موضوعات وبسایت : تاریخی
سوالات امتحان آیین نامه رانندگی

فاصله دوکوهک تا شیراز

فاصله دوکوهک تا شیراز

نویسنده : ali | زمان انتشار : 03 فروردین 1401 ساعت 18:26

فرماندار شیراز گفت: روستاهای گویم و دوکوهک براساس مصوبه شورای عالی شهرسازی و معماری ایران و مصوبه شورای اسلامی شهر شیراز به این کلان شهر ملحق شد.<?xml:namespace prefix = o ns = "urn:schemas-microsoft-com:office:office" /?>

سوالات امتحان آیین نامه رانندگی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه فارس، جواد زرینکلاه امروز در حاشیه مراسم زیارت عاشورا در جمع خبرنگاران افزود: به استناد بند 3 ماده 2  قانون اصلاح موادی از قانون تعاریف و ضوابط تقسیمات کشوری مصوب 4 آذرماه سال 89 که در تاریخ 11 اسفندماه همان سال به تایید شورای محترم نگهبان رسیده " کلیه روستاهایی که در حریم شهرها قرار دارند با تشخیص و درخواست فرماندار آن شهرستان به شهر مربوطه الحاق می گردند".

وی ادامه داد: از طرفی به استناد رای هیئت محترم عمومی دیوان عدالت اداری کشور و مصوبه 25/7/88 شورای عالی شهرسازی و معماری ایران در خصوص طرح جامع و تفصیلی شهرشیراز دو روستای گویم و دوکوهک به شهر شیراز الحاق می شود.

زرینکلاه اضافه کرد: با توجه به موارد یاد شده و نیز ابلاغیه شماره ص 90/49529/10/56 مورخ 15 / 12/ 1390 استاندار محترم فارس و همچنین مصوبه مورخ 10/7/91  شورای اسلامی شهر شیراز روستاهای گویم و دوکوهک از توابع بخش مرکزی به شیراز الحاق شده است.

وی شهرداری شیراز را موظف دانست که از فردا(دوشنبه) با نظارت دقیق بر ساخت و سازها، از هرگونه اقدام غیرقانونی در این دو نقطه جلوگیری کند.

فرماندار شیراز ادامه داد: با توجه به الحاق انجام شده و هماهنگی های صورت گرفته شهرداری شیراز تمامی خدمات شهری را به ساکنین محترم این مناطق ارایه خواهد کرد و در این راستا از این تاریخ به بعد تمامی قوانین و مقررات مربوط به شهر شیراز در این مناطق اعمال خواهد شد.

روستاهای دوکوهک و گویم در فاصله حدود 10 تا 20 کیلومتری شیراز واقع است.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر