موضوعات وبسایت : تاریخی
سوالات امتحان آیین نامه رانندگی

تور تبریز از شیراز با قطار

نویسنده : مینا علی زاده | زمان انتشار : 25 آبان 1399 ساعت 15:53

قیمت بلیط قطار شیراز

قیمت بلیط قطار شیراز بر اساس مواردی همچون نوع قطار، امکانات ارائه شده در قطار و همچنین سرویس دهی آن تعیین می شود. هر چه خدمات و امکانات ارائه شده در قطار شیراز بیشتر باشد، قیمت بلیط قطار شیراز نیز گران‌تر خواهد بود.

سوالات امتحان آیین نامه رانندگی

قطار ارزان شیراز:

هر چقدر امکانات ارائه شده توسط شرکت حمل و نقل ریلی محدودتر باشد، بلیط قطار شیراز ارزان‌تر خواهد بود. در نتیجه می‌توانید با تهیه بلیط یک قطار معمولی اتوبوسی یا درجه دو، هزینه تور شیراز با قطار خود را کاهش دهید. البته پیشنهاد می‌کنم که حتما قطارهای خوب و با امکانات رفاهی مناسب را برای تور شیراز با قطار انتخاب کنید تا بعد از 16 ساعت سفر خسته و بی‌حوصله به شیراز نرسید،. قطار چهارتخته پلور سبز و قطار جوپار از جمله قطارهای اقتصادی شیراز می‌باشند.

قطار لوکس شیراز:

در صورتی فاصله 16 ساعته سفر با قطار به شیراز احساس نکرده و خسته نمی‌شوید که سفر راحتی داشته باشید. تور شیراز با قطار لوکس اگرچه کمی گرانتر از یک تور شیراز با قطار ارزان یا اقتصادی است اما باید در نظر داشته باشید که تجربه یک سفر لاکچری درون یک قطار که بیشتر شبیه یک هتل 5 ستاره است، چیزی نیست که بتوان به سادگی از کنار آن گذشت. امکانات رفاهی قطارهای لوکس شیراز، این سفر طولانی ‌را دلچسب‌تر هم خواهد کرد. قطار ۴ تخته ویژه نور، قطار 4تخته فدک و قطار سریر، قطارهای لوکس مسیر تهران – شیراز می‌باشند.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر