موضوعات وبسایت : تاریخی
سوالات امتحان آیین نامه رانندگی

تور کیش تیر 99

تور کیش تیر 99

نویسنده : رضا قربانی | زمان انتشار : 01 بهمن 1399 ساعت 10:27

توضیحات تکمیلی

سوالات امتحان آیین نامه رانندگی

تور کیش ویژه تیر 99

کییش جزو اولین شهرهای پرگردشگری است که پروازهایش راه افتاده است و بعد از گذراندن یک دوره سالم تحت عنوان جزیره سلامت گردشگر جذب کرده است. تورهای کیش از اول خرداد ماه راه اندازی شده است. علت این است که پروازهای کیش از اول خرداد راه افتاده است. تیرماه اولین ماه از فصل تابستان است که امسال با گردشگری متفاوتی مواجه است. به دلیل شیوع ویروس کرونا سفر و تور در نوروز 99 ممنوع بود و تمامی عاشقان سفر از خرداد به بعد راهی سفر شدند. به دلیل تعطیلی مراکز آموزشی از قبیل مدارس، دانشگاه های و سایر مراکز امکان سفر به راحتی فراهم است و تنها با رعایت فاصله اجتماعی و پروتکل های بهداشتی می توان سفری امن و راحت را تجربه کرد.

تیرماه سال 99 آب و هوا هنوز مساعد است و گرما شدت زیادی نگرفته است. از اواسط تیر تا میانه شهریور جشنواره های کیش از سر گرفته می شود و تنور سفر به کیش داغ می شود. هنوز مشخص نیست که وضعیت جنگ های شبانه، کنسرت ها و جشنواره ها در سال 99 چگونه خواهد بود. این موضوع بستگی به تصمیم های ستاد کرونا و مسئولین جزیره کیش دارد.

تور کیش تیر 99 در تورگردان

تور کیش از تهران در پکیج حاضر جزو تورهای تفریحی کیش محسوب می شود که به مدت 3 شب و 4 روز خواهد بود. این مدت فرصت کافی برای لذت بردن از هوای خوب جزیره، آفتاب گرفتن و تماشای طلوع و غروب آفتاب به دست می دهد. در عین حال بی تردید در این مدت نمی توان همه جاذبه های کیش را دید و همه تفریحات را انجام داد. ضمن اینکه مشخص نیست کدام یک از تفریحات جزیره در سال 99 حذف خواهد شد. در حال حاضر اجرای تفریحات آبی قطعی است.

تور کیش در تورگردان با اقامت در هتل های 2 تا 5 ستاره کیش همراه است. اگر به کیش سفری داشته باشد به خوبی دریافته اید که تقریبا همه هتل های کیش با هر تعداد ستاره، امکانات عالی و خدمات لازم را در اختیار گردشگران قرار می دهند. افراد با توجه به سلیقه شخصی و میزان بودجه شان یکی از هتل را انتخاب می کنند. تقریبا همه هتل ها یا به ساحل، یا به مراکز خرید یا هر دو نزدیک اند.

خدمات صبحانه رایگان در تور کیش وجود دارد؛ منتها بستگی به اعلام ستاد کرونا نیز دارد که آیا اجازه سرو غذا را به رستوران های موجود در هتل ها می دهد یا خیر. گشت شهری و خدمات گردشگری نیز به روال سابق برقرار است.   

تور هوایی کیش تیر 99

تور کیش در پکیج حاضر با رفت و برگشت هوایی انجام می شود. پرواز رفت از طریق هواپیمایی کیش ایر می باشد و از مبدا تهران برگزار می شود. کیش ایر جزو برترین پروازهای کشوری محسوب می شود.

پرواز برگشت از طریق ایرلاین زاگرس صورت می گیرد تا قیمت تور را اقتصادی تر کند. در عین حال امکان تغییر دادن نوع ایرلاین برای مسافران وجود دارد. تقریبا پروازهای بسیار متنوعی همه روزه در مسیر تهران وجود دارند و دست گردشگران در انتخاب نوع ایرلاینشان باز است. روشن تر اگر بخواهیم بگوییم از مبدا تهران ایرلاین های بیشتری برای کیش وجود دارد و به همین دلیل قیمت تور مناسب تر در می آید.

تفریحات کیش در تیر 99

از اول خرداد ماه تمامی تفریحات آبی کیش از قبیل قایق سواری، پاراسل سواری، غواصی، شاتل سواری در کیش و غیره راه افتاده است. بعد از آن سایر تفریحات کم کم راه اندازی می شود و محدودیتی برای گردشگران به وجود نخواهد آمد.

از مهمترین جاذبه های کیش می توان به شهر زیر زمینی کاریز، کشتی یونانی، اسکله تفریحی، جزیره هندورابی، بوستان آهوان، خانه بومیان جزیه کیش، شهر باستانی حریره ، گذر هنرمندان، درخت سبز یا انجیر معابد، ساحل مرجانی و... می توان اشاره کرد.

در حال حاضر پارک دلفین های کیش تنها در بعضی بخش های آن بازگشایی شده است.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر