سوالات امتحان آیین نامه رانندگی

تور شیراز 3 شب و 4 روز

تور شیراز 3 شب و 4 روز

نویسنده : مینا علی زاده | زمان انتشار : 06 آذر 1399 ساعت 22:23

چند راهکار برای سفر ارزان در ایام شلوغی سال:

اگر کارمند هستید یا محصل دارید کمی دستتان برای زمان سفر بسته است، پس مجبورید برای تور ارزان شیراز در روزهای تعطیلی آنجا باشید اما اصلا نگران نباشید برای پائین آوردن هزینه‌های سفر راه‌های دیگری هم هست.

سوالات امتحان آیین نامه رانندگی

قطار مقرون به صرفه‌تر است: بلیط قطارها از هواپیماها خیلی پائین‌ترند. کما اینکه بیشتر آن‌ها امکانات رفاهی خیلی بهتری هم دارند و مدام در حال افزایش قیمت نیستند.

هتل آپارتمان را جایگزین هتل کنید: هتل‌های دو یا سه ستاره تفاوت قیمتی چشمگیری با هتل‌های 4 و 5 ستاره دارند. اگر تعدادتان کم است می‌توانید انتخاب خوبی باشند، اما برای خانواده‌های پر جمعیت هتل آپارتمان‌ها هم بزرگترند و هم تعداد اتاق‌هایشان بیشتر است و مهم‌ترین حسن آن‌ها آشپزخانه است. چرا که تامین غذا به تنهایی یکی از هزینه‌های قابل توجه در سفر است.

گشت‌های شهری را گروهی بروید: با توجه به تنوع و بعد مسافتی که در بازدید از دیدنی‌های تور شیراز وجود دارد، بهتر است گشت شهری شیراز را به صورت گروهی تهیه کنید این کار در در کاهش هزینه‌های تور شیراز تاثیر خوبی دارد.

از آنجائی که هتل‌ها فقط وعده صبحانه دارند و این وعده نیز کامل و مفصل سرو می‌شود، توصیه می‌کنم این وعده را از دست ندهید چرا که شما عملا تمام روز را به گشت و گذار می‌گذرانید و شاید نتوانید خود به وعده‌های دیگر چه در هتل و چه در رستوران‌ها که هزینه‌های زیادی را به شما تحمیل می‌کنند برسانید.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر


  • آخرین مطالب
  • گوناگون