موضوعات وبسایت : تاریخی
سوالات امتحان آیین نامه رانندگی

قیمت غذاهای هتل چمران شیراز

قیمت غذاهای هتل چمران شیراز

نویسنده : سمانه KZ | زمان انتشار : 14 دی 1400 ساعت 10:13

سوالات امتحان آیین نامه رانندگی

غذا را می‌توان یکی از مهم‌ترین مسائل سفر دانست و کیفیت و محل صرف غذا در تجربه و رضایت ما از سفر نقش بسیار مهمی ایفا می‌کند. اگر عازم شیراز هستید و در این شهر به دنبال بهترین رستوران های شیراز برای صبحانه، نهار و شام می‌گردید، می‌توانید روی رستوران های هتل چمران شیراز حساب کنید. هتل بزرگ چمران که یکی از مجلل‌ترین هتل های شیراز به شمار می‌رود، با داشتن چهار رستوران و یک کافی شاپ مجلل، میزبان خوبی برای شما خواهد بود و توانسته تا حدود زیادی رضایت خاطر میهمانان به خصوص گردشگران تور شیراز را فراهم نماید. قیمت غذا در هر رستوران هتل چمران شیراز نسبت به بسیاری از رستوران های شیراز مناسب‌تر است و همچنین کیفیت بسیار خوبی دارند. قرارگیری این هتل در بلوار چمران شیراز باعث می‌شود تا به راحتی به نقاط مختلف شهر و جاهای دیدنی شیراز دسترسی داشته باشید و برای وعده‌های غذایی خود نیازی نیست زیاد از مرکز شهر دور شوید. در ادامه پیشنهاد می‌کنیم با ما همراه باشید تا رستوران های هتل چمران را بیشتر بشناسیم.

رستوران پانوراما:
اگر در شیراز به دنبال رستورانی شیک و لوکس می‌گردید و از طرفی کیفیت غذا و پرسنل نیز برایتان اهمیت زیادی دارد، رستوران پانوراما هتل بزرگ چمران می‌تواند انتخاب خوبی باشد. از آنجایی که این رستوران جزء بهترین رستوران های شیراز از نظر مردم محسوب می‌شود، در طول هفته میزبان بسیاری از شهروندان و مسافران قرار می‌گیرد و در آن می‌توانید نهاری دلچسب و شامی خوشمزه میل نمایید. محیط شیک رستوران و قرارگیری در طبقه 24 هتل چمران، افرادی را که به دنبال رستوران های درجه یک و لوکس می‌گردند را راضی می‌کند. علاوه بر وعده‌های ناهار و شام، پانوراما جزء بهترین رستوران های شیراز برای صبحانه نیز محسوب می‌شود و منوی متنوع، گسترده و رنگارنگ آن، بسیار اشتها برانگیز است. منوی صبحانه هتل چمران شیراز با انواع خوراکی‌ها و نوشیدنی‌های سرد و گرم تجربه‌ای دوست داشتنی از صرف صبحانه‌ای دلچسب به میهمانان هدیه می‌دهد. چنانچه در شهر شعر و ادب، مسافرید و به دنبال رستوران های موسیقی زنده شیراز می‌گردید، رستوران طبقه 24 هتل چمران می‌تواند انتخابی رضایت‌بخش باشد و علاوه بر آن، شهروندان شیرازی نیز در مناسبت‌های مختلف و آخر هفته‌ها، استقبال خوبی از آن می‌کنند.
ساعت کاری رستوران پانوراما هتل چمران: همه روزه از ساعت 7 الی 23

0b0b4c43-343e-4a96-9df4-05f45bc1112d.jpg

رستوران سنتی دیگ تو دیگ
بهترین دیزی و کوبیده‌های شیراز را در رستوران سنتی دیگ تو دیگ هتل چمران امتحان کنید! رستوران سنتی دیگ تو دیگ هتل چمران را می‌توان ترکیبی منحصر به فرد از معماری، مهمان‌نوازی و هنر آشپزی شیرازی‌ها دانست که می‌تواند خاطره‌ای ماندگار در ذهنتان بسازد. رستوران دیگ تو دیگ هتل چمران همه روزه از ساعت 12 الی 23 آماده پذیرایی از میهمانان در وعده‌های نهار و شام خواهد بود. وارد فضای رستوران که می‌شوید، با دکوراسیونی سنتی رو به رو می‌شوید و در گوشه گوشه سالن رستوران، آثار هنر و معماری ایرانی مشاهده می‌شود و نظر بسیاری از هنردوستان گردشگران را به خود جلب می‌کند. منوی رستوران سنتی دیگ تو دیگ هم بسیار متنوع است و غذاهای سنتی و آمیخته با فرهنگ ایرانیان، دوباره از دل آشپزخانه این رستوران بیرون آمده است. غذاهایی مثل چلو کباب، باقالی‌پلو با گوشت بره، پلو‌های رنگی مثل کلم‌پلو همگی به شیوه‌ی سنتی طبخ می‌شوند و در منوی غذای رستوران سنتی هتل چمران شیراز به چشم می‌خورد. خود غذاها هم معمولاً در ظروف بسیار جذاب و زیبا سرو می‌شوند و به جرئت می‌توانیم ادعا کنیم، رستوران دیگ تو دیگ هتل چمران از بهترین‌ رستوران های سنتی شیراز محسوب می‌شود که گردشگران خارجی نیز از آن بسیار استقبال می‌کنند. امکان برگزاری مراسم خاص نیز با هماهنگی قبلی در این رستوران فراهم است. پیشنهاد می‌کنیم سرویس چای رستوران دیگ تو به صورت جداگانه از منوی غذا امکان‌پذیر است و پس از صرف یک وعده غذای خوشمزه ایرانی، چای حتما می‌چسبد!
ساعت کاری رستوران دیگ تو دیگ هتل چمران: همه روزه از ساعت 12 الی 23

aec4ea53-c122-433b-a384-dabcd2597688.jpg

رستوران ایتالیایی طبقه 25
اگر مسافر شهر شیراز هستید و در این سفر هوسِ خوردن غذاهای ایتالیایی در بهترین رستوران های شیراز را کرده‌اید، رستوران ایتالیایی هتل چمران شیراز گزینه‌ای فوق‌العاده برای شماست. جایی که می‌توانید در کنار صرف غذا، اقامت در اتاق‌ها و سوئیت های هتل چمران را نیز داشته باشید و شبی را در آرامش و رضایت خاطر سپری کنید.‏ تجربه خوردن غذاهای خوشمزه در یکی از معروف‌ترین رستوران های ایتالیایی شیراز با دورنمایی تماشایی از شهر در شب از طبقه 25 هتل، برای بسیاری از گردشگران تور شیراز لذت‌بخش است. جدای از تمامی زیبایی‌ها و امکانات هتل چمران شیراز و همچنین جذابیت‌های رستوران ایتالیایی، اگر شما به دنبال جایی می‌گردید که غذاهای ایتالیایی مثل پیتزای محبوب مارگریتا و پاستا را مطابق با دستور ‏پخت اصلی ایتالیایی‌ آن بخورید، رستوران ایتالیایی هتل چمران شیراز با طراحی شیک و نورپردازی زیبا، محیط آرامش‌بخش و برخورد گرم و صمیمی پرسنلش، یک انتخاب دقیق و درست ‏برای شماست. ما در علاءالدین تراول با معرفی بهترین رستوران های شیراز قصد داریم لحظات شیرینی را برایتان در گنجینه خاطراتتان ماندگار کنیم.
ساعت کاری رستوران ایتالیایی هتل چمران: همه روزه از ساعت 16 الی 24

31503519-4338-4e9c-ab01-9c775012ce87.jpg

رستوران شاندیز
رستوران شاندیز هتل چمران شیراز هم یکی از رستوران های منحصر به فرد و دوست داشتنی این هتل است که در محوطه هتل و در حیاط پشت ساختمان هتل قرار دارد. این رستوران که طراحی باغ رستوران دارد، با داشتن آلاچیق‌های کوچ و بزرگ در محوطه‌اش، تجربه صرف غذا در محیطی دلپذیر را فراهم می‌کند. در رستوران شاندیز پشت هتل چمران شیراز انواع غذاهای ایرانی و سنتی شیراز سرو می‌شود و محیطی بسیار دلباز با چشم‌اندازی رو به باغ دارد. پرسنل این رستوران به محض ورود میهمانان با خوش‌رویی به استقبالشان می‌روند و برای انتخاب میز و غذای مورد نظر، راهنمایی‌شان می‌کنند. برای صرف نهاری دلچسب یا شامی رمانتیک در شیراز، رستوران شاندیز می‌تواند همان جایی باشد که لحظه‌هایتان را شیرین‌تر می‌کند. استفاده از مواد اولیه مرغوب و اجرای موسیقی زنده شبی خاطره‌انگیز برایتان خواهد ساخت.
ساعت کاری رستوران شاندیز هتل چمران: همه روزه از ساعت 12 الی 23

8bd3e244-53e3-4576-9056-c285633262b5.jpg

کافی شاپ چشم انداز (کافه مدرن)
کافه‌ها و کافی شاپ‌ها مکان‌هایی مناسب برای گپ و گفتی دوستانه و صمیمی به شمار می‌روند و بهانه‌ی خوبی است تا خودمان را به قهوه‌ای خوش عطر یا میان وعده‌ای دلچسب میهمان کنیم. در شیراز اگر بودید و هوس کافه گردی به سرتان زد، می‌توانید روی کافی شاپ چشم انداز هتل چمران حساب کنید که یکی از جاهاییست که خیلی در بین مردم و جوانان شهر محبوبیت دارد. کافی شاپ هتل چمران که به کافه مدرن هتل چمران نیز معروف است، در طبقه 23 هتل قرار دارد و چشم انداز زیبایش به اطراف از فراز یکی از بلندترین ساختمان‌های شهر، می‌تواند لذت قرارهای دو نفره یا دورهمی‌های دوستانه‌تان را چند برابر کند. هر شب در این کافی شاپ توسط هنرمندان شیرازی اجرای زنده موسیقی در جریان خواهد بود و از ساعات آغازین شب تا پاسی از شب می‌توانیم چشم و گوشمان را به اجراهایی از موسیقی‌های خاطره‌انگیز ایرانی بسپاریم. پیشنهاد می‌کنیم چشم انداز زیبای شبانه کافه مدرن هتل چمران را از دست ندهید چرا که همین منظره از سوسوی چراغ‌های شهر و داشتن تراسی بزرگ برای تماشای این نما، کافه مدرن را به یکی از بهترین کافه های شیراز بدل کرده است. نوشیدنی‌های گرم، سرد و میان وعده‌های خوشمزه مثل وافل و شیر عسل با طعم دارچین و زنجفیل و انواع غذاها مثل پاستا و سالادهای متنوع، از خوردنی‌های معروف این کافی‌شاپ شناخته می‌شوند که طرفداران زیادی نیز دارند.
ساعت کاری کافی شاپ چشم انداز هتل چمران: همه روزه از ساعت 9 الی 24

cc1bff29-27e9-4055-acf2-66f890ef28fb.jpg

اگر برای صرف غذا در هر رستوران هتل چمران قیمت مناسبی می‌خواهید، می‌توانید با شماره 02174495 تماس بگیرید و با تیم تشریفات علاءالدین تراول صحبت نمایید تا بهترین منوی غذا برای مراسم مختلف و پذیرایی‌های شما آماده کنیم. همچنین چنانچه قصد پذیرایی از میهمانان خود را در این شهر دارید، بهتر است بدانید که امکان رزرو اینترنتی کافه ها و رستوران های شیراز و دیگر رستوران ها و کافه های ایران در وبسایت علاءالدین تراول فراهم است و تنها با چند کلیک می‌توانید فرم رزرو خود را تکمیل کنید و باقی مراحل را به ما بسپارید. در تور شیراز علاءالدین تراول نیز امکان صرف غذا در رستوران های هتل چمران وجود دارد و خوشمزه‌ترین غذاهای ایرانی، فرنگی و سنتی را می‌توانید در آن امتحان کنید. همچنین با رزرو آنلاین هتل چمران در وبسایت علاءالدین تراول می‌توانید به راحتی خیالتان را از بابت محل اقامتتان راحت کنید.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر