موضوعات وبسایت : تاریخی
سوالات امتحان آیین نامه رانندگی

منو کافی شاپ هتل چمران

منو کافی شاپ هتل چمران

نویسنده : رضا قربانی | زمان انتشار : 09 آذر 1399 ساعت 13:50

سوالات امتحان آیین نامه رانندگی

ظرفیت حداکثر تا 120 نفر

تلفن 071 36288484

نوع : كافه

آدرس : فارس- شیراز- بلوار چمران- هتل بزرگ چمران

Alaedin-Travel-Cheshm-Andaz-Cafe-Hotel-Chamran-1.jpg

کافی شاپ چشم انداز هتل چمران شیراز | علاءالدین تراول

Previous Next

نوع سرو : منوی انتخابی

نوع معماری : مدرن

نوع غذا : غذای فست فود

امکان سرو قلیان : ندارد

فضای باز : دارد

موسیقی زنده : دارد

اتاق اختصاصی : ندارد

امکانات صوتی تصویری : ندارد

5 غذای معروف رستوران : بیف استروگانف ، پاستا با گوشت ، پنه آلفردو


کافه و کافه‌نشینی امروزه بخش مهمی از فرهنگ شهری مردم ایران شده است و بسیار هم بین جوانان محبوبیت دارد. کافه‌ها و کافی شاپ‌ها مکان‌هایی مناسب برای گپ و گفتی دوستانه و صمیمی به شمار می‌روند که در کنار سفارش دادن یک نوشیدنی یا میان وعده خوشمزه، لذت‌بخش‌تر می‌شود. در این مطلب قصد داریم تا یکی از بهترین کافی شاپ های شیراز به نام کافی شاپ چشم انداز هتل چمران را به شما معرفی کنیم. کافی شاپ چشم‌انداز هتل چمران، یا همان کافه مدرن، یک کافه‌تریای بین‌المللی در طبقه 23 برج هتل چمران شیراز است که میزبان خوبی برای دورهمی های دوستانه و خانوادگی به حساب می‌آید. اینجا می‌توان بهترین گزینه برای ساختن یک روز خاص با یک مخاطب خاص باشد!

طراحی داخلی کافی شاپ مدرن هتل‌چمران، به قدری زیباست که هر کس را برای دقایقی میخکوب خودش می‌سازد. اتمسفر زیبای این کافی‌شاپ با نوای روح‌بخش موسیقی لایت بسیار دلنشین و خواستنی است. یکی از چیزهایی که این کافه را مطرح کرده، اجرای موسیقی زنده است که هر شب توسط هنرمندان شیرازی از ساعات آغازین شب تا پاسی از شب اجرا می‌شود. دیگر ویژگی خاص این مکان که باعث شده اینجا را به عنوان یکی از بهترین کافه های شیراز بشناسند، داشتن تراسی بزرگ با چشم‌اندازی وسیع به نمای شهر است که حتما وسوسه‌تان می‌کند دقایقی را در آن سپری کنید و به خصوص تصویری زیبا از سوسوی نورها در شب‌های شیراز را مقابل چشمانتان ببینید. اینجا جایی است برای آن‌هایی که می‌خواهند قرار‌های غیررسمی را با تشریفاتی خاص برگزار کنند. ظرفیت کافه مدرن هتل چمران حدود 150 نفر است و پرسنل مجرب و میهمان نواز آن تلاش می‌کنند تا رضایت خاطر میهمانان را با ارائه خدمات خوب فراهم آورند. سرو صبحانه، نوشیدنی‌های گرم، سرد و میان وعده‌های خوشمزه مثل وافل و شیرعسل با طعم دارچین و زنجفیل از خوردنی‌های معروف این کافی‌شاپ هستند. البته مهم‌ترین سرویس این کافی‌شاپ لوکس، سرویس عربی آن است. جدا از اینکه سیگار هم در اکثر مواقع سال آزاد است و می‌توانید همراه قهوه سیگاری هم دود کنید آن هم در یک نما از شهر، از طبقه بیست‌وسوم برج هتل! 

دسترسی این هتل به جاذبه‌ های گردشگری شیراز مثل باغ‌های قصر‌الدشت و سایر

دیدنی‌ های شیراز

در مرکز شهر بسیار خوب و راحت است. این هتل بزرگ، یک آسمانخراش پرطرفدار میان گردشگران و توریست‌های خارجی هم هست و گاهی انقدر پرطرفدار می‌شود که رزرو یک اتاق در آن به شانس هم نیاز پیدا می‌کند. چون اقامت در هتل چمران شیراز خودش سیاحتی در یک فضای لوکس پنج‌ستاره است. از جمله دیگر امکانات هتل چمران شیراز می‌توان به سالن اجتماعات و همایش‌ها و همینطور اتاق جلسات مجهز اشاره کرد که در میان گزینه‌های مشابه در شیراز انتخاب خوبی می‌توان باشد. رزرو سالن های هتل چمران و دیگر سالن های شیراز یکی از مهمترین خدمات علاءالدین تراول محسوب می‌شود. ضمنا برای رزرو کافی شاپ هتل چمران نیز می‌توانید با همکاران تشریفات ما به شماره 02174495 تماس حاصل فرمایید. چنانچه این هتل را برای اقامت خود در سفر به

شیراز

انتخاب کرده‌اید، پیش از سفر رزرو هتل چمران و سایر

هتل های شیراز

را به ما بسپارید و سفری مطمئن و آسوده‌خاطر داشته باشید.



نظرات کاربران

کاربر محترم : نظرات و تجربیات شما در خصوص کافی شاپ چشم انداز هتل چمران شیراز به سایر کاربران در انتخاب های خود کمک می کند.


نام شما


عنوان نظر شما

  • امتیاز کلی شما به رستوران
  • تا کنون
  • 4.2

لایک شما به کافی شاپ چشم انداز هتل چمران شیراز   703

شرح نظر شما



آیا می توانید عکس یا عکس هایی از کافی شاپ چشم انداز هتل چمران شیراز را برای دیگران به اشتراک بگذارید

profile.png

  • امتیاز 5 از 5
  • عالی
  • دوشنبه 16 تیر 1399 - 21:33
  • کد 16385

عنوان نظر : عالی

شرح نظر : مکانی مناسب برای گپ و گفتی دوستانه و صمیمی، اتمسفر زیبا، موسیقی لایت بسیار دلنشین، سرو صبحانه، نوشیدنی‌های گرم، سرد و میان وعده‌های خوشمزه مثل وافل و شیرعسل با طعم دارچین و زنجفیل

profile.png

  • امتیاز 5 از 5
  • عالی
  • شنبه 14 تیر 1399 - 19:22
  • کد 15946

عنوان نظر : کافی شاپ چشم انداز هتل چمران شیراز

شرح نظر : اتمسفر زیبای این کافی‌شاپ با نوای روح‌بخش موسیقی لایت بسیار دلنشین و خواستنی است

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر