موضوعات وبسایت : تاریخی
سوالات امتحان آیین نامه رانندگی

فونت آرم جمهوری اسلامی

فونت آرم جمهوری اسلامی

نویسنده : ali | زمان انتشار : 29 اسفند 1400 ساعت 11:47

خانه » دانلود لوگو » دانلود لوگو (آرم) جمهوری اسلامی ایران

سوالات امتحان آیین نامه رانندگی

IRI-logo-LimooGraphic.jpg

دانلود وکتور لوگو (آرم) جمهوری اسلامی ایران Islamic Republic of Iran با کیفیت بالا و فرمت Png, Eps مناسب برای استفاده در کارهای گرافیکی و تبلیغاتی که هم اکنون می توانید دانلود نمایید. امیدوارم این پست مورد پسندتان واقع شده باشد.

نشان رسمی جمهوری اسلامی ایران در واقع یک نامواره از عبارت عربی لا اله الا الله است و طراحی آن به گونه ای است تا بصورت کلمه الله دیده شده و همچنین مشابه گل لاله باشد. روییدن لالهٔ سرخ بر مزار سربازی که جانش را در راه پاسداری از میهن فدا کرده، عقیده‌ای کهن نزد ایرانیان است و به اسطوره‌شناسی ایران باز می‌گردد. اخیراً لالهٔ سرخ نمادی از شهادت در نظر گرفته می‌شود. اجزاء این نشان چهار هلال و یک شمشیر بوده که روی هم رفته به پنج جزء اصول پنج‌گانهٔ مذهب تشیع اشاره می‌کنند. بالای شمشیر نیز حرکت تشدید آمده‌است که در زبان عربی و فارسی نمایانگر تکرار یک حرف می‌باشد. این نشان توسط حمید ندیمی طراحی شد و در ۹ مهٔ ۱۹۸۰ برابر با ۱۹ اردیبهشت ۱۳۵۹ به صورت رسمی مورد تأیید روح‌الله خمینی، بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران قرار گرفت. این آرم در یونیکد در گروه نمادهای متفرقه جای گرفته و با نویسهٔ U+262B (☫) تحت عنوان FARSI SYMBOL شناخته می‌شود. کودکان ایران زمین در دوران تحصیل (دوره ابتدایی) با این نشان و معنی آن آشنا می شوند.

پیش نمایش Png لوگو جمهوری اسلامی ایران IRI Allah ?

IRI-logo-LimooGraphic-1017x1024.png

آرشیو عظیم لایه باز وکتور لوگو برند ها

مجموعه‌ ای بی‌ نظیر و فوق العاده کاربردی و اختصاصی از فایل های لایه باز وکتور لوگو ( آرم ) همه برند های معتبر ایران و جهان ، لوگو تمامی شرکت های خودرو سازی ، لوگو شبکه های تلویزیون ایران ، لوگو دانشگاهها و موسسات آموزشی ایران ، لوگو شرکت های بیمه ایرانی ، لوگو پرچم همه کشور های دنیا ، لوگو تمامی باشگاه های فوتبال ایران و جهان ، لوگو نرم افزار و اپلیکیشن های معروف و .. اختصاصی فروشگاه اینترنتی لیمواستور بیش از ۱۰۰۰ فایل لایه باز وکتور Ai, Eps, Pdf , Pngبا کیفیت عالی و رزولیشن و ابعاد بزرگ بصورت بُرداری، قیمت بسیار مناسب ، دسته بندی گروهی استفاده آسان‌ شامل آرشیو انواع لایه باز وکتور لوگو همراه با پیش نمایش تصویری Jpg برای هر فایل لوگو، مناسب برای کلیه طراحان گرافیک، دانشجویان، کانون های تبلیغاتی ، وبمستر ها و ...

خرید و دانلود

تاریخ انتشار : ۳ اسفند ۱۳۹۵

حجم : ۰.۲ مگابایت

رمز : www.limoographic.com

دانلود فایل

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر