معروف جزیره بوده که در دل صخره ای جای گرفته است. در این رستوران انواع غذاهای ایرانی و فرنگی سرو می شود که از نظر کیفیت و قیمت رتبه ای مناسب از نظرات گردشگران دریافت کرده است. رستوران کوه نور کیش در یلوار دانش کیش، رو به روی دانشگاه کیش واقع می باشد.

رستوران میرمهنا کیش از دیگر رستوران های معروف جزیره است که در نوار ساحلی، جنب هتل تاپ رز کیش قرار دارد. رستوران میر مهنا به دلیل همجواری با خلیج فارس توانسته مخاطبان بسیاری را سمت خود جذب کند. البته نظرسنجی ها درباره این رستوران جالب نبوده و برخی از میهمانان رستوران از کیفیت غذا و قیمت بالای آن شاکی بوده اند.

رستوران VIP شاندیز و برگزاری استند آپ کمدی

رستوران VIP جزیره کیش از دیگر رستوران های جزیره است که برای افراد زیر 10 سال ورودی و خدمات رایگان بوده استند آپ کمدی نیز برگزار می نماید. این رستوران کیفیت غذایی خوبی داشته و به خاطر خدماتی که ارائه می دهد محبوب گردشگران شده است.

رستوران VIP کیش انواع غذاهای ایرانی و فرنگی را با کیفیت بالا طبخ کرده و به میهمانان عرضه می کند. البته قیمت های غذایی رستوران در حد مطلوب بوده و نظرات مدعوین این رستوران کیش سفید بوده است. رستوران وی آی پی کیش جنب سازمان منطقه تجاری کیش، اسپادانا قرار دارد. در این رستوران جنگ شبانه برگزار می شود اما در ادامه به معرفی جنگ های دیگر شبانه در جزیره کیش می پردازیم.

جنگ های شبانه کیش سرگرم کننده ترین تفریح در کیش

جنگ های شبانه کیش از سرگرم کننده ترین تفریح های جزیره هستند که ساعاتی سرشار از خنده و انرژی را به مدعوین خود هدیه می دهند. جنگ ستارگان کیش یکی از جنگ های محبوب در جزیره است که توسط مردانی مجرب از خطه هرمزگان برگزار می شود.

جنگ ستارگان تهیه کننده ای خوشنام به نام محسن اخوان دارد که با بهره گیری از مجری های مجرب توانسته است در میان جنگ های شبانه کیش مطرح باشد. حضور نیما ساحلی و اکبر اقبالی نیز در این جنگ شبانه به محبوبیت آن افزوده است. جنگ ستارگان در کیش محبوبت بالایی دارد.

جنگ اکبر اقبالی جدا از جنگ ستارگان نیز برگزار می شود. در جنگ اکبر اقبالی که خودش به تنهایی ایفای نقش می کند و با حرکات و حرف های خنده دار خود، مراجعین را بسیار خوشحال کرده و سر ذوق می آورد. البته همین شادی ها و پخش فیلم های او در اینستا گرام باعث شد تا به چهره ای محبوب تبدیل شود.

خرید بلیط اکبر اقبالی در کیش با افزایش چشمگیری رو به رو شد و همین اتفاق موجب شد تا جنگ اکبر اقبالی در تهران، مشهد و اصفهان نیز برگزار شود. با برگزاری جنگ اکبر اقبالی در این شهر ها به سرعت بلیط های جنگ فروخته شد و مردمان بسیاری برای دیدن این دلقک ایرانی به جنگ او رفتند.

معرفی جنگ دینامیت شو و جنگ دیدنی پرشین شو

جنگ دینامیت شو کیش، بمب خنده ای که موجی از شادی و نشاط را به ارمغان می آورد. در این جنگ شبانه مشغول رقص و خنده شوید و از شدت دل درد ریسه بروید. البته این دل درد از سر خنده های زیاد است که مجری های این جنگ شبانه بسیار حرفه ای انجام می دهند.

میلاد صالح پور دینامیت شو، یکی از عوامل این جنگ است که حضور او باعث شده تا جنگ دینامیت شو بسیار گل کند. عوامل دیگری هم در این جنگ دست دارند که نام آن ها ذکر نشده است. توصیه می کنیم اگر به کیش رفتید حتماً بلیط جنگ دینامیت شو را خریداری کنید.

جنگ پرشین شو کیش از دیگر جنگ های شبانه است که توانسته در مدت کمی محبوب شود. در این جنگ شبانه که در لوکس ترین سالن هتل کیش کیش برگزار می شود. بهترین شو من‌ها برنامه های با مزه ای را اجرا می کنند که باعث پراکنده شدن خنده و شادی، در فضای سالن می شود.

بلیط جنگ پرشین شو کیش را تهیه کرده و لحظه های شادی را برای خود رقم بزنید. علاوه بر دیگر جنگ های شبانه جنگ پرشین شو آیتم هایی همچون دی جی، لیزر پردازی، نور پردازی، کنسرت و ... را نیز مشاهده خواهید کرد. شادی و نشاط در جنگ های شبانه کیش را از دست ندهید.

بهترین کشتی های تفریحی کیش و سپری کردن ساعاتی آرام

کشتی، وسیله ای که برای ترانزیت، تفریح و حمل مسافر استفاده می شود. اما کشتی های تفریحی کیش فرای از تصور هستند زیرا در کشتی های تفریحی کیش می توانید عمق دریا را ببینید، پذیرایی مفصل شوید و مشغول گوش دادن به موسیقی زنده و پایکوبی باشید.

در ادامه مطلب می خواهیم تعدادی از کشتی های تفریحی کیش را معرفی کنیم که هرکدام مزیت های مخصوص به خود را داشته و البته قیمت های متفاوتی هم دارند. کشتی آکواریوم کیش از جمله کشتی های گران و لوکس جزیره می باشد که پنجره هایی در کف کشتی تعبیه شده است.

کشتی آکواریوم کیش نظرات بسیار مثبتی را توانسته به سمت خود جلب کند که این امر باعث شده تا یکی از پر فروش ترین کشتی های تفریحی باشد. چه لذتی دارد که پای شما در خشکی است ولی می توانید ماهی های کوچک و بزرگ، مرجان ها و دیگر جانوران دریایی را مشاهده کنید.

کشتی دنا کیش یکی از کشتی های 4 ستاره جزیره است که پذیرایی به همراه شام و نهار داشته و موسیقی زنده نیز در آن برگزار می شود. این کشتی تفریحی کیش ارزان بوده و از محبوبیت چندانی برخوردار نیست. اما در ادامه کشتی اوستا را معرفی می کنیم که لوکس ترین کشتی جزیره است.

کشتی اوستا کیش، تنها کشتی تفریحی کیش که دارای گواهینامه های بین المللی بوده و برنامه ریزی بسیار دقیقی برای میهمانان خود دارد. از دیگر کشتی های تفریحی کیش که بسیار شیک است کشتی تفریحی نوید دریا نام دارد. این کشتی تفریحی بزرگ ترین رستوران دریایی را دارد که 130 نفر ظرفیت دارد. با انتخاب بهترین کشتی جزیره، خاطره های شیرینی را برای خود به جا بگذارید.

رنت خودرو کیش چیست؟

رنت خودرو کیش همان اجاره کردن ماشین در جزیره است که انواع ماشین های لوکس و فوق العاده گران را اجاره می دهند. شرکت های بسیاری در جزیره کیش هستند که کارهای مربوط به رنت خودرو را انجام می دهند. البته شرکت هایی که رنت کار هستند شرایطی دارند که باید آن ها را قبل از اجاره خودرو امضا کنید.

به عنوان مثال شرکت سام سیر نوین کیش یکی از شرکت های رنت کار معتبر جزیره است که با دارا بودن لوکس ترین ماشین ها توانسته است نام و نشان خوبی را در میان رقبای خود کسب کند. با اجاره خودروهای مدرن می توانید از نهایت سرعت لذت ببرید.

چه نوع ماشین هایی در شرکت های رنت کار اجاره داده می شوند؟

سوال بسیار به جایی است که شرکت های رنت کار چه ماشین هایی را اجاره می دهند و شما پول خود را در قبال دریافت چه نوع ماشینی پرداخت می کنید. ماشین هایی همچون بنز، موستانگ، بی ام و، آئودی، رولز رویس، لامبورگینی، بوگاتی، مازراتی، فراری، پورشه و ... از جمله خودروهایی هستند که در این شرکت ها اجاره داده می شوند.

حال که با تفریحات جزیره کیش، جنگ های شبانه کیش، کشتی های تفریحی کیش، شرکت های رنت کار و ... آشنا شده اید پیشنهاد ویژه ای برای شما داریم. تمامی تفریحات ذکر شده را می توانید از طریق سایت کیشلندیار با قیمتی بسیار مناسب اقدام به رزرو هر کدام کنید. کیشلندیار متخصص رقم زدن خاطره های خوش برای شما عزیزان است.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر