موضوعات وبسایت : تاریخی
سوالات امتحان آیین نامه رانندگی

مقالات گردشگری شهری

نویسنده : ali | زمان انتشار : 17 آبان 1399 ساعت 00:59

 فصلنامه گردشگری شهری با شماره شاپا (6926-2423) طبق رای کمیسیون نشریات علمی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری طی نامه شماره 1250/18/3/ مورخ1396/1/14 از شماره زمستان 95 موفق به دریافت اعتبار علمی-پژوهشی گردیده است.  

سوالات امتحان آیین نامه رانندگی

  با کمال مسرت به استحضار می رساند که فصلنامه گردشگری شهری در ارزیابی اخیر پایگاه استنادی علوم جهان اسلام (ISC)  دارای رتبه Q1 و ضریب تأثیر 0.963 را کسب نموده است.


فراخوان ارسال مقاله شماره ویژه کووید 19:

با شیوع ویروس کرونا و تاثیر آن بر جامعه و به خصوص گردشگری در ایران فصلنامه گردشگری شهری در چارچوب مسئولیت علمی، اخلاقی، اجتماعی و انسانی و نیز در راستای نگاه موشکافانه، حل مسئله ای و کاربردی به موضوعات جدید گردشگری شهری در ایران، در نظر دارد یکی از شماره آتی خود را با موضوع "بحران کرونا و تاثیر ان بر گردشگری شهری" اختصاص دهد. با توجه به اهمیت و اولویت این موضوع از همه دانشگاهیان و پژوهشگران کشور دعوت می شود مقاله های علمی-پژوهشی خود را با رعایت استانداردهای پژوهشی به  سامانه مجله ارسال نمایید. در همین راستا مقاله های دریافتی در اولویت داوری قرار می گیرند.


  قابل توجه کلیه نویسندگان محترم

  با توجه به حجم بالای مقالات دریافتی و نیز تصمیم هیات تحریریه محترم مجله خواهشمند است از ارسال همزمان چندین مقاله با نویسندگان مشترک به دفتر مجله خودداری بفرمایید. همچنین از یک نویسنده در سال فقط یک مقاله در دست بررسی و در صورت پذیرش چاپ می شود.


  توجه بسیار مهم : نویسنده مسئول مقاله حتماً عضو هیات علمی باشد و مقاله حتماً توسط ایشان به مجله ارسال گردد  فصلنامه گردشگری شهری در برابر مقاله های ارسال شده از سوی سایر افراد (دانشجوی مقاطع تحصیلی مختلف) موظف به پاسخگویی، بررسی و پیگیری نخواهد بود.


  توجه بسیار مهم : نویسندگان محترم دقت نمایند قبل از ارسال مقاله نسبت به موضوعیت، به روز بودن و تکراری نبودن  مقاله اطمینان حاصل نمایند.  موضوعات مرتبط با صنعت  هتل داری-ژئوتوریسم-اکوتوریسم-گردشگری منطقه ای-گردشگری استانی و کشورها در اولویت فصلنامه نمی باشد همچنین مقالات مبتنی بر تکنیک­ هایSWOT-AHP -TOPSIS- ANP در اولویت بررسی مجله نمی باشد.


  مجله 'گردشگری شهری به منظور صیانت از حقوق و مالکیت فکری و معنوی پژوهشگران و نویسندگان مقالات علمی و جلوگیری از دریافت تحقیقات تکراری از نرم افزارهای مشابه یاب استفاده می کند.


 درباره فصلنامه گردشگری شهری

خلاصۀ استاندارد: jut

 ناشر: قطب علمی برنامه ریزی و توسعه پایدار گردشگری

 وضعیت چاپ: چاپی و الکترونیکی

  نوبت‌های چاپ: فصلنامه

 دسترسی: آزاد و دریافت رایگان مقاله ها

  زبان مجله: فارسی (چکیده انگلیسی)

 حوزه  تخصصی: گردشگری شهری- مدیریت گردشگری شهری

  نوع مجله: علمی ـ  پژوهشی

  نوع  داوری: داوری بدون نام و حداقل 2 داور

 زمان داوری:  4 تا 8 ماه داوری

    ایمیل نشریه :   jut@ut.ac.ir

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر