موضوعات وبسایت : تاریخی
سوالات امتحان آیین نامه رانندگی

اپلیکیشن های گردشگری

اپلیکیشن های گردشگری

نویسنده : معین | زمان انتشار : 18 آبان 1399 ساعت 19:47

بهترین برنامه های سفری شما را در بیشتر شرایط کمک خواهند کرد. آنها نه تنها اطلاعات، بلکه همچنین مشاوره، توصیه، راهنمایی ها و هشدارها را ارائه می دهند. زمانی که شما می خواهید به سفر بروید، برنامه های وجود دارند که قبل از سفر به دردتان می خورند، مانند اپلیکیشن هایی که برای رزرو هتل، خرید بلیط هواپیما و غیره. در طول سفر برای راهیابی، پیدا کردن جاذبه ها و در انتهای سفر نیز برنامه هایی کاربردی پیدا می شوند. الی گشت در ادامه بهترین اپلیکیشن های سفری سال ۲۰۱۸ را به شما معرفی خواهد کرد.

سوالات امتحان آیین نامه رانندگی

01best-travel-apps.jpg

Airbnb

مطالب مرتبط:معرفی ۱۰ برنامه رستوران یاب در سفر۷ کتابخوان الکترونیکی که در سفر لازمتان می شودسایت‌ های برتر میزبانی گردشگران و مسافران

اول از همه به سراغ یکی از اپلیکیشن های سفر محبوب در دنیا می رویم که نامش Airbnb است. این اپلیکیشن، مسافران را با افرادی که می خواهند اتاق، آپارتمان، خانه و دیگر اقامتگاه های خود را اجاره بدهند، آشنا می کنند. شما چه یک اقامت کوتاه مدت بخواهید و یا اقامتی بلند مدت در جایی داشته باشید، می توانید از طریق این اپلیکیشن اقامتگاه های مختلفی بیابید. در برخی از مکان ها، از طریق این اپلیکیشن می توانید در تورها، کلاس های مختلف، کارگاه ها و … نیز شرکت کنید.

FLIO

این اپلیکیشن همه چیز را در زمان تاخیر یک پرواز در اختیارتان خواهد گذاشت. با وبسایت و برنامه FLIO می توانید اطلاعاتی در مورد فرودگاه ها از جمله خدماتی که ارائه می دهند، سرویس های وای فای، محل استراحت، گزینه های ترانزیت و پیشنهادهایی برای غذا خوردن را دریافت کنید.

02FLIO.jpg

Google Trips

اگر اپلیکیشن های گوگل را از جمله Maps، Calendar و Gmail را قبول دارید پس باید یکی دیگر از بهترین اپلیکیشن های سفری را به نام Google Trips در گوشی هوشمند خود ثبت کنید. این اپلیکیشن، اطلاعات دیگری را از دیگر سرویس های گوگل جمع کرده و به عنوان یک بسته سفری کوچک در اختیار شما می گذارد. برای مثال طبق اطلاعات پروازی که شما در تقویم گوگل ثبت کرده این، این اپلیکیشن حدس می زند که کجا می روید و بر اساس لوکیشن هایی که در گوگل مپ ثبت کرده اید، شما را در پیدا کردن جاذبه هایی که می خواهید ببینید، کمک می کند.

Hopper

این برنامه قیمت پروازها را دنبال می کند و با آپدیت هایی که می دهد به شما می گوید که وقت خرید است یا باید کمی بیشتر صبر کنید. چیزی که این برنامه را ارزشمند می کند، سطح جزییات آن است. برای مثال تنها به شما نمی گوید که باید صبر کنید بلکه تاریخی که بهتر است بلیط را تهیه کنید را نیز به شما خواهد گفت.

03Hopper.jpg

Hotel Tonight

برخی از ما از این که مسافرت های یک دفعه‌ای انجام دهیم ترس داریم، اما اگر شما از آن دسته افراد هستید که چمدانتان همیشه جمع است، این اپلیکیشن را حتما نصب کنید. برنامه Hotel Tonight متخصص پیدا کردن و فروش هتل های همان روز است که قیمت هایشان بسیار پایین تر از زمان های دیگر است. البته شما می توانید اتاقتان را از قبل هم رزرو کنید اما قیمت اتاق هایی که همان روز رزرو می شوند، ارزان تر است.

Lonely Planet

یکی از صدها دلیلی که از این اپلیکیشن می توانید استفاده کنید این است که به شما پیشنهاد می دهد که چه ببینید و چه کنید. این اپلیکیشن عکس های بی نظیری دارد و تجربه و توصیه های بی نظیری در رابطه با هر نقطه از جهان به شما ارائه می کند.

LoungeBuddy

با دانلود این مورد از بهترین اپلیکیشن های سفری می توانید استراحتگاه های خصوصی را که در فرودگاه های مختلف هستند، با قیمت پایی پیدا کرده و از آن ها استفاده کنید. این اپلیکیشن همچنین سالن هایی که با کارت های اعتباری خاصی می توانید به آن ها وارد شوید را به شما معرفی می کند.

04LonelyPlanet.jpg

Roadtrippers

به این برنامه مکان شروع سفر، مقصد، تاریخ سفر و مواردی که علاقمند هستید در طول مسیر ببینید را بگویید تا شما را با یک برنامه سفر خوب آشنا کند. این برنامه می تواند جاذبه های کمتر شناخته شده، رستوران ها، موزه ها، شهربازی ها و … را به شما معرفی کند. زمانی که یک جاذبه مورد علاقه را پیدا کردید، تنها کافی است آن را به سفرتان اضافه کرد و این برنامه طبق آن، مسیر را برای شما مشخص می کند.

Roomer Travel

چه کنیم وقتی که برای اتاق هتل پول رزر پرداخت کرده ایم و سفرمان به هر دلیلی لغو می شود؟ Roomer را دانلود کنیم. این برنامه به شما کمک می کند تا رزرو های پیش پرداخت را به دیگران که می توانند از آنها استفاده کنند، معمولا با هزینه پایین تر به فروش برسانید. این اپلیکیشن می تواند به شما کمک کند تا بخش زیادی از پولی که هزینه کرده اید را جبران کنید.

05Roadtrippers.jpg

Viator

زمانی که به مقصدی سفر می کنید که نیازمند راهنمای خاصی است، این برنامه بسیار به کارتان خواهد آمد. Viator شما را با تورها و پکیج های مختلف از یک روزه گرفته تا چند روزه آشنا می کند. این را هم در نظر بگیرید کیفیت و کمیت تورها بسته به مقاصد مختلف، بسیار متفاوت است.

Wanderu

این اپلیکیشن یک موتور جستجوی مقایسه ایست که روش های حمل و نقلی که در بیشتر اپلیکیشن ها نادیده گرفته می شود را یعنی قطار و اتوبوس ارائه می دهد. البته Wanderu پرواز، اجاره ماشین و جستجوی هتل را هم دارد اما بیشتر کاربرد آن برای اتوبوس و قطار است و همین موضوع هم آن را از سایر رقبا جدا کرده است.

06Wanderu.jpg

XE Currency

مسافران جهانی می توانند از این اپلیکیشن برای تبدیل نرخ ارزهای گوناگون استفاده کنند. با اینکه سایت های زیادی برای این کار وجود دارند، اما این برنامه به دلیل آنکه در بیشتر پلتفرم ها کار می کند، مرتب آپدیت می شود و حتی زمانی که آفلاین هستید به شما نرخ تبدیل ارز را می دهد، محبوب تر است.

Uber

یکی از دیگر بهترین اپلیکیشن های سفری قطعا Uber است که در بسیاری از نقاط جهان کاربرد دارد. با اینکه گزینه های درون برنامه ای آن از نقطه ای به نقطه دیگر متفاوت است، اما مفهوم کلی آن در بیشتر نقاط یکی است. این اپلیکیشن که یک برنامه تاکسی آنلاین است، نیاز شما را برای حمل ارز محلی کم می کند، به زبان راننده صحبت می کند و آداب محلی را برای انعام دادن به شما میگوید. اگر کارت اعتباری بین المللی داشته باشید می توانید از طریق آن پول را پرداخت کنید.

uber.jpg

TripIt

این برنامه به طور خودکار اطلاعات سفری شما را گردآوری کرده و به شکل یک برنامه سفر در می آورد؛ بر اساس مسیج های دریافتی یا ایمیل های دریافتی شما بعد از رزرو هتل، تور و غیره. TripIt که یکی از بهترین اپلیکیشن های سفری محسوب می شود که جزییات مهم مربوط به پرواز، هتل، اجاره ماشین و حتی رزرو رستوران ها را جمع آوری کرده و آن ها را به ترتیب به شما نشان می دهد. اگر شما نگران این هستید که جزئیات مربوط به یک مکان را ندانید، این اپلیکیشن یک سازماندهی کننده سفر فوق العاده است.

منبع: pcmag.com

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر