موضوعات وبسایت : تاریخی
سوالات امتحان آیین نامه رانندگی

تونل های زیرزمینی باستانی

نویسنده : ali | زمان انتشار : 08 آذر 1399 ساعت 23:33

سوالات امتحان آیین نامه رانندگی

بسیاری از محققان ، هم در روسیه و هم در کشورهای دیگر جهان ، با تونل های زیرزمینی عجیب و غریب روبرو شدند که در عمق حدود 200-300 متر قرار گرفته اند و دارای شکل و دیوارهای صاف و صحیح هستند ، گویی از شیشه ذوب شده.

جهان مرموز زیرزمینی نه تنها در افسانه ها وجود دارد. در دهه\u200cهای گذشته تعداد بازدیدکنندگان غار به طرز چشمگیری افزایش یافته است. بیشتر و عمیق تر ، ماجراجویان و معدنچیان در حال ورود به روده های زمین هستند و هر روز بیشتر و بیشتر در اثری از فعالیت ساکنان اسرارآمیز زیرزمینی قرار می گیرند. معلوم شد که اکنون تقریباً زیر ما یک شبکه کامل تونل وجود دارد که هزاران کیلومتر در آن امتداد دارد و همچنین کل کره زمین را با یک شبکه احاطه کرده است ، و همچنین شهرهای بزرگ ، حتی گاه مسکونی حتی زیر زمینی نیز وجود دارد.


5%20%2826%29.jpg

طرح شهر زیرزمینی در ترکیه


16193_html_6986fc36.jpg

می توان گفت که این رمز و راز حل شده است ، زیرا محققان مدرن قبلاً نتیجه گیری کرده اند - ما تنها ساکنان کره زمین نیستیم. شواهد مربوط به سالهای باستان و همچنین كشفیات دانشمندان قرن بیست و بیست و یكم بیانگر این است كه تمدن های مرموز در زمین یا به اصطلاح زیر زمین از زمان های باستان تا به امروز وجود داشته اند.

نمایندگان این تمدنها به دلایلی با مردم درگیر نشدند ، اما هنوز خود را احساس می کردند و بشر زمینی مدت هاست که افسانه ها و افسانه هایی راجع به افراد اسرارآمیز و عجیب و غریب دارد ، که گاه از غارها بیرون می آمدند. علاوه بر این ، مردم مدرن نسبت به وجود UFO ها که اغلب در حال پرواز در خارج از زمین یا از اعماق دریاها مشاهده می شوند کمتر و کمتر شک دارند.

تحقیقاتی که توسط متخصصان ناسا در رابطه با دانشمندان فرانسوی انجام شده است ، در شهرهای زیرزمینی و همچنین شبکه ای متفرقه از تونل و گالری مشاهده شده است که ده ها و حتی هزاران کیلومتر در آلتای ، اورال ها ، منطقه پرم ، تین شان ، صحرا و آمریکای جنوبی امتداد دارد. و اینها شهرهای باستانی مستقر در زمین نیستند که فرو ریختند و با گذشت زمان ویرانه های آنها با زمین و جنگل پوشانده شد. اینها دقیقاً شهرها و ساختارهای زیرزمینی هستند که با روش ناشناخته مستقیمی در سازندهای سنگ زیرزمینی بنا شده اند.


s80097076.jpg


82891462_4684188_515333745_59ab11c07a.jpg
journal_proc.php.jpg

محقق لهستانی یان پاونک ادعا می کند که کل شبکه از تونل ها در زیر زمین گذاشته شده است که به هر کشوری منتهی می شود. این تونل ها با استفاده از فناوری پیشرفته ای که برای مردم شناخته شده نیست ایجاد شده اند و نه تنها از زیر سطح زمین بلکه در زیر بستر دریاها و اقیانوس ها نیز عبور می کنند. تونل ها فقط شکسته نشده اند ، اما گویی در سازندهای سنگی زیرزمینی سوخته اند ، و دیوارهای آنها ذوب شده یخ زده از سنگ ها است - مانند شیشه صاف و از قدرت غیرمعمولی برخوردار است. یان پاونک با معدنچیانی ملاقات کرد که هنگام رانندگی شاخه های مختلف ، به چنین تونل هایی برخورد می کردند. به گفته این دانشمند لهستانی و بسیاری دیگر از محققان ، بشقاب های پرنده در امتداد این ارتباطات زیرزمینی از یک انتهای جهان به طرف دیگر می روند. (یوفولوژیست ها شواهد زیادی دارند مبنی بر اینکه بشقاب پرنده ها از سطح زمین و از اعماق دریاها پرواز می کنند). چنین تونلی هایی در اکوادور ، استرالیا جنوبی ، ایالات متحده ، نیوزیلند نیز یافت می شود. علاوه بر این ، در بسیاری از نقاط جهان ، چاههای عمودی ، کاملاً مستقیم (مانند فلش) با همان دیوارهای ذوب شده یافت شده اند. این چاه ها عمق متفاوتی از ده ها تا چند صد متر دارند.


s11692228.jpg

آنها برای اولین بار در سال 1946 از مردمی ناشناخته زیرزمینی صحبت کردند. این اتفاق پس از آن رخ داد كه یك نویسنده ، روزنامه نگار و دانشمند ریچارد شیور در مورد تماس وی با بیگانگان ساكن در زیر زمین ، به خوانندگان مجله آمریکایی Amazing Stories ، كه وقف پدیده های ماوراء الطبیعه شده بود ، گفت. طبق گفته های شیور ، وی چندین هفته در عالم زیرین جهش یافته ها مانند شیاطین زندگی می کرد که در افسانه های باستانی و داستان های خاکی ها توصیف شده بود.

می توان این "تماس" را به تصور نویسنده نسبت داد ، اگر صدها خواننده نبودند كه می گفتند از شهرهای زیرزمینی نیز بازدید می كنند ، با ساكنان خود ارتباط برقرار می كنند و معجزه های مختلفی از فناوری را مشاهده می كنند ، نه تنها زندگی آسمانی را به ساكنان زیر زمین ارائه می دهند. روده ، بلکه این فرصت را نیز می دهد ... برای کنترل آگاهی زمین های خاکی!

82891463_4684188______4.jpg

دنیای مرموز نه تنها در افسانه ها وجود دارد. در دهه\u200cهای اخیر ، تعداد بازدیدکنندگان از غارها به طرز چشمگیری افزایش یافته است. ماجراجویان و معدنچیان مسیر خود را عمیق تر و عمیق تر به روده های زمین می کنند ، بیشتر و بیشتر در اثری از فعالیت ساکنان زیرزمینی اسرارآمیز قرار می گیرند. معلوم شد که در زیر ما یک شبکه کامل از تونل وجود دارد که هزاران کیلومتر در آن امتداد دارد و کل کره زمین را با یک شبکه احاطه کرده و شهرهای زیرزمینی عظیم و حتی گاه مسکونی دارد.

در روسیه نیز افسانه هایی در مورد مردم اسرارآمیز چود وجود دارد که از آزار و شکنجه به درون سیاه چال های کوه های اورال می روند.

وجود سیستم تونل های جهانی در روسیه در کتاب او "افسانه LSP" توسط یک اسپلستولوژیست و محقق که در حال مطالعه ساختارهای مصنوعی است ، پاول میروششنکو. خطوط تونل های جهانی که او روی نقشه اتحاد جماهیر شوروی سابق ترسیم کرده بود از کریمه و قفقاز به سمت خط الراس معروف مدودیتسکا می رفت. در هر یک از این مکان ها ، گروه های ufologists ، غارنوردان ، محققان قطعات کشف شده ناشناخته از تونل ها یا چاه های مرموز بدون کف کشف کردند.

خط الراس مدودیتسکی سالهاست که توسط اعزامی هایی که توسط انجمن Kosmopoisk سازماندهی شده است ، مورد مطالعه قرار گرفته است. محققان نه تنها موفق به ضبط داستان ساکنان محلی شدند بلکه با استفاده از تجهیزات ژئوفیزیکی نیز به اثبات واقعیت وجود سیاه چالها پرداختند. متأسفانه ، پس از جنگ جهانی دوم ، دهان تونل ها منفجر شد.

طبق داستانهای قدیمی ، غارها تونل هایی زیر زمینی هستند که به موازات یکدیگر قرار گرفته اند و طبق منابع مختلف از 6 تا 20 متر که دارای دیوارهای صاف و یکدست نیز هستند. مقرر شد حفاری تونل ها آغاز شود و برای جهت یابی ، پرچم های برفی سفید قرار داده شده است. نمای برتر به شرح زیر بود: پرچم ها طوری تنظیم شده بودند که گویی توسط یک نخ! غار مستقیم ، مانند پیکان بود. تاکنون در طبیعت مشخص نبود که رودخانه ها بسیار مسطح ، شکسته یا ترک خورده اند. در زیر قله کوه ، کشف شد که این غار تا 35 متر در حال گسترش است و سه شاخه دیگر نیز از این تالار بزرگ در جهات مختلف باقی مانده است. و آنها به سمت مکان های فرود UFO هدایت می شوند. بنابراین ، معلوم می شود که تونل ها مصنوعی هستند. اما چه کسی برای ساخت چنین بنای شگفت انگیز مفید است؟ اگر این تونل باند فرودگاه هوایی زیرزمینی باشد ، چنین دقت لازم خواهد بود. اما این نسخه نیز از بین می رود: اولا ، تا سال 1942 ، زیر زمین ، باند فرودگاه ساخته نشده ، بلکه پناهگاه هایی برای هواپیماها بود. ثانیا ، برخاستن هواپیما از تونل توسط کوه مانع می شود ، که بلافاصله قبل از خروج بود. مگر اینکه هواپیماها در تونل پرواز کنند بلکه دستگاه هایی با سیستم کنترل حتی بهتری نسبت به هواپیماها دارند.


%D1%81%D0%B0%D0%B1%D0%BB%D0%B8%D0%BD%D0%BE.jpg

غارهای سبلینسکی

همچنین عجیب است که ، به طور تصادفی ، در نزدیکی یکی از روستاها ، سازندگان به طور تصادفی یک دفن قدیمی را شکستند ، جایی که اسکلت وجود دارد ... غول ها ، افرادی به طول 2.5 متر که در اینجا زندگی می کردند ، شاید مدتها قبل از دوران مدرن. در دهکده نه چندان دور از کاوش ها ، تا به امروز آنها به یاد می آورند که چگونه در زمان های گذشته جمجمه انسان غالباً هنگام شخم زدن "دو برابر اندازه معمولی" در این زمینه یافت می شد. و در آن طرف رودخانه مدودیتسا ، بالادست ، در منطقه روستای به همین نام ، دیگر حفاران قبلاً از محل دفن باستانی قوم لیلیپوتی که ارتفاع آن از 50-60 سانتی متر فراتر نرفته است ، پرده برداشته اند ... "سؤال" چه کسی در این منطقه بود؟ "

تونل زیر عرض جغرافیایی که از کریمه به سمت شرق در منطقه کوهستان های اورال امتداد دارد با دیگری تلاقی می کند ، از شمال به شرق امتداد دارد. بنابراین ، در امتداد این تونل می توانید داستانهای مربوط به "قوم الهی" را بشنوید ، که در آغاز قرن گذشته به دست افراد محلی می رفت. حماسه های رایج در اورال می گوید: "الهه ها" در کوه های اورال زندگی می کنند و غارهایی دارند. فرهنگ اطراف آنها بزرگترین است. "افراد دیوی" کوتاه ، بسیار زیبا هستند ، همچنین با صدای دلپذیر ، فقط نخبگان فقط می توانند آنها را بشنوند ... پیرمردی از "مردم شگفت انگیز" به میدان می آید و پیش بینی می کند که چه چیزی خواهد شد. یک فرد بی ارزش چیزی نمی شنود ، و چیزی را نمی بیند ، اما مردان در آن مکان همه چیز را می دانند که بلشویکها در حال حاضر پنهان شده اند. "


3bbtyhlll%20%281%29.jpg

در آمریکای جنوبی غارهای شگفت انگیزی وجود دارد که با انتقال های پیچیده بی پایان - به اصطلاح chinkanases - مرتبط هستند. افسانه های سرخپوستان هاپی می گوید مردم مار در اعماق خود زندگی می کنند. این غارها عملاً کشف نشده اند. به دستور مقامات ، همه ورودی های آنها با میله های محکم بسته شده است. ده ها ماجراجو قبلاً بدون هیچ اثری در Chinkanas ناپدید شده اند. برخی سعی داشتند به دلیل کنجکاوی به اعماق تاریک نفوذ کنند ، برخی دیگر به دلیل تشنگی سود: طبق افسانه ، گنجینه های اینکان در چینی ها پنهان شدند. فقط تعداد معدودی موفق به خارج شدن از غارهای خزنده شدند. اما این "افراد خوش شانس" برای همیشه در ذهنشان آسیب دیده بود. از داستانهای ناسازگار بازماندگان ، می توان فهمید كه آنها در اعماق زمین با موجودات عجیب روبرو شده اند. این ساکنان جهان زیرین به طور هم زمان شبیه انسان و مار بودند.


sddefault%20%286%29.jpg

عکس هایی از قطعات زندانهای جهانی در آمریکای شمالی وجود دارد. اندرو توماس ، نویسنده کتاب ، درمورد شامبلا ، مبتنی بر تجزیه و تحلیل دقیق داستانهای غارنشینان آمریکایی ، ادعا می کند که در کوههای کالیفرنیا معابر مستقر در زیر زمین مستقر است که به ایالت نیومکزیکو منتهی می شود.

یک روز ، مجبور شدم تونل های مرموز هزار کیلومتری و ارتش آمریکا را مطالعه کنم. انفجار هسته ای زیرزمینی در محل آزمایش در نوادا شلیک شد. دقیقاً دو ساعت بعد ، در یک پایگاه نظامی در کانادا ، 2000 کیلومتری محل انفجار ، سطح تابش 20 برابر از حد معمول ثبت شد. یک مطالعه انجام شده توسط زمین شناسان نشان داد که در کنار پایگاه کانادا یک حفره زیرزمینی قرار دارد که به یک سیستم غار عظیم که به قاره آمریکای شمالی نفوذ دارد متصل می شود.

به خصوص بسیاری از افسانه ها در مورد عالم اموات تبت و هیمالیا صحبت می شود. در اینجا در کوه ها تونل هایی وجود دارد که به عمق زمین می روند. از طریق آنها ، "آغازگر" می تواند به مرکز سیاره سفر کند و با نمایندگان تمدن زیرزمینی باستانی دیدار کند. اما نه تنها موجودات خردمندی که به "مبتدیان" مشاوره می دهند ، در جهان زیرین هند زندگی می کنند. افسانه های هند باستان از پادشاهی اسرارآمیز ناگاها ، که در اعماق کوه ها پنهان است ، حکایت می کند. نانازها در آن زندگی می کنند - مارهایی که گنج های بی شماری را در غارهای خود ذخیره می کنند. خونسردی مانند مارها ، این موجودات قادر به تجربه احساسات انسانی نیستند. آنها نمی توانند خود را گرم کنند و گرما ، جسمی و روحی را از سایر موجودات زنده سرقت کنند.


undergrounf_fogot_2%20%281%29.jpg

شواهد بسیار جالبی از بازدید از تونل های مرموز توسط یک مسافر مشهور برجای مانده و جورجی سیدوروف را در کتاب خود آغاز کرد "تابش خدایان عالی و کرامشنیکی":

"با صرف صبحانه سریع ، آهوها را مهار کردیم و با پرش روی سورتمه ، شیب ملایم را به پایین پریدیم. حدود سی دقیقه بعد کاملاً طلوع کرد و دیدم زنجیره ای از تپه های پایین به ما نزدیک می شوند.

"اینجا ما هستیم" ، كلدون با غلتك * روی تپه ها نشان داد. - کمی بیشتر و بگذار آهو برود.

این بدان معنی بود که ما یک یا دو روز در اینجا نخواهیم بود بلکه خیلی طولانی تر خواهیم بود. سوتوزار پس از رانندگی سه یا چهار کیلومتر ، سورتمه را متوقف کرد و با تکان دادن به تخته سنگی که از برف خارج شده بود ، تکان خورد.

- می بینید ، اگر چنین حومه هایی در دامنه کوه وجود دارد ، شکل تخته سنگ را بخاطر بسپارید ، بسیار مهم است ، این بدان معنی است که ورودی زیرگذر در نزدیکی آن قرار دارد. ببینید ، تخته سنگ عملاً یکی است. سنگهای دیگر از آن در فاصله دویست یا پله ایستاده اند. این همچنین نشانه ای است ، "او با دست خود به سنگ های كلادون كه از فاصله دراز كشیده بود نشان داد. "بیایید گوزن را حل کنیم ، و فعلاً صفحه ای را می بندم که ورودی چاه را می بندد."

وقتی برگشتم ، ورودی به عالم اموات از قبل باز بود. یک تخته سنگ صاف شبیه یک سپر بزرگ به عقب رانده شد و مراحل بازالت خاکستری در زیر آن قابل مشاهده بود.

- شما خوش آمدید! - دروازه بان به آنها نشان داد. - فقط من اول هستم و شما پشت من هستید.

- اما در مورد نور! پرسیدم

- من این را دارم! - کله را از سینه خود بیرون کشید. - و پس از آن بدون نور شما باید پانصد متر بروید ، نه بیشتر. سپس همه چیز روشن است.

من نپرسیدم چه کسی ، فقط با سکوت دنبال سوتوزر شد.

یک نگهبان با کوله پشتی روی شانه های خود جلو می رفت و با چراغ قوه خود جاده را روشن می کرد. من پیگیری می کردم ، پیگیری می کردم و بعد از او پیشرفت می کردم. پله ها به طور صعود به پایین صعود می کردند ، و چنان سکوت خسته کننده ای در اطراف آن وجود داشت که به نظر می رسید ضرب و شتم قلب هایمان را می شنویم.

برای یک ثانیه که از پله ها نگاه می کردم ، به دیوارهای تونل نگاه کردم. و او شگفت زده شد: آنها پوشیده از چیزی صاف و براق مانند شیشه بودند.

- چیست؟ با دستم ماده عجیبی را لمس کردم.

"Obsidian" ، Svetozar رو به من کرد. - روزی روزگاری ، یک گالری با لیزر سوزانده شد. ببینید چه دیوارهایی؟ آنها دور هستند. این چیزی است که از بازالت ذوب شده باقی می ماند. ماده ای مانند شیشه.

هرچه چند صد قدم جلوتر می رفتیم ، یک چراغ کم رنگ طلوع می کرد.

- ببین - دروازه بان را نشان داد. - این یک گالری یا کشور متقابل است. کاملاً روشن است.

- چی ؟! - نمی توانستم تحمل کنم.

- به زودی خواهید دید ، Svetozar به طور مرموز به من نگاه کرد. - فقط بپرسید ، از هیچ چیز تعجب نکنید. یک افسانه برای شما آغاز شده است. و حالا شما یک قهرمان افسانه هستید.

وقتی وارد گالری شدیم ، دیدم یک لامپ شیشه ای مانند قطره ای روی سقف آن کشیده شده است ، که در آن چیزی خیره کننده می درخشد. لامپ از سقف تقریباً سه و نیم متر معلق بود. در پشت این چراغ عجیب و غریب ، در فاصله ده پله ، همان فانوس نیز درخشید و به دنبال آن یک ثانیه ، سپس سوم ، چهارم و غیره در سراسر آستانه. به لطف این لامپ های شگفت انگیز ، گالری کاملاً روشن بود. با باز کردن دهانم ، به یک تصویر خیره کننده نگاه کردم و نتوانستم درک کنم کجا هستم.

- چرا سیمها به چراغها نمی رسند؟ به سقف سوتوزار اشاره کردم.

چرا؟ - جادوگر لبخند زد. - آنها پلاسما را درخشان می کنند. انرژی از اتر حاصل می شود ، در اطراف آن قابل مشاهده و نامرئی است!

"او چه می کند؟" هیچ ابزاری قابل مشاهده نیست!

- و شما نخواهید دید ، زیرا کل ساختار میدان است. از بالاترین بعد ، انرژی اتر به درون ما جاری می شود. از این رو درخشش روشن.

من گفتم: "به هر حال ، این یک رمز و راز برای من است."

- با گذشت زمان متوجه می شوید. من در ابتدا عینک را نیز عینک کردم. بیا ، ما می رویم بله برو!

و در امتداد کف صاف گالری قدم زدیم. ده دقیقه بعد احساس کردم نه تنها گرم نیستم بلکه احساس گرمی می کنم.

- چی ، از سرخ کردن میترسی؟ - Svetozar به صورت گرم من نگاه کرد. "این برای من نیز داغ است ، بنابراین پیشنهاد می کنم لباس های بیرونی من را در اینجا بیاندازید و سبک شوید."

با این سخنان ، جادوگر اتصالات کت خز خود را قطع کرد و آن را روی زمین گذاشت. با نگاه کردن به او ، من همین کار را کردم.

"در واقع ، اینجا گرم است!" کف دستم را بلند کردم. - ممکن است فانوس ها در حال گرم شدن هستند؟

"ما فقط به سراشیبی رفتیم." این گرمای طبیعی مادر مادر ما است. بیا ، آنها منتظر ما هستند! خوب نیست که دیر شود - سوتوزار مرا شلاق زد.

- کی؟ به او خیره شدم. "آیا می تواند مینوتور باشد؟" این فقط جایی برای اوست!

- مینوتور! هکتار هکتار - خندید جادوگر. - آیا می شنوی دادونیچ ، آنها شما را مینوتور نامیدند!

در آن لحظه ، کسی به معنای واقعی کلمه از تمام دیوارها از دیوار بیرون آمد. در نگاه او ، من مجدداً ضبط کردم. نگاه چردنتس به نقطه خالی من نگاه کرد.

او گفت: "من به شما گفتم که به زودی ملاقات خواهیم کرد." و شما شک کردید ...

"اما چگونه؟" تعجب کردم "آیا این ممکن است ؟!"

- همانطور که می بینید! - سوتوزار به دادونیچ اشاره کرد. - من به شما گفتم که پدربزرگ ما استوایی دارد که در برف درون کلبه پنهان شده است.

- افسانه اختراع نکنید! پیرمرد کلدون را قطع کرد. - استوپا نیست دوست من خیلی چیزهای زیادی نمی دونی اما این قابل اصلاح است. در حدود دویست سال یا شاید زودتر ، ترفندهای من را یاد خواهید گرفت.

- در دویست !! - پاهایم راه انداخت.

"از چه چیزی خوشت نمی آید؟" این یک زمان عادی است.

- شما ، که در آن به پرتاب - همه مزخرف! همه چیز آسان است! اما واقعاً؟ اینجا یک پرتگاه کامل موقتی است!

- من شما را نمی فهمم؟ - دادونیچ از من عقب رفت. "چه ، شما نمی خواهید زندگی کنید؟"

"یا شاید دویست سال برای شما کافی نباشد؟" - Svetozar از دوست خود حمایت کرد.

"من می خواهم زندگی کنم ، و من چند صد سال از تماشای telepath ندارم." این فقط این است که ترفندهای شما در ذهن شما جای نمی گیرد!

شنیدن حرف آخر من ، Cherdyntsev اخم کرد.

"این چیزی است که شما می گویید ، صحبت نکنید!" ما اهل سیرک نیستیم! قبل از اینکه دو سرپرست باشید ، احمق! روی زانوها! - ناگاه فریاد دادونیچ کرد. - همین حالا روی زانو! در غیر این صورت من شما را به یک قورباغه تبدیل می کنم ، و شما ده سال دیگر در اینجا کج می شوید! ملاقات کرده و ما را خاموش ببینید.

با فهمیدن اینکه چه خبر است ، من به طور غیر ارادی گیج شدم. دادونیتچ بسیار جدی به نظر می رسید ، اما این یک تقاضای عجیب است؟

"اجازه دهید من او بزرگ زانو بزنم؟" - گفت سوتوزار ، چشمان خود را رها کرد و دستان خود را روی سینه خم کرد. "آیا او آنقدر وحشی و تاریک است که نمی فهمد با چه کسی سر و کار دارد؟"

و بعد چلدون شروع به غرق شدن کرد.

- ببین ، فیزیولوژی او چیست! - ناگهان چریانتسف را به من نشان داد. "او در واقع به تقاضای من اعتقاد داشت!" هکتار هکتار - دوباره از طریق گالری زنگ زد.

این بار گیج شدم.

- خوب ، شوخی و همین بس! - آرام شد ، چردانتسف به اطراف ما نگاه کرد. "من امیدوارم که شما به بلوسلاو ویرانه ها را نشان داده اید؟"

آنها حتی در هرم نزدیک بودند. " چهلون لبخندی زد در سرازیری که یک بار رصدخانه در آن ایستاده بود.

- خوب ، خوب! اکنون وقت آن رسیده است که دستیار آینده خود را به چیز دیگری نشان دهیم. بیا

و پیرمرد با سرعت در گالری قدم زد. چند دقیقه بعد ، پس از گذراندن برخی از تقاطع های زیاد ، او ما را به سمت یک درب برنز عظیم سوق داد.

- کشف! - پیرمرد سوتوزار را به بالهای بسته نشان داد.

هر ساله زمین بارها و بارها ما را از زیر پای ما رها می کند. گودالها ناگهان در جاده ها ، مزارع ، حیاط خانه ها و حتی در زیر خود خانه ها ظاهر می شوند.

سال 2003 در حومه شهر با یک رویداد مرموز مشخص شد. در دریاچه بی پایان ، راننده اداره روستایی ورسنسکی ، ولادیمیر سایچنکو ، یک جلیقه معمولی از نیروی دریایی ایالات متحده با یک کتیبه شناسایی را کشف کرد که می گوید این ملک متعلق به ملوان سام بلوسکی از ناوشکن کاول است که در 12 اکتبر سال 2000 در بندر عدن توسط تروریست ها منفجر شد. 4 ملوان به طرز غم انگیزی کشته شدند و 10 نفر نیز مفقود شدند ، از جمله سام بلوسکی.

dyry-v-zemle-%201.jpg

در عکس: در ماه مه 2010 ، یک قیف کارست بزرگ ، تقریباً کاملاً گرد به طول 20 متر و عمق 30 متر به طور ناگهانی در گواتمالا ظاهر شد و یک خانه سه طبقه را بلعید. مقامات باران های درخشان را برای این واقعه مقصر می دانند. (ریاست جمهوری گواتمالا ، لوئیس اچورریا / AP)

اما چگونه یک نجات نجات از اقیانوس هند می تواند در دریاچه گمشده در وسعت وسیع روسیه مرکزی ، با غلبه بر 4000 کیلومتر در سه سال در یک خط مستقیم ، پایان یابد؟ مسیر او چه بود؟ بنابراین؛ برخی از مسیرهای زیرزمینی برای ما ناشناخته وجود دارد ، تونل هایی که ظاهراً قسمت هایی کاملاً خرد شده قاره های کره زمین را به هم متصل می کنند. اما آنها توسط چه کسی و چه زمانی ایجاد شده اند و برای چه؟

dyry-v-zemle-2.jpg

در عکس: شکست بزرگی که در نوامبر سال 2010 در خیابان در اشملکدن آلمان ظاهر شد. (جنس مایر / AP)

بارها و بارها توسط محققان مختلف در قاره های مختلف ، خاطرنشان شد كه علاوه بر تونل های مترو ، بانك ها ، معادن و سایر غارهای مختلف ایجاد شده توسط طبیعت ، حفره های زیرزمینی وجود دارد كه توسط تمدن هایی ایجاد شده است كه مقدم بر بشریت بوده است. تالارهای زیرزمینی غول پیکر وجود دارد که دیوارهای آنها توسط مکانیسم های ناشناخته برای ما پردازش می شوند ، همچنین ساختارهای خطی - تونل ها. آغاز قرن بیست و یکم با افزایش تعداد دفعات یافتن قطعات این تونل ها در قاره های مختلف مشخص شده است.

dyry-v-zemle-3.jpg

روی عکس: عکس تازه از سوچی ، گرفته شده در مارس 2013. هنگامی که یکی از تونل های موجود در یکی از اماکن ساختمانی به طور ناگهانی فرو ریخت ، خانه ای در همین نزدیکی شروع به لکه دار کردن کرد. هیچ کس در خانه زندگی نمی کند. (REUTERS / نینا زوتینا)

تفاوت اصلی بین تونل های باستانی و اشیاء زیرزمینی طبیعی و مدرن در این است که ، به اندازه کافی عجیب ، اشیاء باستانی به دلیل کمال و دقت شگفت انگیز در پردازش دیواره های حفره ها (به طور معمول ، آنها ذوب می شوند) ، هدایت و جهت گیری ایده آل متمایز می شوند. آنها همچنین به واسطه ابعاد عظیم ، دوچرخه سواری و ... باستان فراتر از درک بشر متمایز می شوند. اما نمی توان استدلال كرد كه همه آنها همزمان ظاهر شده اند. اطلاعات واقعی موجود را در مورد تونل ها و کارکردهای باستانی در نظر بگیرید.

dyry-v-zemle-4.jpg

در عکس: یک مأمور آتش نشانی به درون سوراخ 10 متر عمیق فرو رفته که ناگهان در جاده ای در هاربین چین باز شد. در نتیجه این حادثه دو نفر جان خود را از دست دادند ، دو نفر دیگر نیز مجروح شدند ... (اخبار عجیب چین / ویژگی های رکس)

در کریمه ، غار مرمر مشهور است که در محدوده کوه چتیر داگ در ارتفاعی 900 متری از سطح دریا واقع شده است. هنگام فرود به غار ، بازدیدکنندگان زیادی از سالن عظیمی به شکل لوله ای به ابعاد 20 متر و در حال حاضر نیمه پر از بلوکهای سنگی که به دلیل زمین لرزه های بیشمار فرو ریخت ، استقبال می کنند و با رسوبات کارستی سیل می شوند. کمتر کسی توجه می کند که در ابتدا این تونل با دیوارهای کاملاً مسطح بود که با شیب به سمت دریا در اعماق رشته کوه گسترش می یافت. دیوارها به خوبی حفظ شده اند. یعنی قبل از ما بخشی از تونل است که به هیچ جا منتهی می شود و از ارتفاعی حدود 1 کیلومتر از دریای سیاه شروع می شود. به شرح زیر از آخرین گزارش های اسپلولوژیست های کریمه ، یک حفره بزرگ در زیر توده های Ai-Petri کشف شد که به زیبایی از آلوپکا و Simeiz آویزان شده است. علاوه بر این ، تونل هایی که به کریمه و قفقاز وصل می شوند ، کشف شده اند.

dyry-v-zemle-5.jpg

در عکس: آوریل 2011: ریزش جاده در منطقه پکن. یک کامیون در داخل سوراخ افتاد ، اما راننده نجات یافت و هیچ کس نیز صدمه ندید. (ویژگی های KeystoneUSA-ZUMA / Rex)

و در منطقه ولگا فقط خط الراس بدنام مدودیتسایا وجود دارد که از سال 1997 تاکنون با جزییات کافی توسط اکسپدیشن های Cosmopoisk مورد بررسی قرار گرفته است. شبکه گسترده ای از تونل های کشف شده برای ده ها کیلومتر کشف و نقشه برداری شده است. این تونل ها دارای مقطع دایره ای شکل ، گاه بیضی شکل ، با قطر 7 تا 20 متر ، با داشتن یک عرض ثابت در طول کل ، و جهت در عمق 6-30 متر از سطح آن هستند.با نزدیک شدن به تپه در خط الراس مدودیتسکا ، قطر تونل ها از 22 به 35 متر افزایش می یابد ، علاوه بر این - 80 متر و در حال حاضر در بالاترین ارتفاع ، قطر حفره ها به 120 متر می رسد ، و تبدیل به یک سالن بزرگ در زیر کوه می شود. سه تونل هفت متری از زوایای مختلف از اینجا خارج می شوند. فراموشی می شود؛ این که خط الراس مدودیتسکا یک محل اتصال است ، چهارراهی که تونل های مناطق دیگر از جمله قفقاز در همگرایی هستند.

dyry-v-zemle-6.jpg

در عکس: مارس 2013: سوراخ بزرگی در زمین در شهر گوانگویان چین. اکنون قطر آن 24.9 متر است و مردم محلی می ترسند این روند به رشد و جذب خانه های همسایه ادامه دهد. (خبرگزاری فرانسه / گتی ایماژ)

در قفقاز ، در تنگه نزدیک گلندجیک ، یک معدن عمودی از مدتها قبل شناخته شده بود - مستقیم مانند فلش است ، با قطر حدود یک و نیم متر ، عمق 6 بیش از 100 متر. علاوه بر این ، ویژگی آن صاف است ، گویی دیوارهای ذوب شده. بررسی خصوصیات آنها نشان داد که اثرات حرارتی و مکانیکی به طور همزمان بر روی دیوارها انجام می شود که پوسته ای به ضخامت 1 تا 5/1 میلی متر را در سنگ ایجاد می کند و به آن خواص بسیار بادوام می دهد که حتی با پیشرفت فعلی فن آوری نیز نمی تواند ایجاد شود و همجوشی دیوارها نشان دهنده فن آوری آن است. منشاء

معلوم است؛ که در سالهای پس از جنگ (در سال 1950) توسط شورای وزیران اتحاد جماهیر شوروی اتحاد جماهیر شوروی در مورد ساخت تونل از طریق تنگه تاتار به منظور اتصال سرزمین اصلی با راه آهن حدود قطعنامه ای صادر شد. ساخالین با گذشت زمان ، رازداری برداشته شد و دکتر علوم فیزیکی و مکانیکی L. S. برمن که در آن زمان مشغول به کار بود ، در سال 1991 در خاطرات خود به شعبه یادبود ورونهژ گفت که سازندگان به اندازه بازسازی تونل موجود موجود در آن بنا نشده اند. از دوران باستان افراطی ، بسیار صالح ، با در نظر گرفتن زمین شناسی کف تنگه ، همچنین از یافتن عجیب و غریب در تونل ساخته شده است - مکانیسم های غیرقابل درک و بقایای کوچک حیوانات .همه اینها در پایگاه های مخفی سرویس های ویژه ناپدید می شوند.

dyry-v-zemle-7.jpg

در عکس: دهانه گازی در صحرای کاراکوم که به آن دروازه جهنم گفته می شود. این غار عجیب بیش از 40 سال است که در حال سوختن است. در سال 1971 توسط زمین شناسان اتحاد جماهیر شوروی کشف شد ، هنگامی که زمین در محل توسعه آنها به طور غیر منتظره فرو ریخت و یک سوراخ به قطر 70 متر از خود به جا گذاشت. از آنجا که دهانه پر از گاز طبیعی سمی بالقوه است ، تصمیم گرفته شد آن را آتش بزنیم. دانشمندان معتقد بودند که این کار طی چند روز آتش خواهد گرفت ، اما آتش سوزی هنوز متوقف نشده است. (ویژگی های Amos Chapple / Rex)

قاره آمریکا همچنین از گزارش هایی درباره مکان تونل های باستانی غنی است. اندرو توماس ، محقق مشهور ، متقاعد شده است كه در آمریكا تونل های عمودی و افقی زیرزمینی باستانی را حفظ كرده ، دوباره با دیوارهای سوخته ، و بعضی از آنها در وضعیت كامل هستند. تونل ها مستقیماً به عنوان فلش هستند و در کل قاره نفوذ می کنند. یکی از گره هایی که چندین مین با هم همگرایی دارند کوه شستا در کالیفرنیا است. از مسیرهای او به ایالت های کالیفرنیا و نیومکزیکو منتهی می شود.

در سال 1980 ، دوباره در ساحل کالیفرنیا ، فضای بزرگ توخالی کشف شد که چندین صد متر در عمق این قاره امتداد داشت. این امکان وجود دارد که یکی از ایستگاه های مهم تونل های زیرزمینی کشف شود.

حضور تونل ها نیز با این واقعیت نشان می دهد که آزمایش های هسته ای انجام شده در اعماق بزرگ در یک زمین آموزش مشهور در نوادا ، تأثیر غیرمنتظره ای به بار آورد. دو ساعت بعد ، در کانادا ، در پایگاه نظامی 2،000 کیلومتری زمین آموزش نوادا ، میزان تابش 20 برابر از حد نرمال ثبت شد. چگونه ممکن است این اتفاق بیفتد؟ معلوم شد که در کنار پایگاه ، یک غار عظیم قرار دارد که بخشی از سیستم عظیم غارها و تونل های قاره است.

dyry-v-zemle-12.jpg

در عکس: یک ون در ماه ژوئن 2012 بر فراز یک گودال در یک پارکینگ در سالت اسپرینگ ، فلوریدا ، آویزان است. (عکس AP / بنر ستاره Ocala ، آلن Youngblood)

البته سازندگان نه تنها برای حمل و نقل از تونل ها و سالن ها استفاده می کردند بلکه به عنوان یک مخزن اطلاعات ارزشمند که برای مدت زمان طولانی طراحی شده است نیز استفاده می کنند. مشخص است که اکنون دیگر از این مکانها استفاده نمی شود.

اکسپدیشن غارنوردان در سال 1971 در قلمرو پرو غارهایی را کشف کرد که ورودی آن توسط بلوکهای صخره ای مسدود شده بود. محققان با غلبه بر آنها ، در عمق حدود 100 متر یک سالن عظیم را پیدا کردند که کف آن در بلوک هایی با یک امداد ویژه گذاشته شد. در (دوباره) دیوارهای صیقلی کتیبه های مبهم وجود دارد که شبیه سلسله مراتب است. تعداد زیادی تونل پراکنده در جهات مختلف از سالن. برخی از آنها به سمت دریا ، زیر آب می روند و در انتهای آن ادامه دارند.

آسیای جنوب شرقی نیز از نبود تونل های باستانی رنج نمی برد. در استان هونان چین ، در ساحل جنوبی دریاچه دونگینگ ، در جنوب غربی ووهان ، جنب یکی از اهرام دایره ای ، باستان شناسان چینی یک گذرگاه بمباران شده را کشف کردند که آنها را به سمت هزارتوی زیرزمینی سوق داد. دیوارهای سنگی آن بسیار صاف و با دقت ساخته شده است که به دانشمندان دلیل می دهد که منشأ طبیعی آنها را حذف کنند. یكی از معابر بسیار واقعاً متقارن ، باستان شناسان را به داخل یك سالن بزرگ زیرزمینی سوق داد كه دیوارها و سقف آن از نقاشی های زیادی پوشیده شده بود. یکی از نقاشی ها یک صحنه شکار را به تصویر می کشد و در بالا موجوداتی (خدایان؟) "با لباس های مدرن" که در یک کشتی گرد نشسته بودند بسیار شبیه دستگاه UFO. افراد با نیزه در حال تعقیب یک جانور هستند و "فوق بشری" که پرواز می کند بالای سر آنها هدف قرار می گیرد. اشیاء شبیه اسلحه.

dyry-v-zemle-9.jpg

در عکس: یک قیف عظیم به طول 20 متر در شب در حیاط خانه ای در لشان چین در ژانویه 2011 ظاهر شد. صاحب خانه صدای بیرون زدگی صدای بلند را در بیرون شنید. او که برای بررسی به آنجا رفته بود ، از دیدن این سوراخ شگفت زده شد. (اخبار عجیب چین / ویژگی های رکس)

همه اهرام و ویرانه های معابد باستانی در فلات جیزه در مصر را می شناسند. اما از آنچه در زیر سطح زمین نهفته است ، اطلاعات کمی وجود دارد. تحقیقات اخیر دانشمندان نشان می دهد که سازه های عظیم ناشناخته زیر زمین در زیر هرم های داخل فلات پنهان شده اند و دانشمندان نشان می دهند که شبکه تونل ها ده ها کیلومتر طول دارد و هم به سمت دریای سرخ و هم به ساحل اقیانوس اطلس امتداد دارد. و حالا بیایید نتایج تحقیقات در آمریکای جنوبی را در مورد تونل هایی که در زیر اقیانوس اطلس می گذرند به یاد بیاوریم ... شاید آنها به سمت یکدیگر پیش بروند.

شاید سازندگان این تونل ها هنوز بیگانگان فضایی فرازمینی نبودند ، اما یکی از چهار تمدن بسیار باستانی با ذکر شده توسط اینک ها ، که دارای فناوری بالایی بود و به آنها امکان ایجاد چنین سازه های مهندسی را می داد که در مسافت های وسیعی امتداد داشت. زیرا در صورت تهدید فاجعه آمیز در سیاره ما ، نیازی به بیگانگان نیست که بتوانند تونل های زیرزمینی را ایجاد کنند ، هنگامی که آنها با خیال راحت بتوانند خود را بازنشسته کنند ، از آنجا که وقایع روی زمین را مشاهده می کنند.

dyry-v-zemle-10.jpg

در عکس: در ژانویه 2007 ، دهانه بزرگی در محل ساخت ایستگاه مترو سائوپائولو ، برزیل ، افتتاح شد. ون مسافری در قیف بیش از 40 متر سقوط کرد. (MAURICIO LIMA / AFP / گتی ایماژ)

می دانیم که هر 200 میلیون سال در کره زمین ، فاجعه های جهانی با انقراض 80 درصد از جانوران و گیاهان رخ می دهد و دومی در مرز ائوسن بود ، تنها 30 میلیون سال پیش و در نتیجه سقوط سیارک های منظم. اختلالات کوچکتر از زندگی روی کره زمین در قالب سقوط سیارک های کوچک و همراه با زمین لرزه ها ، امواج تسونامی ، فوران های آتشفشانی ، افزایش و سیل 100 ، 41 و 21 هزار سال بوده است. شاید تمدنهای باستان با آگاهی از چنین چرخه هایی و مایل به جلوگیری از پیامدهای آنها ، شبکه ای از تونل ها و سازه های زیرزمینی را در سراسر زمین ایجاد کرده و به آنها پناه ببرند تا در فعالیت های خود به آنچه اتفاق می افتد روی سطح وابسته نباشد.

خلاصه مقاله از Evgeny Vorobyov ، آکادمی دانشکده علوم روسیه.

عکس در اینترنت.

تهیه شده توسط Devyatayev N.I.

P.S. کتاب را بخوانید:

وادیم چرنوبرو ، Ekaterina GOLOVINA

تونل ها کجا می روند؟

این واقعیت که در سیاره ما زندگی دوم وجود دارد - زیر زمین ، قبلاً نوشته شده و به اندازه کافی گفته شده است. اما تا آنجا که همه اینها درست است ، هیچ کس نمی تواند با اطمینان بگوید.

اولین اشاراتی که در مورد وجود عالم اموات و افراد مرموز آن وجود دارد ، در سال 1946 ظاهر شد. در آن زمان بود که ریچارد شیور روزنامه نگار و دانشمند ، در مجله ای که مخصوص پدیده های ماوراء الطبیعه بود ، در مورد تماس شخصی وی با موجودات بیگانه که در اعماق زمین زندگی می کردند صحبت کرد.

به گفته خود شیور ، وی مدتی در این عالم اموات زندگی می کرد ، همراه با جهش هایی شبیه به آن شیاطین که اجداد ما در افسانه های باستان توصیف می کردند.

تا همین اواخر ، واقعیت هایی در مورد وجود چنین دنیای زیرزمینی با فناوری های غیرقابل دسترسی برای انسان اهمیت زیادی پیدا نکرد ، اما به طور غیر منتظره برخی از دانشمندان آنها را تأیید کردند. محققان ناسا به همراه دانشمندان فرانسوی توانستند در اعماق زمین کل شبکه ای از تونل ها و گالری های زیرزمینی را کشف کنند که در سراسر جهان گسترش می یابد: در آلتای ، و در اورال ، و قرقیزستان و در منطقه پرم و آمریکای جنوبی و حتی در صحرا صحرا.

علاوه بر این ، ما در مورد هیچ باستان شناسی در مورد آن شهرهایی که زمانی در کره زمین وجود داشته اند صحبت نمی کنیم ، بلکه به طور خاص در مورد تونل های زیرزمینی با ساختارهای عجیب و غریب صحبت می کنیم. اما چگونگی ایجاد این ساختمان ها ، دانشمندان هنوز نمی دانند. و این احتمال وجود دارد که ما در مورد فن آوری هایی صحبت کنیم که هنوز برای بشر شناخته نشده است.

تونل های مرموز از نزدیک توسط انسان شناس آرژانتینی خوان موریتز مورد بررسی قرار گرفت ، که نه تنها مورد مطالعه قرار گرفت بلکه حتی نقشه کل سیستم تونل هایی را که در مورونا سانتیاگو پیدا کرد ، نقشه برداری کرد. ورودی سیاه چال که او پیدا کرده بود در یک صخره بریده شده است و از 250 متر پایین می رود. در سطوح مختلف سكوهاي كوچكي وجود دارد كه از آن خم هاي راست دست مستطيل مي شوند و فقط در زاويه هاي راست مي آيند. طول کل آنها به صدها کیلومتر می رسد ، بنابراین آنها مانند پیچ \u200b\u200bو خم به نظر می رسند. در دیوارهای صاف صیقلی ارائه شده است - سوراخهای تهویه کاملاً دوره ای و تا به امروز کار می کنند.

شناسایی چنین تونل های باستانی ، که آسان نیست و نیاز به دانش جامع دارد ، توسط محققان براساس تکنیک انجام کارهای عمیق ، مکانیسم های تغییر پوسته زمین ، تشکیل حفره های زیرزمینی در طول تکامل سیاره ما انجام می شود. باید بگویم که اگر یک واقعیت در نظر گرفته شود این رویه کاملاً واقعی است: تفاوت اصلی بین تونل های باستانی و موجودات زیرزمینی مدرن ، از جمله موارد طبیعی ، به اندازه کافی عجیب است که این اشیاء باستانی با کمال و دقت شگفت انگیز در پردازش حفره های دیواری مشخص می شوند. اصولاً ، آنها ذوب می شوند ، با یک جهت گیری ایده آل و جهت گیری روشن و همچنین به معنای واقعی کلمه ابعاد سیکلوپایی و از همه تعجب آور کهن ، فراتر از درک ما.

بیش از یک بار ، محققان خاطرنشان کردند که در قاره های مختلف ، علاوه بر تونل های مترو ، بانکرها یا مین ها و همچنین غارهای طبیعی ، حفره های زیرزمینی مرموز وجود دارد که سازندگان آن تمدنهایی هستند که پیش از انسان قرار دارند. بنابراین آغاز قرن بیست و یکم با افزایش فراوانی چنین یافته هایی مشخص شد.

بنابراین ، در کریمه ، ساکنان به خوبی از غار مرمر ، که در توده چتیر داگ قرار دارد ، آگاه هستند. در همان آغاز ، در فرود به غار ، بازدید کنندگان یک اتاق عظیم را به شکل لوله باز می کنند که طول آن حدود بیست متر است. توجه و خیره کننده استالاگمیت ها از ترک های طاق آویزان است. در عین حال ، تقریباً هیچ کس به این واقعیت توجه نمی کند که این تونل حتی دیوارهایی کاملاً حتی امتداد یافته به اعماق کوه با شیب به دریا دارد. دیواره های تونل کاملاً حفظ شده است: هیچ گونه اثری از فرسایش از آبهای جاری به وجود نمی آیند ، در حالی که هیچ غار کارستی در نتیجه انحلال سنگ آهک وجود ندارد. معلوم است که این بخشی از تونل است که به هیچ مکانی منتهی نمی شود. با این حال ، با توجه به اینکه افسردگی دریای سیاه حدود سی میلیون سال پیش ایجاد شده است ، در همان محل اتصال ائوسن و الیگوسن ، در نتیجه سقوط یک سیارک غول پیکر که خط الراس کوه کریمه کریمه را قطع و نابود کرده است ، می توان فرض کرد که این غار مرمر یکی از قطعات است. تونل باستانی ، در حالی که بخش اصلی آن در محدوده کوههای ویران شده باقی مانده است.

یک جشنواره سالانه Hunger Spirits همه ساله در تایوان برگزار می شود. تایل ها مطمئن هستند که در پانزدهمین روز از ماه هفتم ، مطابق با تقویم قمری تایلند ، دقیقاً نیمه شب ، دروازه های عالم اموات باز می شود و ساکنان سیاه چال به دنیای زندگی می آیند ، که بسیار کاملاً میهمانی می کنند و بعد از دو هفته ، که قبلاً خوب تغذیه شده اند ، به خانه باز می گردند و دروازه های زیر زمین را می بندند. جهان

در سیاره ما ، علاوه بر تایوان عجیب و غریب ، چندین مکان دیگر وجود دارد که جهان های زیر زمینی و زیرزمینی به طور مستقیم در تماس هستند.

در روسیه ، این بدنام Glade Devil's Glade است که در جنگلهای انبوه taiga در منطقه Krasnoarsk پنهان شده است.

روزگاری در دره رودخانه کووا چندین دهکده کوچک وجود داشت: کمبا ، کوستینو و کارمیشوو.

ساکنان این شهرکهای فراموش شده خدا می گویند که برای اولین بار ، سوراخی بین دو جهان موجود - زمینی و زیر زمینی - در سال 1908 افتتاح شد ، دقیقاً در همان سالی که بشریت هنوز از سقوط معجزه تونگوسکا بهبود نیافته بود. اکثر محققان کشف چنین حفره ای را به ورود این جسم آسمانی آتشین نسبت می دهند ، اما فرضیه دیگری "مستقیم" برعکس "مطرح شده توسط یک سفر زمین شناسی وابسته به انستیتوی مواد معدنی همه روسی وجود دارد.

این اکسپدیشن با مطالعه بسیاری از ساختارهای زمین شناسی باستانی ، نشان داد که وجود پدیده های غیر قابل توضیح و عجیب در جو به دلیل ریزش یک شهاب سنگ نیست بلکه با آزادسازی یک لخته بزرگ انرژی از اعماق زمین است.

در سال ظاهر شومینه در بالای زمین ، بسیاری از چوپانانی که در روستاهای اطراف زندگی می کنند ، در وسط تاگا یک قطعه عظیم از زمین کاملاً سوخته و یک سوراخ نسبتاً بزرگ بی انتها را در وسط کشف کردند. حیوانات دائماً در این سوراخ ناپدید می شوند. از این نظر مسیری که چوپانان گاوهای خود را به سمت مراتع سوار می کردند به مدت سه کیلومتر به طرف آن منتقل شدند. اما این احتیاط کمکی نکرد. حیوانات همچنان بدون ردیابی در تاگا از راه دور ناپدید شدند و همانطور که ساکنان محلی ادعا می کردند ، دقیقاً در مجاورت این گلد شیطان.

سالهای جنگ جهانی دوم ، وضعیت اقتصادی بیشتر دشوار در کشور باعث شد تا مدت ها از معجزه هایی که در این تیغ \u200b\u200bشیطان اتفاق می افتد فراموش کنیم. آنها حتی فراموش کردند که در کدام منطقه است و فقط در سال 1984 به این سؤال بازگشتند.

این پاکسازی اسرارآمیز دوباره توسط اعزامی سازماندهی شده توسط انجمن وفولوژیست های ولادیوواستوک به سرپرستی A. رمپل پیدا شد. و او موفق به کشف چند کشف جالب در مورد آن شد.

یک چیز زیرزمینی بسیار عجیب وجود داشت که هیچ کس به آن شک نمی کرد ، اما چه؟ سوزن قطب نما در هنگام پاکسازی بسیار عجیب رفتار می کرد: به جای اینکه به سمت قطب های مغناطیسی بپیچید ، مدام به مرکز پاکسازی اشاره می کرد ، و به نظر می رسید ابزارهایی که تابش بزرگی الکترومغناطیسی را ضبط می کردند ، عصبانی شده اند ، سنسورهای آنها شروع به خاموش شدن مقیاس کردند.

همه اینها به وضوح نشانگر این واقعیت است که در زیر پاکسازی زمینه های بدنی مبهمی وجود دارد که کاملاً روی روان انسان تأثیر می گذارد. بنابراین ، حتی در فاصله مناسبی از پاکسازی ، محققان شروع به درگیری هایی از ترس کاملاً غیر منطقی کردند ، تقریباً تمام اعضای این اکسپدیشن دندان های شدیدی و مفاصل متورم داشتند. بنابراین ، کار در ورودی سیاه چال باید محدود شود.

کشاورزان آمریکایی نیز یک بار در مورد مکانی که پادشاهی های زیرزمینی و زیرزمینی در آن قرار دارند صحبت کردند. در همان ساحل رودخانه سیاه در ناحیه شهر کوچک آبشارهای شیرها ، هر از گاهی یک درب زیرزمینی در زمین باز می شود و سپس ...

بسیاری از ساکنان این شهر بارها و بارها با یک حیوان غول پیکر غیرقابل درک بسیار شبیه به یک هیولا روبرو شده اند ، با پوست قهوه ای تیره ، یک بدن گرد و مخروطی و چشمانی مانند یک دلار نقره ای. هیولا بوی ترسناک گوگرد می دهد. پلیس محلی بارها و بارها سعی در بدست آوردن این موجود داشت ، اما توری ها و طناب ها از آن عبور می کردند ، گویی از طریق هوا ، و خود هیولا به نظر می رسید که از روی زمین می افتد.

محققان با استفاده از چارچوب dowsing توانستند کشف بسیار جالبی را انجام دهند و آنچه را كه گفته شد تأیید كرد. معلوم شد که در زیر ضخامت زمین ، در عمق تقریبا دویست کیلومتری ، هنوز یک منطقه زیستگاه برای تمدن هوشمند وجود دارد. البته ، تصور چنین شخصی که بدنش از بافت پروتئین تشکیل شده است ، در چنین رژیم دمایی که در آن سنگ ذوب می شود ، بسیار دشوار است. آنقدر سخت نیست که غیرقابل تصور باشد. از این گذشته ، فشار سنگها در عمق مشابه قادر به خرد کردن یک توپ تمام فلزی است.

اما آیا این نماینده تمدن باید از پروتئین ایجاد شود؟ کنستانتین سیولکوفسکی ، که بنیانگذار کیهان نویسی روسیه بود ، در یک زمان آثار فلسفی خلق کرد که در طی زمان او فرضیه تدریجی در ظاهر نژاد بشر به عهده گرفت. به عقیده وی ، در آینده ما انسانها از مزارع تشکیل خواهیم شد و مستقیماً از خورشید و زمین انرژی دریافت خواهیم کرد. و آنچه مانع از زندگی چنین موجودات در پادشاهی زیرزمینی ما می شود ، در عمق بسیار بزرگی ، خصوصاً اینکه در آنجا انرژی کافی دارند. برای سکونت ، ساخت تونل هایی که سفر از یک انتهای کره زمین به طرف دیگر بسیار راحت است ...

در عین حال ، این سؤال بدون جواب مانده است: چگونه و از کجا چنین موجودات هوشمند روی زمین ظاهر شدند؟

به گفته برخی محققان ، زندگی ، از جمله چنین منطقی ، در همان آغاز در سیاره فائتون ، دورترین از خورشید پدید آمد ، که از امروز تنها یک کمربند سیارکی زنده مانده است. سپس این زندگی به طور مستقل در مریخ منتقل شد و یا به وجود آمد و پس از خنک شدن این سیاره و برای زندگی نامناسب شد ، نوبت زمین ما بود. و از این گذشته ، كاملاً ممكن است كه قبلاً فرزندان آن موجودات باهوش از سیارات دوردست ، با به دست آوردن اشكال مشخصی از زمینه های فیزیكی ، قادر به انتقال به سیاره ما باشند ، با این حال ، با كشف اینكه زندگی پروتئینی دیگری روی آن ظهور كرده است ، در اعماق سیاره زمین جمع شدند.

در سال 2003 ، یک واقعه بسیار مرموز در حومه در نزدیکی Solnechnogorsk رخ داد: یک جلیقه نجات دهنده نیروی دریایی آمریکا در دریاچه بزدونوی با یک کتیبه شناسایی پیدا شد که متعلق به ملوان از ناوشکن Cowell است ، که در آغاز توسط تروریست ها در بندر عدن منفجر شد. قرن سپس 10 ملوان از بین رفتند و یکی از آنها سام بلوسکی صاحب جلیقه بود. اما چگونگی نجات جان او ، پس از راه رفتن از اقیانوس هند ، توانست به دریاچه ای کوچک ، که در روسیه مرکزی از بین رفته بود ، برسد - هنوز مشخص نیست. مسیر او چقدر بود که این جلیقه در سه سال غلبه کرد و این چهار هزار کیلومتر در یک خط مستقیم است؟

سال 2003 در حومه شهر (مجاورت Solnechnogorsk) با یک رویداد مرموز مشخص شد. در دریاچه بی پایان ، راننده اداره روستایی ورسنسکی ، ولادیمیر سایچنکو ، یک جلیقه معمولی از نیروی دریایی آمریکا با یک کتیبه شناسایی را کشف کرد که تأیید می کند این ملک متعلق به ملوان سام بلوسکی از ناوشکن کاول است که در 12 اکتبر سال 2000 در بندر عدن توسط تروریست ها منفجر شد. 4 ملوان به طرز غم انگیزی کشته شدند و 10 نفر نیز مفقود شدند ، از جمله سام بلوسکی. شاید اطلاعات اشتباه باشد و هیچ راز وجود ندارد؟

در نتیجه بررسی شهود مستقیم و شرکت کنندگان در رویداد توصیف شده ، مشخص شد که در واقع نجات حیات کشف شده است و کتیبه های موجود بر روی آن به طور مستقیم نشانگر ملوان "Cowell" S. Belowski است.

اما چگونه یک نجات نجات از اقیانوس هند می تواند در دریاچه گمشده در وسعت وسیع روسیه مرکزی ، با غلبه بر 4000 کیلومتر در سه سال در یک خط مستقیم ، پایان یابد؟ مسیر او چه بود؟ بنابراین؛ برخی از مسیرهای زیرزمینی برای ما ناشناخته وجود دارد ، تونل هایی که ظاهراً قسمت هایی کاملاً خرد شده قاره های کره زمین را به هم متصل می کنند. اما آنها توسط چه کسی و چه زمانی ایجاد شده اند و برای چه؟

1245826227_003.jpg

1245826227_004.jpg

بارها و بارها توسط محققان مختلف در قاره های مختلف ، خاطرنشان شد كه علاوه بر تونل های مترو ، بانك ها ، معادن و سایر غارهای مختلف ایجاد شده توسط طبیعت ، حفره های زیرزمینی وجود دارد كه توسط تمدن هایی ایجاد شده است كه مقدم بر بشریت بوده است. دومی نه تنها در قالب سالن های زیرزمینی غول پیکر وجود دارد ، که دیواره های آن توسط مکانیسم های ناشناخته برای ما پردازش می شوند ، با اثری از فرآیندهای طبیعی ثانویه (تپه ها ، استالاکتیت ها ، استالاگمیت ها ، ترک ها و غیره) بلکه در قالب سازه های خطی - تونل نیز وجود دارند. آغاز قرن بیست و یکم با افزایش فراوانی یافته های قطعات این تونل ها در قاره های مختلف مشخص شده است.

شناسایی تونل های باستانی کار آسانی نیست و نیاز به دانش جامعی در مورد تکنیک کار زیرزمینی ، مکانیسم های تغییر پوسته زمین و فضاهای زیرزمینی در طی توسعه تاریخی سیاره ما دارد. با در نظر گرفتن این رویه کاملاً واقعی است. تفاوت اصلی بین تونل های باستانی و اشیاء زیرزمینی طبیعی و مدرن در این است که ، به اندازه کافی عجیب ، اشیاء باستانی به دلیل کمال و دقت شگفت انگیز در پردازش دیوارهای حفره ها (به عنوان یک قاعده ، آنها ذوب می شوند) ، هدایت و جهت گیری ایده آل متمایز می شوند. آنها همچنین به واسطه ابعاد عظیم ، دوچرخه سواری و ... باستان فراتر از درک بشر متمایز می شوند. اما نمی توان استدلال كرد كه همه آنها همزمان ظاهر شده اند. اطلاعات واقعی موجود را در مورد تونل ها و کارکردهای باستانی در نظر بگیرید.

در کریمه  غار مرمر به خوبی شناخته شده است ، در محدوده کوه چتیر داگ در ارتفاع 900 متری از سطح دریا واقع شده است. هنگام فرود به غار ، بازدیدکنندگان زیادی از یک سالن عظیم به شکل لوله ای به مساحت 20 متر ، در حال حاضر نیمه پر از بلوک های سنگی که به دلیل زمین لرزه های بیشمار فرو ریخته اند ، استقبال می کنند و با رسوبات کارستی سیل می شوند. استالاکتیت ها از طریق شکاف در طاق آویزان شده اند ، و استالاگمیت ها به سمت آنها کشیده می شوند و جلوه ای مبهوت ایجاد می کنند. کمتر کسی توجه می کند که در ابتدا این تونل با دیوارهای کاملاً مسطح بود که با شیب به سمت دریا در اعماق رشته کوه گسترش می یافت. دیوارها به خوبی حفظ شده اند و اثری از فرسایش ندارند: آب جاری - غارهای کارستی ، که ناشی از انحلال سنگ آهک است. یعنی قبل از ما بخشی از تونل است که به هیچ جا منتهی می شود و از ارتفاعی حدود 1 کیلومتر از دریای سیاه شروع می شود. با توجه به اینکه افسردگی دریای سیاه در نوبت ائوسن و الیگوسن (حدود 30 میلیون سال پیش) در نتیجه سقوط یک سیارک بزرگ که ریزش اصلی کوههای کریمه را بریده و از بین می برد ، شکل گرفت ، کاملاً مناسب است که فرض کنیم غار مرمر قطعه ای از یک تونل باستانی ، قسمت اصلی است. که در محدوده کوهی نابود شده توسط یک سیارک واقع شده بود و دارای حداقل 30 میلیون سال سن بود.

به شرح زیر از آخرین گزارش های اسپلولوژیست های کریمه ، یک حفره بزرگ در زیر توده های Ai-Petri کشف شد که به زیبایی از آلوپکا و Simeiz آویزان شده است. علاوه بر این ، تونل هایی که به کریمه و قفقاز وصل می شوند ، کشف شده اند.

Ufologists منطقه قفقاز در طی یکی از سفرها مشخص شد که در زیر خط الراس اوواروف ، روبروی کوه آروس ، تونل هایی وجود دارد که یکی از آنها به سمت شبه جزیره کریمه منتهی می شود و دیگری از طریق شهرهای کراسنودار ، یایسک و روستوف-دان در منطقه ولگا امتداد دارد. در منطقه کراسنودار شاخه ای از خزر ثبت شده است. متأسفانه اعضای اعزامی اطلاعات دقیق تری ارائه ندادند.

الف در منطقه ولگا  خط الراس مشهور مدودیتسکی دقیقاً واقع شده است که از سال 1997 توسط اعزامی های Cosmopoisk با جزئیات کامل مورد بررسی قرار گرفته است. شبکه گسترده ای از تونل های کشف شده برای ده ها کیلومتر کشف و نقشه برداری شده است. این تونل ها دارای مقطع دایره ای شکل ، گاه بیضی شکل ، با قطر 7 تا 20 متر ، با عرض ثابت در طول کل ، و جهت در عمق 6-30 متر از سطح آن هستند.با نزدیک شدن به تپه در خط الراس مدودیتسکا ، قطر تونل ها از 22 به 35 متر افزایش می یابد ، علاوه بر این - 80 متر و در حال حاضر در ارتفاع بسیار زیاد قطر حفره به 120 متر می رسد ، در زیر کوه می چرخد \u200b\u200bو یک سالن عظیم. سه تونل هفت متری از زوایای مختلف از اینجا خارج می شوند. فراموشی می شود؛ این که خط الراس مدودیتسکا یک محل اتصال است ، چهارراهی که تونل های مناطق دیگر از جمله قفقاز در همگرایی هستند. از اینجا می توانید نه تنها به کریمه ، بلکه به مناطق شمالی روسیه ، به نوایا زملیا و کوچه به قاره آمریکای شمالی نیز برسید (اطلاعات مربوط به مخاطب آنتون آنفیلوف). برخی معتقدند در حال حاضر تونل ها عملیاتی هستند و به عنوان شریان های حمل و نقل و پایگاه توسط دستگاه های UFO استفاده می شوند ، گرچه دومی لزوما سازندگان آنها نیستند. جای تعجب آور نیست که P. Mironichenko در کتاب "افسانه LSP" تصور می کند که کل کشور ما ، از جمله کریمه ، آلتای ، اورال ، سیبری و خاور دور ، با تونل ریخته شده است. این فقط برای پیدا کردن مکان آنها باقی مانده است. و این در اکثر موارد به طور تصادفی اتفاق می افتد. بنابراین ، یکی از ساکنان روستای لیسکینسکی منطقه Selyavnoye ، منطقه Voronezh ، یوگنی چشنوکوف در یک علفزار در یک حفره سقوط کرد که معلوم شد این غار با تونل هایی است که در جهات مختلف واژگون می شوند ، که روی دیوارهای آن نمادها به تصویر کشیده شده است.

در قفقازدر تنگه نزدیک گلندژکیک ، یک شافت عمودی از مدت ها قبل شناخته شده است - مستقیم مانند فلش است ، با قطر حدود یک و نیم متر ، عمق 6 بیش از 100 متر. علاوه بر این ، ویژگی آن صاف است ، گویی دیوارهای ذوب شده. بررسی خصوصیات آنها نشان داد که اثرات حرارتی و مکانیکی به طور همزمان بر روی دیوارها اعمال می شود ، که پوسته ای به ضخامت 1 تا 5/1 میلی متر در سنگ ایجاد می کند و به این ویژگی ها بسیار قوی می دهد که حتی با توسعه فعلی فن آوری نیز نمی تواند ایجاد شود و تلفیق دیواره ها نشان دهنده فن آوری آن است. منشاء علاوه بر این ، پس زمینه تابش شدید در معدن مشاهده شد. این امکان وجود دارد که این یکی از تنه های عمودی باشد که با یک تونل افقی که از این منطقه به منطقه ولگا ، به خط الراس مدودیتسایا وصل می شود ، متصل شود.

معلوم است؛ که در سالهای پس از جنگ (در سال 1950) توسط شورای وزیران اتحاد جماهیر شوروی اتحاد جماهیر شوروی در مورد ساخت تونل از طریق تنگه تاتار به منظور اتصال سرزمین اصلی با راه آهن حدود قطعنامه ای صادر شد. ساخالین با گذشت زمان ، رازداری برداشته شد و دکتر علوم فیزیکی و مکانیکی L. S. برمن که در آن زمان مشغول به کار بود ، در سال 1991 در خاطرات خود به شعبه یادبود وروونژ گفت که سازندگان به اندازه بازسازی تونل موجود موجود در آن بنا نشده اند. باستان ، با در نظر گرفتن زمین شناسی پایین تنگه ، بسیار صالح است. در این تونل همچنین از یافته های عجیب و غریب - مکانیسم های غیرقابل درک و بقایای حیوانات کوچک شده ذکر شده است. همه اینها در پایگاههای مخفی سرویسهای ویژه ناپدید شدند. بنابراین ، اظهارات P. Miroshnichenko مبنی بر اینکه کشور ما و خاور دور با تونلهای مخلوط شده اند بی دلیل نیست. و این تونل استفاده شده ، ممکن است ، منجر به بیشتر در مورد. ساخالین به ژاپن.

حالا برو به اروپای غربیبه ویژه در مرز اسلوونی و لهستان ، در کوههای تاترا بسکید. در اینجا مخفیگاه "ملکه بسکید" - کوه بابیا ، 1725 متر ارتفاع است. از زمان های بسیار قدیم ، ساکنان مناطق اطراف رازهای مرتبط با این کوه را نگه داشته اند. همانطور که یکی از ساکنین بنام وینسنت گفت ، در دهه 60 قرن XX به همراه پدرش با اصرار وی از روستا به سمت بابی گورا رفت. در ارتفاع 600 متری ، به همراه پدر ، یکی از صخره های بیرون زده را به طرف آن سوق دادند و یک ورودی بزرگ باز شد که در آن سبد اسب با اسب می توانست آزادانه وارد شود. تونل افتتاح به شکل بیضی مستقیم بود ، مانند فلش ، پهن و آنقدر زیاد بود که بتواند کل قطار را در آن جای دهد. سطح صاف و براق دیوارها و کف پوشان شیشه ای به نظر می رسید (دوباره ، فناوری فرازمینی؟). داخل آن خشک بود. یک سفر طولانی از طریق یک تونل شیب دار ، آنها را به سمت یک سالن بزرگ ، به شکل بشکه عظیم ، سوق داد. چندین تونل در آن وجود داشت ، برخی از آنها از ضلع مثلثی بودند و برخی دیگر به صورت گرد. به گفته پدر وینسنت ، معلوم شد که از طریق تونل ها از اینجا می توانید به کشورهای مختلف و به قاره های مختلف بروید. این تونل در سمت چپ به آلمان ، سپس به انگلیس و بعد به قاره آمریکا منتهی می شود. تونل سمت راست به روسیه ، قفقاز کشیده شده است: سپس به چین و ژاپن ، و از آنجا - به آمریکا ، جایی که با چپ متصل می شود.

می توانید از طریق تونل های دیگری که در زیر قطب های شمالی و جنوبی زمین قرار گرفته اند به آمریکا برسید. در راه هر تونل "ایستگاه گره ای" مانند این قرار دارد. به گفته وی ، در حال حاضر این تونل ها عملیاتی هستند - پیشرفت وسایل نقلیه UFO روی آنها مشخص شده است.

یک پیام از انگلیس نشان می دهد که در حالی که تونل را برای نیازهای خانگی رانندگی می کردید ، معدنچیان صدای مکانیسم های کار را از پایین شنیده بودند. وقتی توده سنگ سوراخ شد ، کارگران معدن پله ای را که منجر به چاه می شد کشف کردند ، در حالی که صدای مکانیزم های کار شدت می یابد. درست است ، هیچ چیز بیشتر در مورد اقدامات بعدی آنها گزارش نشده است. اما شاید آنها به طور تصادفی یکی از شفت های عمودی یک تونل افقی را که از آلمان آمده بود کشف کنند. و صدای سازوکارهای کاری به وضعیت کاری وی شهادت می داد.

قاره آمریکا همچنین از گزارش های مربوط به مکان تونل های باستانی غنی است. اندرو توماس ، محقق مشهور ، متقاعد شده است كه در آمریكا تونل های عمودی و افقی زیرزمینی باستانی را حفظ كرده ، دوباره با دیوارهای سوخته ، و بعضی از آنها در وضعیت كامل هستند. تونل ها مستقیماً به عنوان فلش هستند و در کل قاره نفوذ می کنند. یکی از گره هایی که چندین مین با هم همگرایی دارند کوه شستا در کالیفرنیا است. از مسیرهای او به ایالت های کالیفرنیا و نیومکزیکو منتهی می شود. این مورد با همسران ایریس و نیک مارشال تأیید شده است که در مجاورت شهر کوچک کالیفرنیا بیشاپ در یک منطقه کوهستانی به نام Cazo Diablo به یک غار نفوذ کردند ، دیوارها و کف آن به طور غیر منتظره ای صاف و صاف بود ، گویی که به آینه می درخشد. حروف هیروگلیف عجیب و غریب بر روی دیوارها و سقف کشیده شده بودند. در یکی از دیوارها سوراخ های کوچکی وجود داشت که از آن پرتوهای ضعیف نور جاری می شد. سپس آنها صدای عجیب و غریبی را شنیدند که از زیر زمین بیرون می آمد ، در نتیجه با عجله از اتاق خارج شدند. شاید آنها به طور تصادفی یکی از ورودی های تونل زیرزمینی را کشف کنند که معلوم است عملیاتی است.

در سال 1980 ، دوباره در ساحل کالیفرنیا  یک فضای بزرگ توخالی که در چند صد متر در عمق این قاره گسترش یافته بود پیدا شد. این امکان وجود دارد که یکی از ایستگاه های مهم تونل های زیرزمینی کشف شود.

حضور تونل ها نیز با این واقعیت نشان می دهد که آزمایش های هسته ای انجام شده در اعماق بزرگ در یک زمین آموزش مشهور در نوادا ، تأثیر غیرمنتظره ای به بار آورد. دو ساعت بعد ، در کانادا ، در پایگاه نظامی 2،000 کیلومتری زمین آموزش نوادا ، میزان تابش 20 برابر از حد نرمال ثبت شد. چگونه ممکن است این اتفاق بیفتد؟ معلوم شد که در کنار پایگاه ، یک غار عظیم قرار دارد که بخشی از سیستم عظیم غارها و تونل های قاره است. در سال 1963 ، در حالی که تونل رانندگی می کردیم ، به یک درب عظیم خنجر زدیم که در پشت آن پله های مرمر فرود آمد. شاید این ورودی دیگری به سیستم تونل بود. متأسفانه ، مشخص نیست این اتفاق در کجا رخ داده است.

و اینجا در آیداهو  انسان شناس جیمز مكین پیش از آنكه بو و بوی غیرقابل تحمل گوگرد ، بقایای وحشتناک اسكلت های انسانی و سر و صدایی آشكار از اعماق ، متوقف شود ، یك غار بزرگ را كشف كرد و چند صد متر را از طریق تونل سنگی وسیع پیش برد. در نتیجه ، تحقیقات باید متوقف می شدند.

در مکزیک در یکی از مناطق خالی از سکنه و پراکنده ، غار باستانی Satano de las Golondrinas ذکر شده است که دارای عمق بیش از یک کیلومتر و عرض چند صد متر است. دیوارهای محکم آن کاملاً صاف و صاف است. و پایین آن یک هزارتوی واقعی از "اتاق" ها ، "معابر" و تونل های مختلف است که در جهات مختلف در این عمق واژگون می شود. یکی از گره های تونل های بین قاره ای؟

آمریکای جنوبی  از نظر تونل ، از شمال عقب نمی ماند. در مطالعات اخیر استاد ا. فون دنیکین ، بسیاری از کیلومترها تونل در زیر سطح کویر نازکا کشف شد که از طریق آن هنوز آب شفاف جاری است.

و در ژوئن سال 1965 در اکوادور ، کاوشگر آرژانتینی خوان موریتز در استان مورونا سانتیاگو ، در قلمرو محاصره شده توسط شهرهای گالاکیوز - سان آنتونیو - یوپی ، سیستم ناشناخته ای از تونل های زیرزمینی و تهویه های با طول کلی صدها نفر را کشف و نقشه برداری کرد. کیلومتر ورودی سیستم تونل به نظر می رسد یک برش شسته و رفته در سازندهای سنگی به اندازه انبارها. نزول به سكوهاي افقي مرتب شده منجر به عمق 230 متر مي شود و تونل هاي سطح مقطع مستطيل با عرض متفاوت با چرخش در زاويه 90 درجه وجود دارد. دیوارها صاف ، گویی لعاب یا صیقلی هستند. شفت های تهویه به طور دوره ای با قطر حدود 70 سانتی متر واقع شده و اندازه یک سالن کنسرت را در خود جای می دهد. مشخص شد که در مرکز یکی از آنها ساختاری مانند یک جدول و هفت "تاج" ساخته شده از مواد ناشناخته مشابه پلاستیک وجود دارد. در نزدیکی مکان "تاج و تخت" یافت شده در طلا ، چهره های بزرگی از دایناسورهای فسیلی ، فیلها ، تمساحها ، شیرها ، شترها ، بیسونها ، خرسها ، میمونها ، گرگها ، جاگوارها و حتی خرچنگها و حلزونها را در اختیار دارند. در همان تالار "كتابخانه" از چند هزار صفحه برجسته فلزی به ابعاد 48 96 48 سانتی متر با نوعی از آیكونها قرار دارد. هر صفحه به طور خاص مهر شده است. X. موریتس همچنین یک "آملت" سنگی (6 11 11 سانتی متر) با تصویر یک چهره از مردی که روی کره زمین ایستاده بود ، پیدا کرد.

تونل ها و سالن ها با تابلوهای محصولات طلایی (دیسک ، بشقاب ، "گردنبندهای" عظیم) با نقاشی ها و نمادهای مختلف پر شده است. تصاویری از دایناسورها حک شده بر روی دیوارها وجود دارد. در صفحه ها تصاویری از اهرام تشکیل شده از بلوک ها وجود دارد. و نماد هرم در نزدیکی پرواز (خزنده نیست!) مارهای موجود در آسمان است. صدها تصویر از این دست یافت شد. در بعضی از صفحات مفاهیم نجومی و ایده های سفر فضایی بازتاب یافته اند.

بدون شک ، کشف X. Moritz ، تا حدودی حجاب شخصی را که تونل ها را ساخته ، سطح دانش آنها و به صورت آزمایشی را باز می کند - عصری که این اتفاق افتاد (آنها دایناسورها را دیدند).

و قبلاً در سال 1976 ، یك اعزامی مشترك انگلیس و اكوادورایی یكی از تونل های زیرزمینی را بررسی كرد در منطقه لس تایوس ، در مرز پرو و \u200b\u200bاکوادور. در آنجا اتاقی پیدا شد که در آنجا نیز یک میز محصور شده توسط صندلی هایی با پشت های بلند بیش از دو متر از مواد ناشناخته احاطه شده بود. یک اتاق دیگر یک سالن طولانی با یک گذرگاه باریک در وسط بود. قفسه هایی با کتابهای باستانی ، شاخ و برگهای ضخیم - هر کدام حدود 400 صفحه - در امتداد دیوارهای آن قدم می زدند. ورق هایی از طلای خالص با یک قلم غیرقابل درک پر شده بود.

البته سازندگان نه تنها برای حمل و نقل از تونل ها و سالن ها استفاده می کردند بلکه به عنوان یک مخزن اطلاعات ارزشمند که برای مدت زمان طولانی طراحی شده است نیز استفاده می کنند. مشخص است که اکنون دیگر از این مکانها استفاده نمی شود.

اکسپدیشن غارنوردان در سال 1971   در پرو  غارهایی را کشف کرد که ورودی آن توسط بلوکهای صخره ای مسدود شده بود. محققان با غلبه بر آنها ، در عمق حدود 100 متر یک سالن عظیم را پیدا کردند که کف آن در بلوک هایی با یک امداد ویژه گذاشته شد. در (دوباره) دیوارهای صیقلی کتیبه های مبهم وجود دارد که شبیه سلسله مراتب است. تعداد زیادی تونل پراکنده در جهات مختلف از سالن. برخی از آنها به سمت دریا ، زیر آب می روند و در انتهای آن ادامه دارند.

بنابراین ، ظاهراً با ایستگاه گره بعدی مواجه بودیم.

از طرف دیگر ، براساس مطالعات دانشمندان موسسه بیوفیزیکی مساوی ، عمر خوزه و خورخه دیلتاینا ، در حال حاضر در معرض مقادیر بالای رادیواکتیویته و الکتریسیته خاک ، لرزش و تابش مایکروویو قرار دارد ، بخشی از زنجیره توروس که از لا پوم تا کایافات (آرژانتین) در نزدیکی شهر کاچو در معرض خطر است. در ژوئن 2003 برگزار شد. آنها معتقدند که این پدیده از نظر ماهیت فنی است و نتیجه عملکرد برخی از دستگاههای فنی (ماشین آلات) است که در زیر عمق بسیاری از کیلومترها واقع شده اند. شاید این کارهای زیرزمینی باشد که هم اکنون به عنوان اتاق کار استفاده می شود.

پست های کاملاً شگفت انگیز از شیلی. در نوامبر 1972 بنا به درخواست دولت اس. آلنده ، یک اکسپدیشن یکپارچه اتحاد جماهیر شوروی با کارشناسان معدن نیکولای پوپوف و یفیم چوبارین وارد شیلی شد تا کار معادن سنگ معدن قدیمی را برای تولید مس ، که جمهوری مورد نیاز بود ، بررسی و از سر بگیرد. متخصصان به کوهستان رفتند تا میدان فراموش شده که در 40 کیلومتری شهر چیچوان واقع شده است.

پس از پاک کردن ورودی انسداد شده در معدن به ترتیب ، پوپوف و چوبارین چندین ده متر پیاده طی کردند و گذرگاهی را کشف کردند که از زاویه 10 درجه پایین رفت. این دوره به قطر یک و نیم متر با سطح موج دار بود. کارشناسان ما تصمیم گرفتند که این دوره را بررسی کنند و پس از 80 متر وی وارد یک حالت افقی شد و به یک معدن بزرگ منتهی شد که سرشار از هادی های مس بود. آنها حداقل صدها متر طول داشتند.

اما معلوم شد که رگه ها با استفاده از روش فناوری پیشرفته در حال توسعه اند: سنگ های زباله دست نخورده باقی مانده اند ، بدون لغزش زمین و آوار. کمی بیشتر ، متخصصان شاهد شمش های مسی بودند که به شکل و اندازه تخم شتر مرغ شباهت دارند و در پشته های 40-50 قطعه با فاصله 25-30 پله از یکدیگر جمع می شوند. همه آنها مکانیسم شبیه مار را دیدند - یک برداشتگر به قطر حدود یک متر و طول 5-6 متر. مار به رگ مسی افتاد و به معنای واقعی کلمه رگه هایی از مس را از دیواره های تونل مکید. اما مشاهده آن برای مدت طولانی امکان پذیر نبود ، زیرا مکانیسم های جدید مار مانند با اندازه کوچکتر ظاهر می شوند - با قطر حدود 20 سانتی متر و طول 1.5-2 متر. ظاهراً آنها به مکان هایی که برای مکانیسم بزرگ قابل دسترسی نیستند ، نفوذ کردند و همچنین عملکرد محافظی در برابر بازدید کنندگان ناخواسته

حال بیایید ترکیب شیمیایی UFO ها را که 90 درصد مس هستند به یاد بیاوریم. و چه بسا كه متخصصان ما بطور تصادفی یكی از كانسارهای مس را كه توسط نمایندگان UFO ایجاد شده ، بخاطر نیازهای خود در تعمیر و ایجاد انواع جدیدی از وسایل نقلیه UFO ، كه یكی از آنها در کوههای آمریكای جنوبی واقع شده است ، كشف كنند. با این حال ، همچنین می توان درک کرد که چگونه تونل های بزرگ با براق آنها ایجاد شده است ، گویی دیوارهای جلا داده شده است.

بنابراین ، افسانه ها درباره وجود سیستم منشعب تونل های زیرزمینی در آمریکای جنوبی بی اساس نیست ، و کاملاً ممکن است که اینکاها طلا و جواهرات را پنهان کند ، جستجوی آن که فاتحان بیش از صد سال را در آن گذرانده اند ، در تونل های زیرزمینی در آند که مرکز آن یکی از پایتخت های باستانی است. كوزكو ، و صدها كیلومتر آن نه تنها زیر قلمرو پرو بلكه استوا ، شیلی و بولیوی نیز درازا كشیدند. اما ورود به آنها توسط همسر آخرین حاکم اینکا سفارش داده شد. بنابراین گذشته های عمیق با حوادث کنونی اخیر در هم تنیده و در هم تنیده است.

آسیای جنوب شرقی همچنین از نبود تونل های باستانی رنج نمی برد. Shambhala معروف در غارهای بی شماری از تبت واقع شده است ، با تونل های زیرزمینی و تونل ها ، با مبتدیان آن ، که در حالت "ساماتی" (نه زنده و نه مرده) قرار دارند ، قرار دارد و صدها هزار سال در موقعیت نیلوفر آبی در آنها نشسته است. تونل های آماده شده برای اهداف دیگر - برای حفظ استخر ژن و مقادیر اساسی زمین استفاده می شدند. بارها و بارها از سخنان مبتدیان كه به افراد در حالت "سماتی" دسترسی دارند ، در مورد وسایل نقلیه غیرمعمول كه در آنجا نگهداری می شوند و در مورد تونل هایی با دیوارهای كاملاً صاف دسترسی دارند.

در استان هونان چین، در ساحل جنوبی دریاچه دونگینگ ، جنوب غربی ووهان ، جنب یکی از اهرام دایره ای ، باستان شناسان چینی یک گذرگاه بمباران شده را کشف کردند که آنها را به سمت هزارتوی زیرزمینی سوق داد. دیوارهای سنگی آن بسیار صاف و با دقت ساخته شده است که به دانشمندان دلیل می دهد که منشأ طبیعی آنها را حذف کنند. یكی از معابر بسیار واقعاً متقارن ، باستان شناسان را به داخل یك سالن بزرگ زیرزمینی سوق داد كه دیوارها و سقف آن از نقاشی های زیادی پوشیده شده بود. یکی از نقاشی ها صحنه شکار را به تصویر می کشد ، و در قسمت بالا موجوداتی (خدایان؟) "با لباس های مدرن" که در یک کشتی گرد نشسته بودند ، بسیار شبیه به یک دستگاه UFO بود. افراد دارای نیزه در حال تعقیب و گریز از جانوران هستند و "فوق بشری" که بر فراز آنها پرواز می کند ، به اشیاء شبیه اسلحه می پردازند.

تصویر دیگر شامل 10 توپ در فاصله مساوی از یکدیگر است که در وسط مرکز قرار گرفته اند و شبیه به طرح منظومه شمسی است ، با توپ سوم (زمین) و چهارمین (مریخ) توسط یک خط به شکل یک حلقه به هم پیوسته است. این نشان دهنده ارتباط زمین و مریخ با نوعی رابطه است. دانشمندان سن هرم های اطراف را 45000 سال مشخص کرده اند.

اما تونل ها می توانند خیلی زودتر ساخته شوند و فقط توسط ساکنان بعدی زمین مورد استفاده قرار گرفتند.

و اینجا در شمال غربی چیندر مناطق بیابانی و پرجمعیت استان چینگوی واقع شده است در تبت، در نزدیکی شهر Ikh Tsaidam کوه Baigong با دریاچه های تازه و نمکی در نزدیکی بالا می رود. در ساحل جنوبی دریاچه نمکی توسون ، صخره ای تنها با غارها 60 متر بالا می رود. در یکی از آنها با دیوارهای صاف و صاف ، بدیهی از دیوارهای منشاء مصنوعی ، یک لوله پوشیده از زنگ زدگی به قطر 40 سانتی متر به صورت مورب از بالای دیوار ، یک لوله دیگر به زیر زمین می رود و در ورودی غار 12 لوله دیگر با قطر کوچکتر نصب شده است - از 10 تا 40 سانتی متر. آنها موازی با یکدیگر هستند. در ساحل دریاچه و در نزدیکی آن ، بسیاری از لوله های آهن را می بینید که از صخره ها و ماسه ها به بیرون می چسبند ، به قطر 2-4.5 سانتی متر و با جهت گیری از شرق به غرب. لوله هایی از مقطع حتی کوچکتر وجود دارد - فقط چند میلی متر ، اما هیچ یک در داخل آن قفل نشده است. چنین لوله هایی در دریاچه نیز یافت می شدند - بیرون به بیرون بیرون زده یا در اعماق پنهان شده اند. هنگام مطالعه ترکیب لوله ها معلوم شد که آنها 30 درصد اکسید آهن ، مقدار زیادی دی اکسید سیلیکون و اکسید کلسیم دارند. این ترکیب نشان دهنده اکسیداسیون طولانی مدت آهن است و منشأ بسیار باستانی لوله ها را نشان می دهد.

همه اینها - و غارها ، و لوله ها - بقایای سازه ها ، احتمالاً - پد پرتابی برای پرتاب راکت و سفینه فضایی ، که در گذشته های عمیق توسط نمایندگان تمدن فرازمینی بنا شده است ، که ، این امکان وجود دارد ، در ساخت تونل های زیرزمینی در سراسر جهان احداث شده و پس از آن به دلایلی (به عنوان مثال ، تخریب مجتمع های پرتاب) ، آنها قادر به ترک زمین نبودند.

همه اهرام و ویرانه های معابد باستانی در فلات جیزه در مصر را می شناسند. اما از آنچه در زیر سطح زمین نهفته است ، اطلاعات کمی وجود دارد. تحقیقات اخیر دانشمندان نشان می دهد که سازه های عظیم ناشناخته زیر زمین در زیر هرم های داخل فلات پنهان شده اند و دانشمندان نشان می دهند که شبکه تونل ها ده ها کیلومتر طول دارد و هم به سمت دریای سرخ و هم به ساحل اقیانوس اطلس امتداد دارد. و حالا بیایید نتایج تحقیقات در آمریکای جنوبی را در مورد تونل هایی که در زیر اقیانوس اطلس می گذرند به یاد بیاوریم ... شاید آنها به سمت یکدیگر پیش بروند.

در خاورمیانه ، در سوریه ، در نزدیکی حلبما دانش کمی را که در علم شناخته شده است ، بررسی کردیم که نام "شکست" را از ساکنان محلی دریافت کرد. این منطقه خشک کوهستانی است ، اما وقتی به یکی از تپه ها نزدیک شدیم ، بسیار شگفت زده شدیم که به جای بالای قسمت ، حفره عظیمی با دیوارهای محکم تا عمق 70 متر و قطر 120 متر را مشاهده کردیم. چگونه می توان این شکل را از آب تشکیل داد؟ به گفته ساکنان ، این شکست بلافاصله ، در یک روز ، در حال حاضر در دوران باستان شکل گرفته است. و در ابتدا ، در پایین سوراخ با قطر حدود 10 متر وجود داشت که بعداً به خواب رفت. همچنین واضح است که برای داشتن یک حجم سنگی شکست خورده ، باید حفره ای در زیر داشته باشید که دارای دیواره های محض تا عمق 70 متر و قطر 120 متر باشد. چگونه می توان این شکل را از آب تشکیل داد؟ به گفته ساکنان ، این شکست بلافاصله ، در یک روز ، در حال حاضر در دوران باستان شکل گرفته است. و در ابتدا ، در پایین سوراخ با قطر حدود 10 متر وجود داشت که بعداً به خواب رفت. همچنین بدیهی است که برای داشتن حجم سنگی شکست خورده ، حفره ای با حجم حداقل 1.6 میلیون متر مکعب خاک باید کمتر باشد ، زیرا هنگام شل شدن حجم سنگ حداقل دو بار افزایش می یابد. و اکنون اصول ساخت سالن های زیرزمینی را که در مکان های دیگر برای ما شناخته شده به یاد می آوریم - خط الراس مدودیتسکا ، بابیا گورا ، سالن های زیرزمینی در آند. همه جا در داخل کوه یا تپه ساخته شده اند. شاید در اینجا یکی از "گره ها" تونل زیرزمینی بعدی وجود داشته باشد.

در امتداد کوههای لبنان ، از سوریه  چندین شکست مشابه دیگر شناخته شده است که در اثر زمین لرزه و به سادگی از بین بردن سنگ ها هر از گاهی شکل گرفته است - قوس نمی تواند بار عمودی را تحمل کند.

دانستن از محل احتمالی شبکه تونل های اطراف کره زمین ، تا حدودی سیل ، تا حدی خشک و تا حدی تخریب شده ، که بخشی از آن برای حرکت پنهان UFO ها استفاده می شود ، تصور کنید که چگونه جلیقه بلوسکی ، که ظاهراً صاحبش از تنگه آدنسکی درگذشته است ، می تواند از بین برود اقدامات کوسه یا ماهی ، که بسیاری از آنها وجود دارد. برای این لازم است که یک شبکه زیرزمینی از تونل های پر از آب با حرکت آن به سمت شمال وجود داشته باشد. این امکان وجود دارد که از این محل در شبه جزیره عربستان تونل هایی وجود داشته باشد که از طریق سوریه به سمت خزر حرکت می کنند ، از آنجا به تونل های نزدیک کراسنودار ، سپس به روستوف با شاخه های منطقه ورونهژ ، به دریاچه بی پایان وصل می شوند و سپس از کوه های تاترا که به منطقه ولگا می روند به تونل وصل می شوند.

در مورد زمان ایجاد تونل ها ، سنین مختلف آنها واضح است: از دوران باستان (بیش از 30 میلیون سال) ، در حال حاضر ویران شده و جزئی از هم پاشیده ، بمباران در نتیجه فاجعه های روی زمین (کریمه ، سوریه و غیره) ، تا نسبتا جوان - کمتر از 1 میلیون. سالها ، خوب ، گاهی اوقات کاملاً حفظ شده و در شرایط کار و توسط UFO ها استفاده می شود. این تونل ها ظاهراً در مراحل اولیه توسعه بشر ساخته شده اند و با استفاده از نقشه هایی که در دیوار تونل ها به نمایش گذاشته شده است ، اقدامات مشترک مردم "فوق بشری" و مردم عادی (آند) را نشان می دهد. و ، برعکس ، آنها هنوز بیگانگان فضایی فرازمینی نبودند ، اما یکی از چهار تمدن بسیار پیشرفته باستانی که توسط اینکاها ذکر شده بود ، دارای فناوری های پیشرفته ای بود که امکان ساخت چنین سازه های مهندسی را فراهم می آورد که در مسافت های وسیعی امتداد داشت. زیرا در صورت تهدید فاجعه آمیز در سیاره ما ، نیازی به بیگانگان نیست که بتوانند تونل های زیرزمینی را ایجاد کنند ، هنگامی که آنها با خیال راحت بتوانند خود را بازنشسته کنند ، از آنجا که وقایع روی زمین را مشاهده می کنند.

اکنون ، بر اساس منابع و مصالح باستانی در حال حاضر شناخته شده ، ما سعی خواهیم کرد تا نقشه موقعیت تونل ها در طول قاره ها را ایجاد کنیم (نگاه کنید به شکل).
  البته این طرح کاملاً تقریبی است زیرا هیچ اطلاعاتی در دست نیست و عملاً از این منظر مورد مطالعه قرار نمی گیرد ، آفریقا ، هند ، استرالیا ، بیشتر روسیه و ژاپن.
  اما در حال حاضر این طرح ایده ای از حجم کار تمدن های باستانی ارائه می دهد. اما چرا این امر ضروری بود؟

می دانیم که هر 200 میلیون سال در کره زمین ، فاجعه های جهانی با انقراض 80 درصد از جانوران و گیاهان رخ می دهد و دومی در مرز ائوسن بود ، تنها 30 میلیون سال پیش و در نتیجه سقوط سیارک های منظم. اختلالات کوچکتر از زندگی روی کره زمین در قالب سقوط سیارک های کوچک و همراه با زمین لرزه ها ، امواج تسونامی ، فوران های آتشفشانی ، افزایش و سیل 100 ، 41 و 21 هزار سال بوده است. شاید تمدنهای باستان با آگاهی از چنین چرخه هایی و مایل به جلوگیری از پیامدهای آنها ، شبکه ای از تونل ها و سازه های زیرزمینی را در سراسر زمین ایجاد کرده و به آنها پناه ببرند تا در فعالیت های خود به آنچه اتفاق می افتد روی سطح وابسته نباشد. 0

امروزه بسیاری از محققان می گویند این واقعیت که زیرزمینی یک شبکه تیزهوشان با شکوه وجود دارد که نه تنها اشیاء مختلف جغرافیایی ، بلکه قاره ها را به هم متصل می کند. به گفته بیشتر آنها ، این تونل ها توسط برخی تمدن باستانی ایجاد شده اند که از چهره زمین ناپدید شده اند.

مترو برای بشقاب پرنده ها؟

این به نظر می رسد مانند یک خیال ، اما در زیر سطح زمین نه تنها غارهای طبیعی بلکه شهرهای زیرزمینی واقعی ، معادن عمودی مرموز و مهمتر از همه ، تونل های مرموز وجود دارد که طول آن هزاران کیلومتر است. به گفته محقق لهستانی "جان پانکا" ، در زیر زمین شبکه ای بسیار طولانی از تونل وجود دارد که می توانید به هر کشوری برسید.

این تونل ها با کمک فن آوری بالا گذاشته شد ، تاکنون برای تمدن ما غیرقابل دسترسی است. واقعیت این است که آنها در صخره ها مشت نمی شوند ، اما گویی که در آنها سوزانده شده است ، این امر توسط دیوارهای آنها ، که سنگهای مذاب هستند ، نشان داده شده است. به لمس آنها مانند شیشه صاف هستند و از قدرت قابل توجهی برخوردار هستند. این محقق لهستانی خیالی نیست ، او با این تونل ها روبرو نبود ، پینک غالباً با معدنچیانی صحبت می کرد که ضمن کار کردن با معادن ، بعضی اوقات با سازه های زیرزمینی مرموز مشابهی روبرو می شدند. به عنوان مثال ، در نیوزیلند ، او موفق به صحبت با یک معدنچی شد ، که گفت که کارگران معدن محلی ، در حالی که در حال رانش استند ، به طور تصادفی سوراخ هایی را در دو مورد از این تونل ها سوراخ کرده اند. با این حال ، یکی از روسای بلندپول دستور تخریب فوری ورودی های ورود به آنها را صادر کرد. شایان ذکر است که در حال حاضر چنین تونلی وجود دارد

در ایالات متحده ، اکوادور ، استرالیا جنوبی ، نیوزلند و سایر کشورها یافت می شود.

علاوه بر تونل هایی که دارای دیوارهای «شیشه ای» هستند ، چاه های عمودی غالباً یافت می شوند ، گویی در سنگ ها ذوب شده اند. آنها کاملاً مستقیم هستند ، با یک بخش ثابت در طول کل ، از عمق ده ها تا چند صد متر. یکی از این چاه ها با عمق بیش از 100 متر در زیر گلندژک قرار دارد. دارای دیوارهای بسیار صاف ، پوشیده از پوسته نازک سنگی که در دمای بالا ذوب شده است. با مطالعه چاه ، دانشمندان به این نتیجه رسیدند که هم توسط اثرات مکانیکی و هم حرارتی ایجاد شده است. به نظر آنها ، این هنوز در محدوده فناوریهای مدرن ما نیست. علاوه بر این ، تابش پس زمینه افزایش یافته در این چاه ثبت می شود. چه کسی این معادن چاه را ایجاد کرده و به چه منظور؟ - هنوز پاسخی به این سؤال ها داده نشده است.

با این حال ، جان پانک معتقد است که بشقاب پرنده ها با سرعت زیادی در امتداد این تونل های زیرزمینی از یک انتهای زمین به طرف دیگر مخلوط می شوند. این نسخه توسط تعدادی از ufologists پشتیبانی می شود. بیش از یک بار ، شاهدان عینی پرواز را از روی زمین نه تنها از توپ های آتش ، بلکه از بشقاب های پرنده نیز مشاهده کردند. بعضی از موفقیان معتقدند که بشقاب پرنده ها به راحتی از تونل هایی که برخی تمدن ناپدید شده سیاره ما از بین رفته اند استفاده می کنند ، در حالی که برخی دیگر آنها را در ظهور حداقل بخشی از این ارتباطات زیرزمینی درگیر می کنند. همچنین فرضیه ای وجود دارد كه بخشی از تونل ها متعلق به تمدن زیرزمینی خاصی است كه از زمان بسیار قدیم به طور موازی با ما همزیستی بوده است.

میراث تمدن ناپدید شده

شاید بشقاب پرنده ها واقعاً در میان تونل های مرموز تردد کنند ، اما بدون شک ، بخش قابل توجهی از سازه های زیرزمینی از تمدنهای ناپدید شده سیاره ما به ارث رسیده اند. بسیاری از محققان به مدت طولانی به این نتیجه رسیده اند که بیش از یک بار تمدن هایی روی کره زمین به وجود آمده اند که در پیشرفت آنها به ارتفاعات بزرگی رسیده اند ، اما قربانی فاجعه جهانی شدند. به احتمال زیاد ، نمایندگان آنها بودند که یک شبکه زیرزمینی از تونل ها ایجاد کردند ، به طول بسیار زیاد. آنها می توانند به عنوان یک شبکه حمل و نقل مورد استفاده قرار گیرند یا به عنوان پناهگاه در برابر بلایای طبیعی یا عملیات نظامی خدمت کنند.

ممکن است برای بسیاری به نظر برسد که اطلاعات مربوط به تونل ها خاص نیست و بیشتر از یک واقعیت داستانی است.

بله ، تا زمانی که اطلاعاتی در مورد افرادی که قادر به عبور از تونل زیرزمینی از اروپا به آمریکا هستند ، وجود نداشته باشد ، هیچ کس تاکنون چنین سفرهایی را ترتیب نداده است. با این وجود ، تونل ها را می توان با استفاده از کارهای ژئوفیزیکی ، کشف کرد و با استفاده از تصاویر ویژه از فضا ، از بخش هایی که در نقاط مختلف یافت می شود ، به میزان و جهت آنها منتقل کرد.

نمونه های خاصی از تشخیص تونل وجود دارد. به عنوان مثال ، یوگنی ورووبیف ، آکادمی علوم روسیه ، در آکادمی علوم روسیه می گوید: "مشخص است که در سالهای پس از جنگ (در سال 1950) قطعنامه ای پنهانی توسط شورای وزیران اتحاد جماهیر شوروی در مورد ساخت تونل از طریق تنگه تاتار برای اتصال سرزمین اصلی با راه آهن از جزیره ساخالین صادر شد. با گذشت زمان ، رازداری از بین رفت و دکتر علوم فیزیکی و فنی L. S. برمن که در آن زمان مشغول به کار بود ، در سال 1991 در خاطرات خود به شعبه یادبود وروونژ گفت که سازندگان به اندازه بازسازی تونل موجود موجود در آن بنا نشده اند. از دوران باستان افراطی ، بسیار صالح ، با در نظر گرفتن زمین شناسی کف تنگه ، ذکر شده همچنین از یافتهای عجیب در تونل ساخته شده است - مکانیسم های غیرقابل درک و فسیل های حیوانات. همه اینها پس از آن در پایگاه های مخفی سرویس های ویژه ناپدید شده اند. "فرضیه ای وجود دارد که این رمز و راز onnel به راحتی می تواند در سراسر جزیره ساخالین راه رفتن به ژاپن به طور مستقیم، و حتی بیشتر.

در مورد اطلاعات اعزامی Kosmopoisk که از سال 1997 مشغول مطالعه خط الراس مشهور مدودیتسکا در منطقه ولگا است ، شکی نیست. در طول تحقیقات اعضای اعزامی توانستند کل شبکه ای از تونل ها را کشف کنند که نقشه آن ده ها کیلومتر است. محققان از این تونل ها بازدید کرده و همه چیز را با چشمان خود دیدند. تونل های یافت شده دارای یک مقطع عمدتا دایره ای به قطر 7 تا 20 متر هستند و فقط گاهی اوقات تونل هایی با مقطع بیضی شکل وجود دارد. در مورد منشأ طبیعی این سیاه چالها نمی توان تردید کرد ، زیرا این تونل ها در طول کل آنها با عرض و جهت ثابت مشخص می شوند. می توان مشخص کرد که آنها در عمق 6 تا 30 متری سطح زمین گذاشته شده اند.

جالب است که با نزدیک شدن به تپه در خط الراس مدودیتسکا ، قطر تونل ها رشد می کند ، ابتدا از 20 تا 35 متر ، سپس به 80 متر و در حال حاضر زیر کوه به 120 متر می رسد. یک تالار بزرگ در اینجا شکل گرفته است که محققان Cosmopoisk نوعی "ایستگاه گره" را در نظر می گیرند ، زیرا از آن در سه زاویه سه متر قطر در زوایای مختلف به ناشناخته می روند. به گفته نمایندگان Cosmopoisk ، از این سالن می توانید نه تنها به قفقاز و کریمه ، بلکه به نوایا زملیا و حتی شاید به آمریکای شمالی بروید.

در اروپای غربی ، در مرز اسلوونی و لهستان ، رشته کوه بسکیدی است. اینجاست که بابا گورا (1725 متر) بلند می شود. افراد محلی می توانند افسانه های زیادی راجع به این کوه بشنوند و حتی برخی از جزئیات حیرت انگیز راز اصلی آن را دریابند. بنابراین یکی از افراد محلی به نام وینسنت گفته است که در دهه 60 قرن گذشته پدرش او را به کوه بابین سوق داد و در ارتفاعی حدود 600 متر به وی مکان مخفی نشان داد. در آنجا آنها یک بلوک چشمگیر را که پشت آن ورودی ورودی تونل پنهان شده بود ، کنار گذاشتند. به گفته یک شاهد عینی ، تونل با مقطع بیضی شکل به اندازه ای بود که یک قطار می توانست با آرامش در آن سوار شود. جالب اینکه وینسنت خاطرنشان کرده است که دیوارهای تونل صاف و براق بوده ، گویی با شیشه پوشانده شده است. بنابراین ، این تونل به وضوح دارای دیوارهایی بود که از سنگهای مذاب پوشیده شده بودند.

یک واقعیت قابل توجه ، کارشناسان ناسا ، به همراه دانشمندان فرانسوی ، پس از انجام تحقیقات خاص ، دریافتند که در زیر سطح زمین در آمریکای جنوبی ، صحرا ، آلتای ، اورال ، منطقه پرم ، تین شان ، شبکه انشعابی عظیمی از تونل ها و گالری های هزاران کیلومتری وجود دارد. . در این شبکه نه تنها کارهای خطی بلکه شهرهای زیرزمینی واقعی نیز وجود دارند.

افسوس ، در حالی که مطالعه تونل های مرموز عمدتا توسط علاقه مندان انجام می شود. من در مورد تلاش جدی دانشمندان برای تعیین سن آنها اطلاعاتی پیدا نکردم ، با این حال ، با توجه به رگه های مختلف ، استالاکتیت ها ، تخریب و تعدادی از علائم دیگر ، می توانیم با اطمینان از منشأ بسیار باستانی آنها صحبت کنیم. چرا گذشتگان برای ایجاد چنین ساختارهای زیرزمینی وقت گیر و با شکوه تلاش زیادی کردند؟

در حین کار روی این مقاله (در اواخر ماه اوت) در یک برنامه تلویزیونی ، من پیامی را شنیدم که خبرنگاران آمریکایی موفق به فیلمبرداری فشرده مقدار زیادی از مواد غذایی به یکی از شهرهای زیرزمینی مخفی ایالات متحده شدند. جالب اینجاست که این اتفاق قبل از "پایان جهان" در سال 2012 رخ نداده است. آنها می گویند که دولت آمریکا از یک فلاش ابرقدرت بر روی خورشید می ترسد ، که ظاهراً می تواند همه موجودات زنده روی سطح کره زمین را سوزاند. با این حال ، به احتمال زیاد ، نخبگان آمریکایی در حال آماده سازی برای شعله ور شدن خورشید قابل پیش بینی هستند که می تواند تمام جهان را بدون برق رها کند. چنین فاجعه ای ممکن است باعث ایجاد هرج و مرج ، هرج و مرج و ناآرامی هایی شود که به بهترین وجه در شهرهای زیرزمینی مرفه و مجهز خدمت می شوند.

در اینجا جواب سؤال پرسیده شده است. گذشتگان می توانند برای نجات خود از هرگونه فاجعه جهانی ، سازه های زیرزمینی بسازند - گرگرفتگی روی خورشید ، سقوط سیارک ، خنک کننده یا گرم شدن شدید. همچنین واضح است که این زندانها می توانند در صورت جنگ ، به ویژه با استفاده از بمب و سلاح هسته ای ، به عنوان محافظت قابل اطمینان در خدمت باشند. به هر حال دانشمندان آمریکایی و فرانسوی به این نتیجه رسیدند که حدود 25 هزار سال پیش ، یک جنگ هسته ای واقعی روی زمین رخ داده است. دانشمندان در سطح زمین حدود 100 نقطه را پیدا کرده اند که به عقیده آنها ، حملات هسته ای تحویل داده شده است. همچنین فرضیه هایی وجود دارد که نشان می دهد جنگ های هسته ای 30 میلیون و 12-15 هزار سال پیش روی زمین رخ داده است. همچنین نسخه ای وجود دارد که "خدایان" جنگ هسته ای را در سیاره ما آغاز کردند ، که با این کار آنها اکنون بیگانگان هستند. آنها برای كنترل سیاره جنگ می جنگیدند و بومیان آن مجبور بودند در پناهگاه های زیرزمینی پنهان شوند. بنابراین ، معلوم می شود که قدیمی ترین تمدنهای سیاره هر دلیلی برای "نیش زدن" به زمین داشتند.

بهترین گنج امن

کاملاً مشخص است که در زمان جنگجوها ، آشوبهای مردمی و به طور اتفاقی ، گنجینه ها اغلب در سیاه چال ها پنهان می شدند. معمولاً اینها سیاه چال های معابد ، قلعه ها و هرگونه استحکامات نظامی بودند. در حالی که هیچ اطلاعاتی مبنی بر یافتن مقادیری در تونل های باستانی وجود ندارد. درست است ، این امر در مورد تونل های آمریکای جنوبی صدق نمی کند ، که درباره آنها افسانه های واقعی وجود دارد.

طبق یک فرضیه ، طلا اینکا که ناپدید شد (حداقل 400 تن تخمین زده می شود) در سیاه چال های ماچو پیچو پنهان شده بود.

بیشتر قابل قبول است که نسخه ای از مزرعه های زیرزمینی زیر قلعه ساکسائومان در نظر گرفته شود. آنها درباره پرونده دو کودک بومی آمریکایی که در این هزارتویان در قرن بیستم گم شده اند صحبت می کنند. آنها به مدت سه روز ناپدید شدند و سپس در مجاورت صومعه سانتو دومینگو ظاهر شدند. بنابراین ، آنها در پیچ و خم ها زیر ارگ پایتخت اینکا ، سپس در سیاه چال های خود کوزکو سرگردان شدند. در نتیجه این سرگردانی ها ، آنها گوش طلایی از ذرت را به دست آوردند - شاهکار جواهرات باستانی اینکا. شاید این فقط افسانه شهری به اصطلاح باشد ، هرچند اطلاعات زیادی حاکی از آن است که گنج ها در منطقه کوزکو در زیر زمین پنهان شده بودند.

با این حال ، جالب ترین ما تونل های به اصطلاح Moritz است. در ژوئن سال 1965 ، آنها توسط مورخ شناس آرژانتینی خوان موریتز در استان مورونا-سانتیاگو (اکوادور) کشف و نقشه برداری شدند. به گفته وی ، این سیستم هنوز یک سیستم ناشناخته از تونل های زیرزمینی با طول کلی هزاران کیلومتر بود. بدون شک ، به وضوح توسط سازه های زیرزمینی مصنوعی نشان داده می شد ، آنها در عمق 240 متری قرار داشتند و به دنبال آن یک نزول عمودی متشکل از سکوهای افقی مرتب شده پیگیری می شد.

بنابراین موریتس به سمت سیاه چال پایین رفت ، جایی که کل شبکه ای از تونل های مقطع مستطیل شکل وجود داشت که دیوارهای آن بسیار صاف ، گویی صیقلی بودند. سقف ها هم کمتر و صاف نبودند. تونل ها و پیاده روها به اندازه و حجم به سالن های چشمگیر زیرزمینی منتهی می شوند. در یکی از آنها که بعداً به آن «کتابخانه ها» گفته شد ، ظاهری از یک میز و صندلی وجود داشت. برخی منابع می گویند که این مواد از پلاستیک ساخته شده است ، در بعضی دیگر - از چیزی شبیه به سرامیک یا مواد کامپوزیت مدرن.

مهمتر از همه ، در این اتاق موریتس کتابهایی را تشکیل داد که از ورق های فلزی نازک به ابعاد 96x48 سانتی متر استفاده می کردند ، این تومن ها وزن هر کدام را کمتر از - به اندازه 20 کیلوگرم! غالباً نوشته شده است كه برگه های این كتاب ها از طلا ساخته شده بودند ، اما ، همانطور كه \u200b\u200bبعداً فهمیدیم ، به احتمال زیاد از آن خبری نیست. خواننده در صفحات این کتابها علائم اسرارآمیزی را دید ؛ واضح بود که آنها حاوی اطلاعات گسترده ، احتمالاً برخی تمدن دیرپا بودند.

در سیاه چال ها طلا وجود داشت ، موریتس چهره های مختلف حیوانات از فلز گرانبها را پیدا کرد ، در میان آنها محقق فیل ، تمساح ، میمون ، جگوار و بیسون را از هم جدا کرد. این نمایندگان طلایی دنیای حیوانات راهروها و سالن ها را آراسته می کردند. بسیاری از کنجکاوی ها موریتز و کف تونل ها را دیدند. به عنوان مثال ، در یک مکان در دره نقاشی بود که در آن شخص بالای سیاره گرد آویزان می شد. درست است كه در یكی از منابع نه به نقاشی گفته می شود ، بلكه در مورد یك قطعه سنگی خاص كه نمایانگر شخصی است كه روی یك جهان ایستاده است.

بسیاری از ناسازگاری های مشابه در جزئیات این داستان با تونل های موریتز وجود دارد. البته ، او بسیار جذاب است ، به خصوص پس از پوشش معروف اریش فون دانیکنوم در کتاب "طلا خدایان". دومی بسیار با این تونل ها و کتاب های طلایی خجالت کشید. واقعیت این است که موریتس به خبرنگاران گفت که تونلی به دانکن نشان نمی دهد. پس از آن ، بسیاری از دانشمندان که دندان اریش دارند ، او را دروغگو خطاب کردند و احساسات ارزان قیمت را ایجاد کردند.

با این حال ، در یک زمان مدیر موسسه باستان شناسی در کیتو ، هرنان کرسپو تورال ، خوان موریتز را خود سرکش و ماجراجو خواند. واقعیت این است که او فقط در مورد معجزاتی که گفته می شود در زندانها دیده می شود صحبت کرده است ، اما هیچ مصنوعی را برای اثبات صحت وی در اختیار دانشمندان قرار نداده است.

اگرچه اطلاعاتی وجود دارد مبنی بر اینکه موریتس یکی از دو چهره طلایی که در این سیاه چال ها یافت می شود را به موزه پایتخت کلمبیا بوگوتا تحویل داد ، از نظر ظاهری شبیه مدل کنکورد باند مسافرتی مافوق صوت بود. به گفته کارشناسان هواپیمایی ، این رقم در واقع یک مدل مینیاتوری یک هواپیما است.

به طور کلی ، حتی اگر این مجسمه به موزه تحویل داده شود ، نمی تواند اثبات کننده واقعیت آثار بیشماری باشد که موریتز درباره آن صحبت کرده است. مشخص است که هواپیماهای طلا در آمریکای جنوبی در قبرهای بومی آمریکا یافت شده است. چرا تصور نمی کنیم که موریتز می توانست چنین چهره ای را از "باستان شناسان سیاه" محلی بدست آورد؟

نگران کننده است که موریتس هرگز گنجینه های هیجان انگیز تاریخی را که کشف کرد به کسی نشان نداد. او به جای هزارتوی مرموز زیرزمینی ، اریش فون دانیکن را به درون برخی از غارهای ثانویه سوار کرد و سپس علاوه بر این ، وی را ننگید. "تقسیم" موریتس و دانشمند و مسافر اسکاتلندی استنلی هال انجام نشد.

اسکاتلند به معنای واقعی کلمه در تلاش برای یافتن "کتابخانه فلزی" و تبدیل به آن به عنوان دارایی بشر است. استنلی هال متوجه موریتس شد و با پیشنهاد سازماندهی یک سفر مشترک اکوادور و انگلیس به او رو کرد. موریتز این پیشنهاد را پذیرفت. این سفر در مقیاسی بزرگ تهیه شد ، حتی زیست شناسان و گیاه شناسان نیز برای شرکت در آن دعوت شدند. ارتش اکوادور باید از دانشمندان محافظت کند. استنلی هال چهره ای مشهور جهان را برای رهبری این سفر می خواست. وی به همكار خود استفان كوپنس گفت: "ما برای رهبری این سفر به شخصیتی معتبر احتیاج داشتیم و پیشنهاد دادم كه آن را به سمت فضانورد نیل آرمسترانگ ، اولین كسی كه وارد ماه شد ، هدایت كنیم. آمریکایی بلافاصله موافقت کرد که به ما بپیوندد. "

بنابراین ، در 3 آگوست 1976 ، محققان به رهبری آرمسترانگ به زیر زمین نشستند. این اکسپدیشن موفق شد با یک مومیایی نشسته ، یک غار تشییع جنازه پیدا کند ؛ گیاه شناسان خوش شانس ترین بودند - آنها تقریباً 400 گیاه قبلاً ناشناخته را در جنگل نزدیک غار کشف کردند. اما در مورد "کتابخانه فلزی" چه؟ افسوس که هیچ مصنوعی از موریتز گزارش نشده است ، هرچند که خواننده هدایت این سفر بود ... اعتقاد بر این است که موریتس در آخرین لحظه تصمیم گرفت که تنها صاحب راز باشد و مانند پرونده Daniken ، محققان را به غار دیگری سوق داد.

آیا شما جسارت فریب شخص اول در ماه را دارید؟ و موریتس به اندازه کافی داشت! صادقانه بگویم ، اگر ماجرا به این پایان می رسید ، من فکر می کردم که موریتس به سادگی همه این تونل ها و مصنوعات بی ارزش را اختراع کرده است. با این حال ، اگرچه موریتس در سال 1991 درگذشت ، اما داستان با تونل های مرموز خود دنباله ای داشت که به نظر من حقیقت خاصی به او داد.

موریتز یک بار گفت که یک هزارتوی مرموز از تونل ها توسط یک نفر به وی نشان داده شده است. پس از درگذشت خوان موریتس که راز او را فاش نکرد ، استنلی هال شروع به جستجوی راهنمای او کرد و او موفق شد او را پیدا کند. معلوم شد پترونیو جرامیلو است. او فردی نسبتاً ساده و باز بود ، بلافاصله با هال ارتباط برقرار کرد. معلوم شد که سرخپوستان شوار که از این مکان مقدس محافظت می کردند ، در سال 1946 ورودی تونل را به عموی خود نشان دادند. عموی من با هندی ها دوست بود و بیش از یک بار به آنها کمک کرد ، بنابراین ، به عنوان یک نشان قدردانی ، این مکان مرموز را نشان دادند.

وی به همراه عمو پترونیو ، از سالنی که کتابخانه فلزی در آن نگهداری می شود ، بازدید کردند. هزاران کتاب وجود داشت که هر کدام تا 20 کیلوگرم وزن داشتند. بعداً ، وی به خودی خود از این اتاق بازدید كرد ، با مشكل برداشته شدن هفت كتاب از قفسه ها ، آنقدر سنگین بود كه او به سرعت با این ایده كه آنها را به سطح بیاورد ، جزئی شد. به گفته وی ، صفحات فلزی پوشیده از حروف به زبان ناشناخته و نمادهای هندسی با یک پوشش سبز پوشانده شده بودند. براین اساس ، اعتقاد بر این است که برگه های کتاب از طلا ، بلکه از مس ساخته نشده است.

در اتاق دوم ، Jaramillo برخی از قرص های کوارتز را دید ، به احتمال زیاد ، آنها برخلاف کتاب های فلزی ، تقریباً حامل اطلاعات بودند ، تقریباً ابدی. سرگردان در سالن ها ، پترونیو مجسمه های مردم و حیوانات را دید ، "انبار" برخی از میله های فلزی و حتی درهای طلایی مهر و موم شده ، که در پشت آن ، شاید ، دفن وجود داشته است. شاید جذاب ترین یافته ، علاوه بر کتابهای فلزی ، یک سارکوفاگ شفاف بزرگ با یک مومیایی غول پیکر بود که در طلاکاری پوشانده شده بود.

جارامیلو بلافاصله با پیشنهاد هال برای ساماندهی یک اکسپدیشن تحقیق جدید تونل موافقت کرد. این اعزام قرار بود تحت نظارت یونسکو برگزار شود ، مورد تأیید مقامات اکوادور قرار گرفت. به نظر می رسید که راز "کتابخانه فلزی" در حال فاش شدن است. با این حال ، گویی برخی از نیروهای نامرئی و قدرتمند مانع این امر شده اند. ابتدا در سال 1995 درگیری بین پرو و \u200b\u200bاکوادور به وجود آمد و این سفر به تعویق افتاد ، سپس رژیم سیاسی در اکوادور تغییر یافت و هال مجبور شد این کشور را ترک کند. در سال 1998 ، سرانجام همه نقشه ها برای یافتن "كتابخانه فلزی" به هم ریخت ... به علت مرگ پترونیو ، كه فقط چند قدم از خانه او كشته شد. پلیس این را یک سرقت رایج دانست ، اما آیا چنین است؟ شاید راز تونل ها در واقع توسط نیروهای خاصی محافظت شده باشد و ترور جرامیلو با قصد وی برای نشان دادن راه رسیدن به آنها در ارتباط بوده است؟

اکنون کتابهای فلزی که یافت نمی شوند ، اغلب کتابخانه آتلانتیس خوانده می شوند ، ده ها محقق و علاقه مندان برای یافتن آن تلاش می کنند. متأسفانه ، تاکنون تلاشهای آنها نتایج چشمگیری نداشته است. موریتز گفت: تونل های مرموز از طول بسیار قابل توجهی برخوردار بوده و در زیر سرزمین های آرژانتین ، پرو و \u200b\u200bاکوادور عبور می کنند. آیا آنها با تونلهای بین قاره ای ارتباط دارند؟ هنوز هیچ کس از آن خبر ندارد.

ماکسیم سیروتکین

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر