موضوعات وبسایت : تاریخی
سوالات امتحان آیین نامه رانندگی

رشته های بدون کنکور دانشگاه آپادانا شیراز

نویسنده : سمانه KZ | زمان انتشار : 23 دی 1399 ساعت 14:15

هر ساله دانشگاه غیرانتفاعی که به صورت مستقل و زیر نظر هیئت امنای دانشگاه اداره می شود از طریق بدون کنکور از میان فارغ التحصیلان هر 5 گروه های آزمایشی اقدام به جذب دانشجو در مقاطع کاردانی و کارشناسی می کند . در میان دانشگاه و موسسات غیر انتفاعی ، دانشگاه غیرانتفاعیآپادانا ، لیست رشته هایبدون کنکور خود را دو بار در سال برای ورودی مهر و بهمن منتشر می کند که این لیست رشته برای نیمسال اول تحصیلی ۹۸ مطابق دفترچه ثبت نام بدون آزمون دانشگاه های سراسری مهر 98 شامل گروه آزمایشی ریاضی ،انسانی و هنر است . داوطلبان لازم است پس از بررسی و انتخاب رشته های مورد علاقه خود از میان رشته های بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی آپادانا در زمان مقرر به سایت ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی 98 به آدرس sanjesh.org مراجعه نموده و کد رشته های انتخابی را در فرم انتخاب رشته خود به صورت رایگان ثبت نمایند . در ادامه علاوه بر شرایط ، زمان و نحوه ثبت نام ، لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی آپادانا را به تفکیک گروه های آزمایشی ارائه داده ایم .

سوالات امتحان آیین نامه رانندگی


شرایط ثبت نام بدون کنکور ( بدون آزمون ) دانشگاه غیرانتفاعی آپادانا 98

شرکت داوطلبان در ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی مهر 98آپادانا در مقطع کارشناسی منوط به رعایت شرایط عمومی و شرایط اختصاصی ذکر شده و مندرج در دفترچه بدون آزمون غیرانتفاعی ۹۸ است . از مهم ترین شرایط ثبت نامرشته های بر اساس سوابق تحصیلی 98 دانشگاه غیرانتفاعی آپادانا می توان به ارائه یکی از مدارک دیپلم چهارساله نظام قدیم ، دیپلم + پیش دانشگاهی و یا مدرک کاردانی به جای مدرک پیش دانشگاهی و دیپلم نظام جدید حداکثر تا 30 شهریور برای ورودی مهر و تا 30 دی برای ورودی بهمن ۹۸ اشاره کرد . همچنین فارغ التحصیلان دیپلم فنی حرفه ای و کار دانش نظام قدیم تنها در صورت داشتن مدرک کاردانی یا پیش دانشگاهی مجاز به شرکت در ثبت نام رشته های بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی آپادانا مهر ۹۸ هستند . همچنین دانشجویان دوره روزانه تا 31 مرداد فرصت دارند برای شرکت در ثبت نام بدون کنکور رشته های دانشگاه و موسسات غیرانتفاعی آپادانا 98 انصراف قطعی خود را به دانشگاه اعلام کنند .

bedonekonkoor.gif


لیست رشته های بدون کنکور کارشناسی دانشگاه غیرانتفاعی آپادانا 98

دانشگاه غیرانتفاعی آپادانا برای ورودی مهر ۹۸ لیست رشته های بدون کنکور خود را در مقطع کارشناسی و در گروه های آزمایشی ریاضی ، انسانی و هنر ارائه داده است . در ادامه ، لیست رشته های بدون آزمون دانشگاه غیر انتفاعی آپادانا برای ورودی مهر سال 98 مندرج در دفترچه را در جدولی آورده ایم .

لیست رشته های بدون کنکور ریاضی موسسه غیرانتفاعی آپادانا مهر 98
مهندسی برق 
مهندسی پزشکی
مهندسی شهرسازی
مهندسی صنايع 
مهندسی عمران 
مهندسی کامپيوتر 
مهندسی معماری
کاردانی معماری

لیست رشته های بدون کنکور انسانی موسسه غیرانتفاعی آپادانا مهر 98
حقوق 
روانشناسی
مديريت بازرگانی
مديريت صنعتی
مديريت مالی

لیست رشته های بدون کنکور هنر موسسه غیرانتفاعی آپادانا مهر 98
ارتباط تصويری
نقاشی

همان طور که در ابتدای مقاله اشاره شد دانشگاه غیرانتفاعی آپادانا در سال 98 برای نیمسال دوم تحصیلی یعنی ورودی بهمن هم اقدام به جذب دانشجو بر اساس سوابق تحصیلی در رشته های بدون کنکور می کند که تجربه ثابت کرده است اکثر رشته های نیمسال اول در نیمسال دوم تحصیلی هم ارائه می شود .

*** لیست رشته های بدون آزمون دانشگاه غیرانتفاعی آپادانا در بهمن 98 هنوز منتشر نشده است . پس از انتشار دفترچه بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی بهمن 98 این مقاله به روزرسانی شده و لیست رشته های بر اساس سوابق تحصیلی نیمسال دوم دانشگاه غیرانتفاعی در این قسمت اضافه خواهد شد . ***


زمان ، نحوه و مدارک ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی آپادانا 98

زمان ثبت نام رشته های بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی مهر 98از 20 اسفند 97 آغاز شده و تا 6 شهریور ۹۸ ادامه دارد . علاقه مندان به رشته های بدون آزمون دانشگاه غیرانتفاعی 98 قبل از ثبت نام در دانشگاه غیرانتفاعی آپادانا لازم است دفترچه را به دقت مطالعه کرده و از مدارک ونحوه ثبت نام بدون کنکور غیرانتفاعی 98 اطلاع یابند . ثبت نام در مرحله اول اینترنتی و کاملا رایگان است و پس از اعلام نتایج رشته های بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی ۹۸ پذیرفته شدگان دانشگاه آپادانا می بایست مرحله دوم ثبت نام خود را که به صورت حضوری و با پرداخت هزینه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی 98 امکان پذیر است ، انجام دهند . اطلاعات مندرج در مدارک در زمان ثبت نام اینترنتی و تصویر مدارک در زمان آپلود و بارگذاری مدارک در سایت سنجش و اصل مدارک در زمان ثبت نام حضوری ( مختص پذیرفته شدگان ) مورد نیاز است بنابراین توصیه می شود پیش از مراجعه به سایت ثبت نام مدارک ثبت نام بدون آزمون غیرانتفاعی ۹۸را آماده نمایید تا ثبت نام با دقت بالا و بدون اتلاف وقت انجام شود با این حال سازمان سنجش لینک ویرایش ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی 98 را برای آن دسته از داوطلبانی که در ثبت اطلاعات خود دچار اشتباه شده اند قرار داده است . در نظر داشته باشید تحصیل در رشته های بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی آپادانا در قبال پرداخت شهریه ممکن است ولی شهریه دانشگاه غیرانتفاعی 98 برای رشته های با کنکور و رشته های بدون کنکور تفاوتی ندارد .

1480676883_%DA%A9%D8%A7%D9%86%D8%A7%D9%84_%D8%AA%D9%84%DA%AF%D8%B1%D8%A7%D9%85_%D8%AF%D8%A7%D9%86%D8%B4%DA%AF%D8%A7%D9%87_%D9%87%D8%A7%DB%8C_%D8%A8%D8%AF%D9%88%D9%86_%DA%A9%D9%86%DA%A9%D9%88%D8%B1.gif

مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی هیوا یاری دهنده شما در کلیه مراحل ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی آپادانا ۹۸ از طریق مشاوره تحصیلی تلفنی هستند . کلیه اخبار مربوط به رشته های بدون آزمون دانشگاه پیام نور در کانال تلگرام بدون کنکور هیوا اطلاع رسانی می شود . 

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر