موضوعات وبسایت : تاریخی
سوالات امتحان آیین نامه رانندگی

جزیره ترکیه در جدول

جزیره ترکیه در جدول

نویسنده : رضا قربانی | زمان انتشار : 07 فروردین 1401 ساعت 21:57

جزایر توریستی استانبول ترکیه، همه چیز درباره جزایر استانبول، اسامی جزایر زیبای استانبول ترکیه

در طول سفر با تور استانبول گشت و گذار در جزایر زیبای استانبول را فراموش نکنید، در طول سفر به ترکیه یک روز خاص را در یکی از جزایر دیدنی استانبول سپری کنید.

سوالات امتحان آیین نامه رانندگی

جزیره پرنس استانبول ترکیه 

جزایر توریستی استانبول ترکیه:

جزایر پرنس استانبول

(Prince Islands) اولین پیشنهاد ما به خریداران 

تور ترکیه

است. جزیره پرنس نزدیک ترین جزیره به استانبول است و یکی از مکان های توریستی ارزان و قیمت مناسب در ترکیه محسوب می‌شود. جالب است بدانید که ورود اتومبیل به جزیره پرنس ممنوع است و گردشگران برای گشت و گذار در سراسر جزیره انتخابی جز این 3 ندارند: 1. پیاده روی، 2. کرایه دوچرخه 3. کرایه درشکه

آدرس جزیره پرنسس استانبول ترکیه و این که چطور به جزیره پرنسس استانبول ترکیه بروم؟ 

قایق‌های ماوی مارمارا Mavi Marmara به طور منظم از بندرگاه کاباتاش Kabataş (محله اروپایی) و بوستنکی (محله آسیایی) به طرف جزیره پرنس حرکت می کنند. مسیر از بندرگاه تا جزیره پرنسس 40 دقیقه زمان می برد، از این رو خود را برای سفر آبی 45 دقیقه ای آماده کنید. 

island-princes-turkey-2.jpg

جزیره بیوک آدا

جزیره بیوک آدا از محبوب ترین جزایر استانبول در میان توریست های ترکیه محسوب می شود و بازدیدکنندگان تفریحات و امکانات متنوعی را در این جزیره در اختیار دارند. یکی از ویژگی های منحصر به فرد جزیره بیوک آدا استانبول وجود خیابان های عثمانی زیبا در اطراف این جزیره است، در طول گشت و گذار در این جزیره سری به خیابان های عثمانی بزنید، در آنها قدمی بزنید و نگاهی به اطراف بیندازید، همچنین می توان از مرکز شهر به ازای 5 لیره دوچرخه کرایه کنید. 

island-B%C3%BCy%C3%BCkada-turkey-2.jpg

جاذبه های جزیره بیوک آدا

محبوب ترین مکان دیدنی جزیره بویوک آدا، کلیسای آیه یوری (Aya Yorgi church) و چشم انداز آن است. از سمت تپه ها به سمت برگشت، سری هم به یتیم خانه قدیمی یونانی پرینکیپو Prinkipo Orthodox بزنید. این مکان یک ساختمان 20،000 متر مربعی است، که از چوب ساخته شده و از معدود بناهای کهن جزیره بیوک آداست. یکی دیگر از جاذبه های مهم جزیره بیوک آدا، خانه‌ی سابق لئون تروتسکی و هتل اسپلندید پالاس است. هتل اسپلندید پالاس (Splendid Palas Hotel) با گنبدهای نقرهای و کرکهای قرمز در سال 1908 افتتاح شده و یکی از زیباترین نمادهای جزیره بیوک آدا می باشد.

island-B%C3%BCy%C3%BCkada-turkey-1.jpg

جزیره هیبلی آدا استانبول ترکیه 

جزیره هیبلی آدا Heybeliada از نظر وسعت دومین جزیره بزرگ از جزایر پرنس در دریای مرمره، در نزدیکی استانبول است. این جزیره زیبا با کشتی، تنها حدود یک ساعت از جاده فاصله دارد. جزیره‌هایی که جزایر پرنس را تشکیل می‌دهند دارای کاخ‌های تاریخی زیبایی واقع در میان درختان کاج هستند. در جزیره زیبای هیبلی ‌آدا، برای رسیدن به ساحل می‌توانید سوار دوچرخه شوید و به‌راحتی به محل موردنظر رسیده و از این فرهنگ زیبای مردم جزیره لذت ببرید.

islan-Heybeliada%20-turkey-2.jpg

تعداد بازدید : ۰

سوالات متداول

چه راه هایی برای رفت و آمد در جزیره پرنس وجود دارد؟

1. پیاده روی، 2. کرایه دوچرخه 3. کرایه درشکه

برترین دیدنی های بیوک آدا کدامند؟

محبوب ترین مکان دیدنی جزیره بویوک آدا، کلیسای آیه یوری (Aya Yorgi church) و چشم انداز آن است. از سمت تپه ها به سمت برگشت، سری هم به یتیم خانه قدیمی یونانی پرینکیپو Prinkipo Orthodox بزنید. این مکان یک ساختمان 20،000 متر مربعی است، که از چوب ساخته شده و از معدود بناهای کهن جزیره بیوک آداست. یکی دیگر از جاذبه های مهم جزیره بیوک آدا، خانه‌ی سابق لئون تروتسکی و هتل اسپلندید پالاس است. هتل اسپلندید پالاس (Splendid Palas Hotel) با گنبدهای نقرهای و کرکهای قرمز در سال 1908 افتتاح شده و یکی از زیباترین نمادهای جزیره بیوک آدا می باشد.

جزیره بویوک آدا کجاست؟

استانبول

چطور به جزیره پرنس استانبول برویم؟

قایق‌های ماوی مارمارا Mavi Marmara به طور منظم از بندرگاه کاباتاش Kabataş (محله اروپایی) و بوستنکی (محله آسیایی) به طرف جزیره پرنس حرکت می کنند. مسیر از بندرگاه تا جزیره پرنسس 40 دقیقه زمان می برد، از این رو خود را برای سفر آبی 45 دقیقه ای آماده کنید.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر