موضوعات وبسایت : تاریخی
سوالات امتحان آیین نامه رانندگی

تور شیراز از اهواز

نویسنده : ali | زمان انتشار : 01 بهمن 1399 ساعت 02:09

سوالات امتحان آیین نامه رانندگی

برای اطلاع از جزییات تورهای شیراز لطفا با کارشناسان ما در بخش فروش تور داخلی تماس حاصل فرمایید 

تلفن تماس : 3165 - 061      داخلی 3

%D8%AA%D9%88%D8%B1-%D8%B4%DB%8C%D8%B1%D8%A7%D8%B2.jpg

استان فارس با جاذبه‌های گردشگری فراوان از مقاصد محبوب گردشگران داخلی محسوب می‌شود. شهر شیراز با قدمت تاریخی و موقعیتی که دارد بارها پایتخت حکومت ایرانیان بوده و هنوز ستون‌های تخت جمشید عظمت و شکوه تمدن اصیل ایرانی را به گردشگران نشان می‌دهند. مهمان‌نوازی مردم شیراز زبانزد گردشگران داخلی و خارجی است، مردمانی مهربان و آرام که با روی باز همیشه پذیرای مهمان‌های این شهر بوده‌اند. شهر شیراز جایگاه مشاهیر بزرگی همچون حافظ شیرازی، سعدی شیرازی، ملاصدرا، سیمین دانشور، کریم‌خان زند قطب‌الدین شیرازی و بسیاری دیگر از شاعران، عارفان و دانشمندان بوده است، ازاین‌رو اگر آن را شهر شعر و ادب و عشق بخوانیم اغراق نکردیم.

تور گردشگری شیراز از اهواز

سفر به شیراز امروزه آن‌قدر طرفدار پیدا کرده است که در کوچه و محله‌های قدیمی آن‌که قدم می‌زنید می‌توانید گردشگران ایرانی و توریست‌های خارجی را به‌وفور ببینید. این شهر درگذشته نیز میزبان سالانه‌ی سفیران ساتراپ های هخامنشی بوده است که برای ادای احترام به پادشاهان هخامنشی به شیراز می‌آمدند و تصاویر و آثار آن را می‌توان در نقوش برجسته تخت جمشید دید، این شهر چه در گذشته چه اکنون مهمان‌نوازی خود را ثابت کرده است. گردشگران بسیاری با تورهای زمینی و هوایی به این شهر سفر می‌کنند. تور مسافرتی از اهواز به شیراز که یک تور شیراز گردی محسوب می‌شود یکی از راه‌های سفر ارزان برای مردم اهواز است و باید این را در نظر گرفت که شما تنها با حدود 45 دقیقه پرواز، بسته به شرایط آب و هوایی می‌توانید از جاذبه‌های گردشگری شیراز لذت ببرید. مسیر زمینی آن 7 ساعت است که نسبت به مسیر هوایی بسیار طولانی‌تر خواهد بود. تور از اهواز به شیراز برای شما به‌صرفه و مناسب تمام می‌شود شما با این تور می‌توانید سفری هوایی و کوتاه داشته باشید و هتل‌های موردنظر خود را با قیمتی مناسب رزرو کنید و از آثار و مکان‌های دیدنی آن به‌راحتی دیدن کنید. بهترین فصل برای سفر به شیراز بهار است؛ زیرا در اواخر فروردین تا اواسط اردیبهشت گل‌های بهارنارنج با گلبرگ‌های سفید بوی بسیار روح‌نوازی را در هوای شهر پخش می‌کنند جوری که انگار بوی بهشت از این شهر می‌آید.

قیمت تور شیراز از اهواز

قیمت این تور برای ساکنین خطه‌ی جنوب مناسب است زیرا با پکیج تور شیراز از اهواز با بهترین قیمت‌های ممکن سفر خواهید کرد. ساکنان اهواز به دلیل هوای گرم جنوب و شغل‌های سخت صنعتی در تابستان نیز شیراز را مقصد سفر برای خود و خانواده در نظر می‌گیرند. اگر در تابستان به شیراز سری زدید حتماً طعم فالوده شیرازی را بچشید، این دسر خوشمزه در زادگاه خود طعم دیگری برایتان خواهد داشت آن هم وقتی در کنار مکان‌های سنتی این شهر مانند بازار وکیل باشید. قیمت تور هوایی شیراز از اهواز به کلاس پروازی و ایرلاین انتخابی شما بستگی دارد اما با تور هوایی امید پرواز شما می‌توانید با بلیط چارتر و لحظه آخری بسیار ارزان‌تر سفر کنید. بودن در کنار خانواده و یا دوستان در سفری جذاب به شهر شیراز، مهد تمدن و فرهنگ ایران را با تور مسافرتی از اهواز به شیراز امید پرواز تجربه کنید.

تور مسافرتی شیراز از اهواز

 استان فارس دو اثر مهم جهانی را در خود جای داده است که سبب شده توریست‌های بسیاری از سراسر دنیا با نژادهای مختلف برای دیدن آن‌ها به شیراز بیایند. حتماً شما هم در سفرتان به این دو مکان زیبا سری بزنید. این دو اثر با فاصله‌ی نسبتاً کمی از شهر شیراز قرار دارند، در پس هرکدام از این آثار داستان‌ها و روایات پر غروری نهفته است که بیان‌کننده‌ی شکوه و عظمت آن‌ها در زمان خود هستند. یکی از این آثار تخت جمشید است که آن را با نام‌های پارسه و پرسپولیس نیز می‌شناسیم. تخت جمشید پایتخت تشریفاتی و آیینی هخامنشیان بود که به دستور داریوش بزرگ بنا گردید و حدود 2500 سال قدمت دارد. این سازه نشان‌دهنده‌ی معماری پیشرفته در آن زمان است و سنگ‌نبشته‌ها و مجسمه‌های آن هرکدام روایت کننده‌ی داستانی در دل خود هستند. دومین اثر جهانی شیراز پاسارگاد است که نمونه‌ای از هنر و معماری سلطنتی ایرانیان در زمان هخامنشیان به شمار می‌رود. پاسارگاد اولین پایتخت امپراتوری هخامنشی بود. از مهم‌ترین قسمت‌های آن مقبره کورش بزرگ است که تقریباً سالم مانده است، همچنین مقبره کمبوجیه، کاخ بار عام، کاروانسرای مظفری، تل تخت و کاخ بار اختصاصی جزو آثار باستانی بجا مانده در پاسارگاد هستند. بازدید این دو مکان معمولاً در برنامه‌ی اکثر تور‌ها گنجانده شده است.

هزینه تور شیراز از اهواز

شیراز بااین‌همه جاذبه و آثار دیدنی و باغ‌های زیبا مقصدی بسیار ارزان است زیرا نسبت به هزینه‌ای که می‌کنید آثار و اماکن دیدنی زیادی را در کنار هم برای لذت بردن شما از سفر دارد؛ و با یک تیر چند نشان می‌زنید. هتل‌های مجهز و بزرگ، جاذبه‌های گردشگری تاریخی، باغ‌های زیبا و تاریخی ازجمله باغ ارم، باغ جهان‌نما، باغ دلگشا، باغ عفیف‌آباد، نارنجستان قوام، ارگ کریم‌خانی و همچنین جاذبه‌های گردشگری مذهبی شیراز مانند آرامگاه شاه‌چراغ، برادر بزرگوار امام رضا (ع) و مسجد نصیر الملک شیراز که عبور نور خورشید از شیشه‌های رنگی شبستان این مسجد فضایی رویایی و زیبا برای گردشگران و به‌ویژه عکاسان هنری پدید آورده که این مکان را منحصربه‌فرد و تکرار نشدنی کرده است. عکاسی در این محیط پر از رنگ و انرژی و شگفت‌انگیز را از دست ندهید و همه‌ی این جذابیت‌ها در کنار هم جمع شده تا شما سفری خاطره‌انگیز را برای خود رقم بزنید. پس تردید نکنید و تور شیراز را با هزینه‌ای مناسب رزرو کنید.

تور هوایی شیراز از اهواز بهترین انتخاب برای مردمان جنوب است تا در کمترین زمان بیشترین استفاده را ببرند و با پروازی کوتاه سفری پر از رنگ و تمدن و شعر و زیبایی برای خود رقم بزنند. از قول حافظ شیرازی: خوشا شیراز و وضع بی‌مثالش...

هم‌اکنون با تور مسافرتی اهواز به شیراز سفری بی‌مثال را تجربه کنید، تنها چند کلیک لازم است تا همه‌ی این زیبایی‌ها را از نزدیک ببینید، پس معطل نکنید و هرچه زودتر سری به شیراز بزنید.

برای اطلاع از جزییات تورهای شیراز لطفا با کارشناسان ما در بخش فروش تور داخلی تماس حاصل فرمایید 

تلفن تماس : 3165 - 061      داخلی 3

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر