موضوعات وبسایت : تاریخی
سوالات امتحان آیین نامه رانندگی

رهیاب نید یا تارگت

نویسنده : مینا علی زاده | زمان انتشار : 16 اسفند 1400 ساعت 11:17


مقالات نقد و بررسی خودرو91aeyNc8ecVZ73.jpg نویسنده : شهاب الدین مفیدی تاریخ انتشار :

سوالات امتحان آیین نامه رانندگی

۱۳۹۷/۰۸/۲۰ ۰۷:۰۸:۳۹

تعداد دیدگاه ها :

32

در روزهای پایانی سال ۹۴ این دو شرکت بسته‌های به ‌روزرسان را برای نقشه‌ها عرضه نمودند که از طریق وب سایت‌شان قابل دانلود است و نسخه این نرم‌افزارها را می توانید به نسخه ۱/۷ ارتقا بدهید. در این مجال سبقت آزاد هر دو نرم‌افزار را بررسی نموده و قصد داریم شما را بیشتر با این دو آشنا کنیم.

telegram.gif

ads-telegram-www.gif

اگر از طرفداران رهیاب های خودرویی باشید، حتماً دو نرم‌افزار مطرح را در این زمینه می‌شناسید. "نید" و "تارگت" دو گزینه از بهترین ها برای خودروهایی هستند که در حال حاضر با سیستم عامل windows CE کار می‌کنند، هر چند که نسخه اندروید این نرم‌افزارها نیز موجود است. نرم افزارهای  دیگری که در بازار به نامهای هلیکس، پرونیکس و ... می بینید، معمولاً نرم‌افزار نید هستند که شرکت‌های وارد کننده DVDهای خودرو، آنرا به نام خود سفارشی کرده‌اند.

در روزهای پایانی سال ۹۴ این دو شرکت بسته‌های به ‌روزرسان را برای نقشه‌ها عرضه نمودند که از طریق وب سایت‌شان قابل دانلود است و نسخه این نرم‌افزارها را می توانید به نسخه ۱/۷ ارتقا بدهید. در این مجال سبقت آزاد هر دو نرم‌افزار را بررسی نموده و قصد داریم شما را بیشتر با این دو آشنا کنیم. حال باید دید در تنوع خدماتی که نید و تارگت ارائه می‌دهند، کدام برای شما جذاب‌تر است:

 ۱. سرعت اتصال به ماهواره

قائدتاً سرعت اتصال به ماهواره یک بحث سخت افزاریست و مواردی همچون دید به آسمان، موقعیت مکانی، وضعیت جوی و... به شدت روی اتصال تاثیرگذار است. اما در هر صورت احساس کردیم هنگامی که نقشهء تارگت در دستگاه قرار داشت اتصال زودتر برقرار می شد. دلیل آنهم می‌تواند این باشد که به محض درخواست اجرای تارگت و در هنگام نمایش صفحه بارگذاری، جستجو برای ماهواره در تارگت آغاز می‌گردد.

 Target.jpg

تصویری از رهیاب تارگت

۲. جستجوی معابر

در نسخه سابق این دو نرم‌افزار، تفاوت فاحشی در جستجوی معابر وجود داشت و نید از خاصیتی بهره می‌برد که قادر بود به راحتی هر تقاطعی را پیدا کند. اما در تارگت ابتدا باید یک نام را وارد می‌کردید و با انبوهی از گزینه های پیش رو مواجه می‌شدید که نام محله آنها متفاوت بود و بطور معمول برای عزیمت به یک خیابان ناآشنا، محله آن نیز برای کاربر نامشخص است.

بگذریم، در نسخه فعلی که در اختیار سبقت آزاد قرار دارد، ورق به کلی برگشته است.

حال گزینه‌ای در منوی جستجوی تارگت به نام "جستجوی تقاطع" اضافه گشته که دو جای خالی در آن موجود است و کافیست یک تقاطع را در نظر گرفته و نام خیابان‌های متقاطع را در محل‌های مربوطه وارد کنید تا براحتی به تقاطع مورد نظر هدایت شوید.

اما نکته قابل تامل اینجاست که چرا این خاصیت که زمانی برای نید یک برگ برنده به شمار می‌رفت  در نسخه جدید این نرم‌افزار کمرنگ شده است؟

۳. تنظیمات صدا و سخنگو

اگر بخواهیم منصفانه قضاوت کنیم، صدای سخنگوی هر دو نرم‌افزار دلنشین است اما اگر مسیریابی کنید و منتظر راهنمایی باشید، سخنگوی تارگت آنقدر پشت سر هم صحبت می‌کند که ممکن است شما را کلافه می‌کند! یا باید تیک مربوط به گزینه های اخطارهای مختلف را از منوی تنظیمات بردارید و یا کلاً سخنگو را خاموش کنید! اما بطبع می توان گفت تارگت بهتر از نید هشدارهایی از قبیل "سرعت خود را کاهش دهید" در نزدیکی تقاطع ها و سرعت گیرهایی که حدس می زند بر اساس وجود تقاطع ممکن است وجود داشته باشد را تذکر می دهد. هوشمندی تارگت تا جایی پیش می رود که در سر پیچهای تند نیز این هشدار را به شما می دهد.

برای کم و زیاد کردن صدای سخنگو هم، تنظیمات نید بسیار در دسترس‌تر بود و نسبت به تارگت خیلی راحت‌تر می‌شود تنظیمات و بلندی صدا را اعمال کرد.

 ۴. مسیریابی

حال مقصد را یافته و می‌خواهیم به سمت مقصد مسیریابی کنیم. نرم‌افزار نید دو مسیر روی نقشه نشان داده و مسافت و زمان تخمینی هر مسیر را اعلام می‌کند. شما باید انتخاب کنید از کدام مسیر مایلید حرکت کنید. این روند در تارگت اتفاق نمی افتد و تنها گزینه ای که در اختیار دارید این است که در منوی تنظیمات، گزینه سریعترین مسیر یا کوتاهترین مسیر را برگزینید لذا هر بار بخواهید مسیریابی انجام دهید دیگر از شما سوال نمی‌شود. پیش فرض این گزینه نیز روی سریعترین مسیر است و معابری را برمی‌گزیند که با سرعت بالاتری می‌توان در آن تردد نمود. نتیجه اینکه در پیش نمایش مسیر نید از آپشن کارآمدتری بهره می برد.

ناگفته نماند، در این قسمت گزینه اضافه‌ای که تارگت در اختیار دارد، "نقطهء میانی" است که توسط آن می‌توان مشخص کرد مسیر مورد نظر از نقطه‌ای خاص بگذرد.

 ۵. مسیریابی مجدد

فرض را بر این می‌گیریم که شما مقصد را مشخص کرده و مسیریابی را به سمت مقصد انجام می دهید. حال اگر از مسیر معرفی شده خارج شوید، نرم‌افزارها مسیریابی مجدد انجام می‌دهند و مسیر جدیدی برای شما به سوی مقصد انتخاب می‌کنند.

این عمل در تارگت به سرعت اتفاق می‌افتد اما در نید پیغامی که زیاد می‌شنوید این است: جهت حرکت اشتباه است، دور بزنید!

این مورد خصوصاً هنگامی بیشتر پیش می‌آید که شما دقیقاً در خلاف جهت معرفی شده حرکت کنید.

 ۶. دوربین‌های کنترل سرعت

دوربین‌های کنترل سرعتی که در بزرگراه ها نصب شده اند در هر دو نرم‌افزار معرفی شده و قبل از رسیدن به آن، برنامه به شما هشدار می‌دهد. جالب است که به نظر می‌رسد علائم دوربین در نرم‌افزار نید مدتهاست به‌روزرسانی نشده و در عوض برای اینکه جریمه نشوید تا حد زیادی می‌توانید روی تارگت حساب کنید.

 ۷. جستجوی اماکن

اماکن زیادی در نرم‌افزارهای فوق معرفی شده اند. از نانوایی گرفته تا بیمارستان و پارکینگ‌های عمومی و حتی سرویس‌های بهداشتی سطح شهر. بررسی دقیق این مورد که کدام اماکن بیشتری در خود جای داده‌اند، براحتی مسیر نیست اما هر دو می‌توانند نزدیکترین محل مورد نظر مثلاً نزدیکترین رستوران، نزدیکترین هتل، نزدیکترین بانک و... را برای شما جستجو کنند و با درج مسافت به شما نشان دهند. هرچند که برای این کار در تارگت، روی صفحه میانبر وجود دارد که باز هم سریعتر بتوانید موارد اضطراری مثلاً پمپ بنزین نزدیک خود را بیابید.

یک گزینه جالب هم در تارگت موجود بود. آنهم اینکه یک نقطه را در نقشه به عنوان "خانه" علامتگذاری می‌کنید و از هر محلی که باشید فقط و فقط کافیست از میانبرهای روی صفحه، دکمهء خانه را زده و مسیریابی کنید تا شما را به خانه هدایت کند.

 ۸. نمایش نقشه

هر دو نرم‌افزار حالت نمایش دوبعدی و سه‌بعدی دارند که بسته به سلیقه خود می‌توانید انتخاب کنید کدام حالت نمایش داده شود. برای تغییر حالت نمایش نقشه نیز در هر دو نرم افزار میانبری روی صفحه وجود دارد. از نظر سبقت آزاد، نید همچنان در نمایش سه‌بعدی نقشه آنچنان که باید کاربر پسند نیست و ترجیح میدهیم نید را دوبعدی ببینیم.

تارگت نمای دوبعدی را بخوبی نشان می‌دهد اما نمای سه‌بعدی جذاب‌تری دارد. در نمای سه‌بعدی تارگت، فلش راهنما هم سه‌بعدی روی نقشه خم می‌شود و فضای آسمان زیاد و ناکارآمدی که در نید وجود دارد، در تارگت آزارتان نخواهد داد. علاوه بر آن تارگت قابلیت بزرگنمایی و کوچکنمایی هوشمند تصویر نقشه در هنگام رسیدن به تقاطع و میدانها و ورودی خروجی های اتوبانها دارد تا با کاربر بتواند با دقت بیشتری مسیر مورد نظر را انتخاب نماید.

نید از نسخهء سابق، نمایش سه‌بعدی ساختمان‌ها و شماره پلاک منازل را در خود داشت و همچنان در نسخه فعلی نیز به خوبی ساختمانها را نمایش می‌دهد. تارگت نیز در این نسخه امکان نمایش سه‌بعدی ساختمان‌ها را اضافه نموده که برخلاف نید، نه امکان خاموش کردن نمایش ساختمان‌ها در آن وجود دارد و نه به راحتی نمایش داده می‌شوند! در مکان‌هایی که شما تراکم ساختمان را شاهد هستید، باید انتظار کندی نمایش نقشه را در تارگت داشته باشید. صدالبته اگر دستگاه شما قوی‌تر باشد شاید این مشکل به وجود نیاید ولی مسئله اینجاست که نید در دستگاه‌های ضعیفتر هم ساختمان‌های سه‌بعدی را به خوبی نمایش می‌دهد.

nid.png

تصاویری از رهیاب نید

نکته جالبی که سبقت آزاد با آن روبرو شد، مسیرهایی بود که در تونل طی می‌کردیم و طبیعتاً در تونل ماهواره قابل ردیابی نبود. در این حالت نید و تارگت عکس‌العمل‌های متفاوتی از خود نشان می‌دهند! نید کاربر را رها کرده و به حالت "در انتظار سیگنال" می‌رود و دیگر موقعیت شما را روی نقشه نشان نمی‌دهد. تارگت مسیر شما را تخمین زده و طبق سرعت و مسیری که تا ابتدای تونل طی کرده بودید، همچنان محل حدودی شما را در تونل نشان می‌دهد! و پس از بیرون آمدن شما از تونل موقعیت دقیقتان را خواهید دید.

حال سبقت آزاد مطابق معمول همیشه، برداشت منصفانه خود را از آنچه بود بیان نمود و حالا این شما هستید که انتخاب می‌کنید. از انتخاب خود لذت ببرید.

ads-telegram-www.gif

# این مطلب را می پسندمfavorite_border13
loyaltyبرچسب ها :

دیدگاه های شما :

comment.jpg مهدی۱۳۹۹/۰۸/۲۷ ۰۱:۰۱:۰۴

من از رهیاب نید استفاده میکنم وقتی برای آپدیت به شرکت نید رفتم رم دستگاه رو تحویل دادم اما اونا میگن این رم مال شرکت ما نیست واقعا کارشون حرف نداره . رمی که خودم قبلا ازشون گرفتم رو حالا نمیخوان آپدیت کنن . فکر کنم میخوان 130 تومان پول زور بگیرن. خیلی از این کارشون بدم اومد. خدا ازشون نگذره که سر مردم رو اینجوری کلاه میزارن.

reply پاسخ 0 راضیم ازت 0 حال نکردم

comment.jpg امیرحسین مددی۱۳۹۹/۰۷/۰۶ ۱۳:۲۷:۰۱

من لیفان 620 دارم نرم افزار نید رو پاک کردم چجوری نصب کنم خودم میتونم نصب کنم یا به بیرون بدم کجا ببرم پشتیبانی جواب نمیده

reply پاسخ 0 راضیم ازت 0 حال نکردم

comment.jpg کاربر بی اسم۱۳۹۹/۰۶/۰۱ ۰۱:۰۴:۰۳

سلام با تشکر . من از تارگت استفاده می کنم . با وجودی که آخرین ورژن مربوط به آخر سال 98 ررو خریدم ولی هنوز بسیاری از تغییرات مربوط به5 سال اخیر در محله های اصلی شهر در آن لحاظ نشده . مثلا نزدیک منزل ما 3-4 سال است که دور برگردانی بسته شده و ولی این حالیش نمیشه

reply پاسخ 0 راضیم ازت 0 حال نکردم

comment.jpg عباس حبیبی۱۳۹۸/۱۲/۰۷ ۱۲:۲۸:۴۵

با سلام بنده 2 سال ویتارا و نرم افزار تارگت داشتم راضی بودم یکبار خودم آپدیت کردم هر چی خواستم داشت. حالا جک با نرم افزار نید خریدم موقع مسیر یابی پیام خطا در مسیر یابی میدهدبا شرکت تماس گرفتم گفتند رم را بفرست 20 هزارتومن هم هزینه پست بذار تو پاکت . انجام دادم رفت و با 11 هزار تومن هزینه پست برگشت اما درست نشد الانم هرچی زنگ میزنم شرکت جواب نمیدهند با شرکت تارگت تماس گرفتم نرم افزارشون 90 هزارتومنه میخوام بخرم و نید را بندازم دور .

reply پاسخ 0 راضیم ازت 0 حال نکردم

comment.jpg جوکر۱۳۹۸/۱۲/۰۴ ۱۰:۰۷:۴۶

من از تارگت استفاده کردم ، از گرافیک فوق العاده ضعیف و معایب خود نقشه و ضعفهایی که داره بگذریم برخورد پرسنل شرکت تارکت واقعا افتضاحه ... هر چند وقت هم نقشه به مشکل میخوره یه پولی ازت میگیرن ، ربطی هم به مدت پشتیبانی رم نداره ، خود من ۲ هفته پیش رم رو ازشون خریدم بعدش متوجه یه سری اشکالات تو نقشه شدم واسه برطرف شدنش هزینه گرفتن و گفتن پشتیبانی به این مسئله مربوط نمیشه من که کلا بیخیال شدم از ویز موبایلم استفاده میکنم چون نقشه افلاین فارسی بدردبخور فکر نمیکنم باشه ..

reply پاسخ 0 راضیم ازت 0 حال نکردم

comment.jpg رضا کریمی۱۳۹۸/۱۰/۰۳ ۱۹:۲۸:۰۳

سلام من هیلیکس نصب کرده ام ادرس که میدم نمیاره و تو جاده هم بعد از ۱۰ دقیقه اعلام دوربین و سرعت مجاز دیگه قطع میشه و باید از هر ۱۰ دقیقه خاموش و روشن کنم تا اعلام کنه.

reply پاسخ 0 راضیم ازت 0 حال نکردم

comment.jpg سعید۱۳۹۸/۱۰/۰۲ ۱۱:۲۴:۵۷

من از هر دو برنامه استفاده کرده ام و گفته های مقاله را تایید میکنم من ورژن جدید نید را از سایتشون دانلود کردم البته به شرطی که مموری شما ۴ باشه میتونید خودتون با استفاده از راهنمایی سایت آبدیت رو انجام بدید و من با موفقیت انجام دادم ولی تصمیم دارم نرم افزارم رو با تارگت تعویض کنم چون امکاناتش در عمل بهتره مخصوصا نمایش نقشه ها که خیلی خیلی به روز تره

reply پاسخ 0 راضیم ازت 0 حال نکردم

comment.jpg ابی۱۳۹۸/۰۸/۰۶ ۰۱:۴۱:۴۳

احتمالا پوشه صدا از نرم افزار حذف شده مموری را به سیستم وصل کرده و بررسی کنید اگر مشکل رفع نشد یا بروزرسانی کنید یا مموری را فرمت کرده و مجددا نرم افزار را دانلود و به مموری انتقال دهید

reply پاسخ 0 راضیم ازت 0 حال نکردم

comment.jpg سینا۱۳۹۸/۰۷/۰۵ ۲۰:۵۷:۱۲

تو اهواز کسی سراغ نداره که کجا میفروشن

reply پاسخ 0 راضیم ازت 0 حال نکردم

comment.jpg کمال مصطفی پور۱۳۹۸/۰۶/۱۸ ۲۳:۴۵:۱۳

ورژن جدید نید روی مموری ۲گیگ نصب نمیشه حجمش افزایش پیدا کرده ؛ تماس گرفتم گفتن باید بفرستید شرکت در صورت تایید یه مموری با حجم بیشتر و با هزینه خودمون برامون ارسال میشه؛ از خیرش گذشتم.

reply پاسخ 2 راضیم ازت 0 حال نکردم

comment.jpg حسن سپهری۱۳۹۸/۰۶/۱۸ ۰۰:۰۴:۴۰

صدا گوینده از بلندگو های جلو میاد تو تنظیمات بلندگو حتما صدای جلو رو قطع کردی

reply پاسخ 0 راضیم ازت 0 حال نکردم

comment.jpg صدرا علایی۱۳۹۸/۰۵/۲۴ ۰۹:۰۰:۳۱

با سلام حضور دوستان گرامی بنده یک مشکل دارم از نرم افزار نید استفاده میکنم .متاسفانه صدای گوینده جی پی اس را ندارم در تنظیمات گوینده را انتخاب میکنم نمونه صوتی هم پخش نمیشود .بنظر دوستان علت چه میتواند باشد .متشکرم

reply پاسخ 1 راضیم ازت 0 حال نکردم

comment.jpg احسان۱۳۹۸/۰۴/۲۸ ۱۷:۴۶:۳۴

هر دو اشغال به تمام معنی هستند واقعا مایه خجالته اگر هیچ نرم افزار فارسی نباشه بهتره تا این آشغالها. من دو ساله دارم ولی آخرش برای مسیریابی از موبایل و ویز استفاده میکنم کاملا افتضاحه افتضاح اگر پولی باشه ۱۰۰۰ تومن هم حاضر نیستم برای اینها هزینه کنم

reply پاسخ 2 راضیم ازت 2 حال نکردم

comment.jpg محمد۱۳۹۸/۰۱/۰۴ ۱۶:۴۵:۱۴ در پاسخ به : مهیار دانا۱۳۹۶/۰۵/۰۸ ۰۹:۱۲:۱۱

ازتارگت استفاده می کند

reply پاسخ 0 راضیم ازت 0 حال نکردم

comment.jpg بهادری۱۳۹۷/۱۱/۳۰ ۱۹:۵۱:۲۹ در پاسخ به : رضا۱۳۹۷/۰۷/۰۵ ۲۲:۳۳:۴۹

با سلام نید افتضاحه

reply پاسخ 0 راضیم ازت 1 حال نکردم

comment.jpg نکته سنج۱۳۹۷/۱۰/۲۵ ۱۳:۰۶:۳۲ در پاسخ به : سروش خسروی۱۳۹۷/۱۰/۲۵ ۱۲:۳۶:۴۸

برو بازار بخرش

reply پاسخ 0 راضیم ازت 0 حال نکردم

comment.jpg سروش خسروی۱۳۹۷/۱۰/۲۵ ۱۲:۳۶:۴۸

چطوری میتونم نرم افزار نید رو تهیه کنم؟

reply پاسخ 0 راضیم ازت 1 حال نکردم

comment.jpg سجاد۱۳۹۷/۱۰/۰۹ ۱۰:۴۸:۰۰

با سلام خدمت دوستان عزیز. من دو سال هست که رهیاب نید استفاده میکنم. اول خوب بود اما آپ دیت 1.4 را که نصب کردم خیلی اشکال داشت. خیلی از دوربین های جاده را اصلا اعلام نمیکنه حتی با این که روی نقشه خود نید هست. سرعت مجاز خیلی از خیابانها و جاده ها اشتباه است. آپدیت 1.7 و 2 هم نصب نمیشه وقتی که با شرکت تماس گرفتم میگه باید حتما بفرستید شرکت تا آپدیت کنیم اینترنتی نمیشه. برای ما توی شهرستان هستیم اصلا فایده نداره که پست کنم تازه برگشت پول پست را خودم بدم و برای هر آپدیت همین کار را بکنم. اینجا به من گفتن که بیا اون نقشه را بده تا یه نقشه رهیاب دیگه بهت بدیم فک میکنم این کار خیلی معقول تره. کنار اینها شما با شرکت نید تماس بگیرید. اصلا برخورد بسیار بد و بی ادبانه و طلبکارانه بخش پشتیبانی شرکت نید را که ببیند اصلا از خرید نید پشیمون میشید.

reply پاسخ 3 راضیم ازت 0 حال نکردم

comment.jpg رضا۱۳۹۷/۰۷/۰۵ ۲۲:۳۳:۴۹

من از نسخه ۲.۰ رهیاب نید استفاده میکنم. نسخه بهار ۹۷ تارگت رو هم دارم. باید بگم تارگت دیگه هیچ حرفی برای گفتن جلوی نید نداره. نسخه ۱.۸ نید در مقابل تارگت ضعیف تر بود ولی نسخه ۲.۰ نید فاصله زیادی با تارگت داره. تقریبا به غیر از ظواهر، همه چیز تغییر کرده و به روز شده. تقریبا تمام اماکن با شماره تلفنشون موجوده که خیلی به درد بخور و سریعه. مسیریابی هم عالی شده. من چند روزه دارم استفاده میکنم حتی یک خطا هم نداشته. تارگت هم بد نیست ولی دقت نقشه های تارگت خیلی پایین تر از نیده و اماکنش هم اصلا کامل نیست.

reply پاسخ 9 راضیم ازت 1 حال نکردم

comment.jpg سینا۱۳۹۷/۰۳/۲۹ ۱۵:۰۸:۱۹

سلام چنانچه از مانیتور اندرویدی استفاده میکنید یا امکان میرور کردن تصویر موبایل روی مانیتور خودرو رو دارید یا حتی خیلی ساده موبایل خودتون رو به داشبورد متصل میکنید ، پیشنهاد بنده استفاده از رهیاب رایگان و اندرویدی magic earth هست که میتونید از آدرس زیر دریافت کنید : https:www.p30world.com24729 مزایا : زبان فارسی نقشه راهنمای صوتی فارسی با صدای خانم و آقا آپدیت زود به زود نقشه ایران و تمام جهان بر اساس پروژه osm مسیر های جایگزین نمایش نقشه بصورت 3 بعدی و 2 بعدی و کلی امکانات جالب دیگر تست کنید و نتیجه رو اعلام کنید دانلود از آدرس زیر : https:www.p30world.com24729

reply پاسخ 22 راضیم ازت 18 حال نکردم

comment.jpg علی عزیزی۱۳۹۷/۰۳/۰۳ ۲۳:۳۵:۲۰

سلام مقایسه دو نرم افزار نید و تارگت مفید بود از راهنمایی شما متشکرم رهیاب نید را بنده استفاده میکنم اولا نقشه‌های آن فکر کنم حداقل 5 سال پیش میباشد راهنمایی مسیرش نسبتا خوب است و بعضی مواقع مسیریابی‌اش خیلی گمراه کننده میشود این هم احتمالا به علت به روز نبودن نرم‌افزار چون اطلاعات پنج سال قبل را برای بیشتر استانها دارد. وفتی نرم‌افزاری ارائه میشود بایستی در ارتقا و کیفیت آن نیز تلاش شود که متاسفانه نظارتی نیست و حقوق مشتری رعایت نمیشود و فقط به دریافت پول نرم‌افزار میباشد اگر قرار است از تولید ایرانی حمایت شود نیاز است از حقوق مشتری هم حمایت شود.

reply پاسخ 4 راضیم ازت 3 حال نکردم

comment.jpg علی شفیعی۱۳۹۷/۰۲/۱۳ ۲۰:۳۰:۳۰

من نید را نصب کردم اصلا راضی نیستم آدرس دادن که مشکل دارد محل تقاطع نشانه گذاری دستی بسیار آزار دهنده است هشدارها اصلا با جاده ها مطابقت ندارد مثل هشدارهای سرعت و دوربینها نقشه ها بسیار قدیمی هستند و اصلا خیلی جاها مطابقت ندارند در صورت خروج از جاده بلاتکلیف بوده

reply پاسخ 3 راضیم ازت 6 حال نکردم

comment.jpg مهدی۱۳۹۷/۰۱/۳۰ ۱۰:۵۰:۰۱

با سلام من تارگت رو استفاده نکردم ولی نید واقعا افتضاحه نقشه جاده های برون شهریش مال ۱۰۰۰ سال پیش از عصر دایناسوراس برای کسی که بخواد به نقشه ی نید برا سفر تکیه کنه واقعا عذاب آوره جاده های یک طرفه رو دوطرفه میزنه جاده های جدید حتی تا سه چهار سال گذشته رو نداره دوربین ها رو که نداره الکی هم هشدار دوربین میده کلا منکه ازش ناراضیم

reply پاسخ 5 راضیم ازت 5 حال نکردم

comment.jpg کمال مصطفی پور۱۳۹۷/۰۱/۰۵ ۰۴:۲۰:۵۴ در پاسخ به : سید وحید خدامی۱۳۹۶/۰۵/۱۰ ۰۹:۰۸:۵۶

سلام والا من که خودم رایگان دانلود و نصب کردم بدون مشکل. اما در کل پشتیبانی ضعیفه و الا رفع مشکل نرم افزاری که قانونی خریداری شده از ابتدایی ترین وظایف تولیدکننده س. من خودم در مورد نرم افزار mapfactor که تو همین سایت هم باهاش آشنا شدم و خیلی هم کیف کردم، مشکل داشتم و به سازنده اش ایمیل زدم، علیرغم اینکه از نسخه رایگانش استفادهمی کنم اما چندین سری به ایمیل هام جواب دادن و راهنمایی کردن . هر چند مشکلم حل نشد ولی از پاسخگویی شون واقعا کیف کردم.

reply پاسخ 9 راضیم ازت 0 حال نکردم

comment.jpg مرادی۱۳۹۶/۱۲/۲۷ ۱۵:۴۷:۵۰

با سلام خدمت همه دوستان این رهیاب نید را استفاده میکنند .دقیقآ رهنمای آن مثل قوانین جمهوری اسلامی میباشد.

reply پاسخ 3 راضیم ازت 6 حال نکردم

comment.jpg امیر۱۳۹۶/۱۰/۰۲ ۱۰:۲۳:۱۷

به نظرم نرم افزار راهیاب تارگت اصلا قابل قیاس با نید نیست

reply پاسخ 4 راضیم ازت 3 حال نکردم

comment.jpg علی دهدشتی زاده۱۳۹۶/۰۹/۰۸ ۱۸:۰۳:۲۹

سلام .لطفا مجددا نسخه جدید این نرم افزار ها را مقایسه کنید .با تشکر

reply پاسخ 7 راضیم ازت 0 حال نکردم

comment.jpg فیروز محمودی۱۳۹۶/۰۷/۲۲ ۱۹:۲۴:۰۳

با سلام بنده از NID استفاده می کنم اصلا قابلیت جستجویش به درد نمی خورد از آخرین آبدیتش استفاده می کنم ولی قابلیت راهنمایی مسیرش بیخود است و مقصدیابی مطلقا ضعیف.

reply پاسخ 6 راضیم ازت 6 حال نکردم

comment.jpg سید وحید خدامی۱۳۹۶/۰۵/۱۰ ۰۹:۰۸:۵۶

سلام بر خلاف متنی که آقای مصطفی پور گذاشتند و نوشتند آپدیت ورژن 1.8 برنامه نید مجانی می خوام عرض کنم که برنامه مذکور را از طریق اینترنت دریافت کردم ولی وقتی می خوام آپدیت کنم می گه با مشکل مواجه شده . چند بار بار شرکت تماس گرفتم ولی راهنمایی درست نمی کنند و می گنند یا از طریق پست بفرست تهران یا صبر کن تا چند وقت آینده نمایندگی در اصفهان می ذاریم و با 15000 تومان برات آپدیت می کنه . ممنون

reply پاسخ 6 راضیم ازت 4 حال نکردم

comment.jpg پدرام جعفرزاده۱۳۹۶/۰۵/۰۸ ۰۹:۵۶:۱۸ در پاسخ به : مهیار دانا۱۳۹۶/۰۵/۰۸ ۰۹:۱۲:۱۱

رهیاب معروف در ایران دو رهیاب تارگت و نید هستند که کافیست هر کدام را تمایل دارید خریداری کنید و مموری کارت آن را در خشاب صفحه نمایش خودروی خود قرار دهید

reply پاسخ 8 راضیم ازت 3 حال نکردم

comment.jpg مهیار دانا۱۳۹۶/۰۵/۰۸ ۰۹:۱۲:۱۱

سلام ممنون - روی h30 چه رهیابی نصب هست و برای تغییر برنامه خودمون میتونیم انجام بدیم یا باید جایی ببریم ؟

reply پاسخ 2 راضیم ازت 5 حال نکردم

comment.jpg کمال مصطفی پور۱۳۹۶/۰۳/۲۶ ۱۶:۲۴:۱۲

سلام با تشکر از مقایسه من که الان دارم از نسخه 1.8 نید استفاده می کنم، باید عرض کنم که واقعا ضعیفه، بروزرسانی افتضاح، حتی حداکثر سرعتها اغلب نادرست هستن، خیابانی که 10 ساله، یکطرفه س، دوطرفه و مسیر میده که دردسر درست می کنه، کافیه یه جا مسیر اشتباه بری، همش میگه جهت اشتباهه، حیف پول تنها حسنی که الان نید داره اینه که آپدیت رایگانه، چه آپدیت هایی!!!

reply پاسخ 14 راضیم ازت 5 حال نکردم

عناوین مرتبط با این مطلب

0001.jpg

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر