موضوعات وبسایت : تاریخی
سوالات امتحان آیین نامه رانندگی

بهترین جای گیلان برای خرید زمین

بهترین جای گیلان برای خرید زمین

نویسنده : سمانه KZ | زمان انتشار : 06 فروردین 1401 ساعت 04:48

سوالات امتحان آیین نامه رانندگی

با بررسی داده‌های ارائه شده از اپلیکیشن‌های خرید و فروش ملک و داده‌های جستجوی گوگل در سال 97 توسط تیم مشاورین املاک املاکت، مناطق رامسر، متل قو، لاهیجان، انزلی، رشت، تنکابن، چالوس، سیسنگان، زیباکنار، نمک آبرود و چمخالهبالاترین میزان جستجو برای خرید زمین و خانه در شمال را به خود اختصاص دادند.

%D8%A8%D9%87%D8%AA%D8%B1%DB%8C%D9%86-%D9%85%D9%86%D8%A7%D8%B7%D9%82-%D8%B4%D9%85%D8%A7%D9%84-%D8%A8%D8%B1%D8%A7%DB%8C-%D8%AE%D8%B1%DB%8C%D8%AF-%D8%B2%D9%85%DB%8C%D9%86.jpg

بهترین مناطق شمال برای خرید زمین

در مورد اجاره ویلا در شمال اما، اوضاع کمی فرق می‌کرد و شهرهای ساحلی شمال مانند متل قو، چمخاله، نوشهر، نمک‌آبرود و بندر انزلی و شهرهای ییلاقی-جنگلی مثل ماسال، نمک‌آبرود، ماسوله و جواهرده بخت بالاتری برای جذب مسافر جهت اجاره ویلا داشتند.

بهترین مناطق شمال برای خرید زمین و ویلا

نکته جالب دیگر از اطلاعات بررسی شده در این تحقیق نشان می‌دهد که گرچه مناطق داغ شمال کشور مثل متل قو، انزلی، رشت، لاهیجان و نمک آبرود همچنان از بالاترین تقاضا برای خرید ملک و زمین در شمال کشور برخوردار هستند، اما مناطق کمتر شناخته‌شده‌تری مثل ساحل چمخاله، جنگل‌های ماسال و سواحل زیباکنار و شهرهای حومه رشت و انزلی مثل خمام هم شاهد افزایش جستجو و تقاضا برای خرید زمین و ملک طی سال گذشته بوده‌اند.

تیم املاکت تنها سایت خرید و فروش ملک در کشور است که تیم آنالیز آماری و استخراج اطلاعات معاملاتی دارد

با توجه به محرمانه بودن این اطلاعات و تلاش عظیم تیم مشاورین املاک املاکِت برای جمع‌آوری و پردازش این داده‌ها و نهایتا نتیجه‌گیری و استخراج اطلاعات آماری سودمند، تیم املاکِت تصمیم به انتشار جزئیات این داده‌ها نداشته و مالکیت این اطلاعات را از آن خود می‌داند.

تیم املاکت تنها سایت خرید و فروش ملک در کشور است که تیم آنالیز آماری و استخراج اطلاعات معاملاتی دارد. برای اطلاع بیشتر در ومورد جزئیات این تحقیقات و آگاهی از مناطق داغ شمال کشور برای خرید و فروش زمین و مناطقی که در آینده روی بورس قرار می‌گیرند، کافیست با کارشناسان خبره، کارکشته و متعهد املاکت تماس بگیرید.

منتظر تصویب وام‌های جدید برای خرید زمین در شمال بمانید

با توجه به ماهیت توریست‌محور بودن شمال کشور و موج مهاجرتی چند دهه اخیر به این خطه خوش آب و هوا و از نظر محیط زیستی تمیز و پاک، هر ساله مصوبات جدید برای حمایت بخش مسکن و املاک و مستغلات در مناطق مختلف شمال کشور از طرف فرمانداری‌ها تصویب و ابلاغ می‌شود. تا موانع پیش روی خرید و فروش زمین در شمال کشور را مرتفع کنند.

به طور مثال طی سال‌های آینده بخش اعظمی از مراتع و زمین‌های با کاربری کشاورزی شمال، تحت پوشش طرح جامع توسعه شهری قرار گرفته و برای عرضه به بازار مسکن شمال کشور آماده می‌شود. بنابراین اگر تصمیم به خرید ملک و زمین در شمال را دارید، با توجه به تجربه چندین ساله گروه املاکت و خبرهایی که به گوش می‌رسد، احتمال آزادسازی زمین‌های دولتی و تصویب مصوبات  و قوانین حمایتی برای گسترش بازار مسکن در شمال کشور پیش‌بینی می‌شود. کافیست با مشاورین ما تماس بگیرید.

پروژه‌های عمرانی عظیم در دست اجرا در شمال

یکی از مهمترین فاکتورها برای انتخاب محل مناسب برای خرید و سرمایه‌گذاری برای خرید زمین در شمال، اطلاع از پروژه‌های عمرانی منطقه است که هر بار یک نقطه از شمال کشور را روی زبان‌ها می‌اندازد. پروژه های در دست احداث مهم شمال کشور که بزودی تکمیل می‌شوند بسیار هستند که پیشتر اشاره شد.

در حال حاضر و پس از سال‌ها خرید و فروش زمین در خطه شمالی کشور، بازار خرید و فروش در شمال به تدریج جا افتاده و قابل پیش‌بینی‌تر شده است

در حال حاضر و پس از سال‌ها خرید و فروش زمین در خطه شمالی کشور، بازار خرید و فروش در شمال به تدریج جا افتاده و قابل پیش‌بینی‌تر شده است و از بازار نابسامان و پرنوسان سال‌های اخیر خبری نیست. با کمک یک مشاور املاک خوب در حال حاضر می‌توانید براحتی زمین مناسب خود را در شمال کشور از آن خود کنید و یک تکه از بهشت را تقدیم خانواده و عزیزان خود نمایید.

کجای شمال در آینده پیشرفت خواهد کرد و بهتر است زمین بخریم؟

سال 97 یک سال بسیار پر رونق در بازار ملک و املاک در شمال کشور، در اوج رکود اقتصادی مملکت بود. که موجبات تعجب بسیاری از صاحب‌نظران اقتصادی و سرمایه‌گزاران را فراهم کرد. آیا در سال 98 و در آینده هم این روند ادامه خواهد داشت؟

با توجه به رشد چشمگیر مناطق شمالی کشور طی سال‌های اخیر و علیرغم فراز و نشیب‌های اقتصادی کشور که بازار املاک را نیز تحت تاثیر قرارداده، به نظر نمی‌رسد رونق خرید و فروش املاک و مستغلات در شمال کشور به این زودی‌ها افت کند.

البته این موضوع در مورد خرید ویلا و آپارتمان در شمال صدق نمی‌کند و خرید و فروش ویلا و آپارتماندر شمال کشور کمی از رونق افتاده است. اما خرید و فروش زمین در شمال به طرز عجیبی رو به رشد است و موج بزرگی از قشر متوسط جامعه با سرمایه‌های محدود به این منطقه خوش آب‌و‌هوا از کشور پناه آورده‌اند.

چرا؟ چون با پولی که دارند هیچ جای تهران نمی‌توانند حتی خانه اجاره کنند. همانند خرید ماشین‌های چینی زیر 50 میلیون که به ناگهان در کشور منفجر شد، بازار خرید و فروش زمین زیر 100 میلیون و زیر 50 میلیون نیز در شمال در حال انفجار است.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر