موضوعات وبسایت : تاریخی
سوالات امتحان آیین نامه رانندگی

تور دبی پاییز ۹۹

نویسنده : معین | زمان انتشار : 20 دی 1399 ساعت 17:37

سوالات امتحان آیین نامه رانندگی

  • پکیج‌‌های پیشنهادی
  • زمان سفر
  • اطلاعات مهم
  • مدارک
  • جاذبه ها

تور دبی زمستان 99

بهترین تور برنامه‌ریزی شده توسط کارشناسان ما در زیر نمایش داده شده است. برای بررسی بیشتر لطفا روی مشاهده تور کلیک کنید.

مدت سفر: 3 شب

قیمت: 520 + قیمت بلیط

خنکی نسبی هوا در فصل بهار سفر به دبی را دلپذیر می‌کند هر چند که ممکن است تابش نور آفتاب برای گردشگران کمی دردسر ساز باشد، اما نسبت به تابستان آب و هوای معتدل‌تری دارد. استفاده از تفریحات آبی می‌تواند گزینه عالی در این فصل باشد . تور دبی بهار طرفداران خاص خود را دارد.

فصل تابستان در دبی با گرمای شدید و تابش مستقیم نور خورشید همراه است. دمای هوا به بالای 45 درجه می‌رسد و تحمل گرما را تقریبا غیرممکن می‌کند. اما از نظر اقتصادی مناسب‌ترین زمان برای سفر به دبی تابستان است. چرا که نرخ تورهای دبی در پایین‌ترین حالت ممکن قرار دارد.

به دلیل قرار گرفتن دبی در منطقه‌ی گرم و خشک، مقدار بارش باران در طول فصل پاییز کم است اما مزیت آن آب و هوایی دلچسب خواهد بود که بهترین تجربه را به همراه خواهد داشت به همین دلیل پاییز بهترین فصل سفر به دبی می‌باشد. البته این ویژگی بر روی نرخ تور دبی بی‌تأثیر نخواهد بود.

فصل زمستان در دبی برخلاف بیشتر کشورها سرد و برفی نیست. در زمستان نیز مانند پاییز با بارش باران‌های کم و پراکنده روبرو هستیم اما همچنان با داشتن آب و هوایی خنک یکی از فصل‌های مناسب برای سفر به دبی است. نرخ تورهای دبی در زمستان نیز مانند پاییز بالا می‌باشد.

فصل‌های پاییز، زمستان و بهار بهترین زمان برای سفر به دبی هستند البته نرخ هتل‌ها و پرواز در این فصل‌ها نسبتاً بالا است و در نوروز به اوج خود می‌رسد. در فصل تابستان به دلیل گرمای بیش از حد نرخ‌های تور دبی کاهش پیدا می‌کنند، پس اگر می‌خواهید سفری مقرون به صرفه به دبی داشته باشید تابستان بهترین فصل است.

map-country.jpg

  • واحد پولی: درهم
  • طول پرواز: حدوداً 2 ساعت
  • زبان رسمی: عربی، انگلیسی
  • پیش شماره: +97
  • اختلاف ساعت با ایران: -0:30
  • شماره تماس با اورژانس: 998
  • شماره تماس با پلیس: 999
  • شماره تماس با آتش نشانی: 997

مدارک لازم برای سفر به دبی

  • اسکن رنگی از هر دو طرف کارت ملی
  • اسکن رنگی از صفحه اول پاسپورت

آوازه‌ی شهر دبی به دلیل مدرن بودن و داشتن امکانات تفریحی فراوان در دنیا پیچیده است. شهری که بلندترین سازه‌های دست بشر با آخرین تکنولوژی روز دنیا در آنجا ساخته شده‌اند. اگر عاشق قدم زدن کنار دریا و لذت بردن از آفتاب هستید یا می‌خواهید رانندگی در تپه‌های صحرا تجربه کنید یا حتی پرسه زدن در لوکس‌ترین فروشگاه‌های دنیا شما را خوشحال می‌کند، فقط و فقط تور دبی نوروز 99 را برای سفر انتخاب کنید، چرا که دبی شهری استثنایی است که همیشه سورپرایزی عالی برای میهمانان خود دارد.

تور دبی مناسب‌ترین گزینه برای کسانی است که عاشق سفرهای لوکس و پرزرق‌وبرق هستند، چرا که هر چیزی که در این شهر می‌بینید، از انواع تفریحات گرفته تا تمامی پاساژها همه براساس آخرین امکانات روز دنیا ساخته شده‌اند. تور دبی نوروز 99 آن‌قدر جذاب و هیجان‌انگیز است که تمامی ‌ترین‌های دنیا مانند بلندترین ساختمان جهان، گران‌ترین هتل دنیا و زیباترین جزایر مصنوعی را در خود جای‌داده است.

بهترین مقاصد گردشگری و جاذبه‌های دبی

آب نمای دبی- دلفین بی- برج خلیفه- خور دبی- اسکله‌ی ابرا- سافاری بیابانی- باشگاه گلف امارات- پارک آبی وایلدوادی- پیست اسکی دبی- آکواریوم دبی- هتل برج العرب- مال‌های دبی- برج العرب دبی- مسجد جمیرا

large.jpg

برج العرب - دبی

برج العرب گران‌ترین هتل تور دبی است که بر روی یک جزیره‌ی مصنوعی ساخته ‌شده است، در هر کجای دبی که باشید عظمت این هتل زیبا قابل مشاهده است. استفاده از طلا در تزیینات داخلی ساختمان به شکوه آن افزوده است. از دیگر جاذبه‌های این ساختمان در تور دبی وجود بلندترین زمین تنبس دنیا بر بام این هتل است.

rect-1.jpg

سافاری بیابانی - دبی

سافاری بیابانی تور دبی یکی از بهترین سافاری های دنیا است که می‌توان در آن با ماشین‌های شاسی ‌بلند به دل طبیعت زد و اوج هیجان و لذت را در تور دبی تجربه کرد. در سافاری دبی علاوه بر ماشین‌سواری، می‌توان از تفریحات مهیج دیگر مانند شترسواری، اسکی روی شن و موتورسواری بر روی پیست شنی هم لذت برد.

آب‌نمای دبی - دبی

آب‌نمای دبی بزرگ‌ترین آب نمای موزیکال دنیا است که از جاذبه‌های گردشگری در تور دبی محسوب می‌شود. این آب‌نما دارای طرح منحصر به فردی است که از 5 دایره در اندازه‌های مختلف و 5 کمان ساخته‌شده است و قابلیت پخش 25 موزیک را دارد و با ترکیب بی‌نظیر موسیقی و نورش جلوه‌ای خاص به شهر دبی بخشیده است. پیشنهاد می‌کنیم اگر در نوروز 99 در تور دبی شرکت کردید، حتما از این آبنما دیدن کنید.

rect-3.jpg

برج خلیفه - دبی

برج خلیفه دبی بلندترین برج دنیا و از جاذبه‌های تور دبی است که معماری عجیب و پیچیده‌‍‌ای دارد. طراح اصلی برج هنرمند معروف جورجیوآرمانی است که طرح آن را از گل صحرایی به‌نام لیلی عنکبوتی گرفته است و معماری آن به شکلی است که به هر کدام از طبقات برج نمایی منحصربه‌فرد می‌دهد.

rect-4.jpg

پارک آبی وایلدوادی – دبی

پارک آبی وایلدوادی مکانی استثنایی برای کسانی است که در تور دبی عاشق هیجان و بازی‌های آبی هستند، وسایل تفریحی این پارک آن‌قدر جذاب و مدرن هستند که با رفتن به این پارک یک روز متفاوت در تور دبی را تجربه خواهید کرد. در سفر به دبی بازدید از پارک آبی وایلد و وسایل منحصربه‌فردش را از دست ندهید.

rect-2.jpg

دلفین بی - دبی

دلفین‌بی را می‌توان شهر دلفین‌ها در دبی نامید. در این مکان گردشگران این امکان را دارند که با دلفین‌های بازیگوش بازی کنند و یکروز پر از ماجراجویی را در تور دبی تجربه کنند.

square-2.jpg

اسکله‌ی ابرا - دبی

اسکله‌ی ابرا، با داشتن محیطی دلنشین، فضایی آرام برای گردشگران تور دبی ایجاد کرده است. مسافران می‌توانند با قایق‌های چوبی به دل آب زده و از تماشای مناطق اطراف لذت ببرند.

square-1.jpg

پیست اسکی دبی

وجود پیست اسکی در شهری که بارش برف در آن رویایی بیش نیست کمی عجیب به ‌نظر می‌رسد اما دبی با استفاه از تکنولوژی این رویا را نیز محقق کرده و در حال حاضر گردشگران تور دبی می‌توانند در هوای گرم دبی لذت بازی اسکی را در بزرگترین پیست اسکی مصنوعی دنیا تجربه کنند.

rect-5.jpg

آکواریوم دبی

تصور قدم زدن در مکانی که اطراف آن پر است از کوسه و ماهی‌‌های عظیم‌الجثه شاید کمی ترسناک اما در عین‌حال هیجان‌انگیز باشد. آکواریوم دبی با داشتن بیش از 140 نوع گونه‌ی دریایی مختلف، امکان دیدن ماهی‌های غول‌پیکر را از نزدیک به گردشگران تور دبی می‌دهد.

rect-6.jpg

به گفته روانکاو معروف مگ سلیگ "خرید کردن یکی از کلیدهای شادی است" بیشتر افراد با خرید کردن، روحیه‌ی شادی پیدا می‌کنند. اگر شما هم جز افرادی هستید که گشت و گذار در فروشگاه‌ها حالتان را بهتر می‌کند، سفر به دبی یک پیشنهاد عالی برایتان خواهد بود. چرا که بهترین مرکز خریدهای دنیا در این شهر قرار دارند و می‌توانید از صبح تا شب در فروشگاه‌‌های آن بچرخید و خرید کنید. در مطلب زیر به معرفی پرطرفدارترین مراکز خرید دبی می‌پردازیم.

مشاوره و رزرو تور

درباره این تور سوالی دارید؟

abasi.jpg

مشاوره تلفنی

کارشناسان ما خوشحال می‌شوند که به هر سوال شما پاسخ دهند.
شماره تماس 02188880000 – ساعت 8:30 تا 18:30

مشاوره حضوری

اگر مشاوره حضوری کمک بهتری به شما می‌کند، با کارشناسان ما هماهنگ کنید تا پارکینگ برای شما رزرو شود.

رزرو تور

برای رزرو این تور اسم و شماره‌تان را ثبت کنید. همکاران ما در اسرع وقت با شما تماس می‌گیرند.

بحث و تبادل نظر

لطفاً سوالات، نظرات، پیشنهادات و تجربیات خود را مطرح کنید.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر