موضوعات وبسایت : تاریخی
سوالات امتحان آیین نامه رانندگی

تور استانبول نوروز 99

تور استانبول نوروز 99

نویسنده : ali | زمان انتشار : 16 آبان 1399 ساعت 19:03

درباره تور استانبول نوروز 99

xcategories-istanbul-city-3-20b46f0ef5d7dfcb74449cc86062dff9.jpg.pagespeed.ic.d7x3gM9J8w.jpg

سوالات امتحان آیین نامه رانندگی

شهرهای مختلف ترکیه در ایام نوروز میزبان ایرانیان بسیاری هستند که به واسطه نزدیک این کشور به ما راهی این نقطه در مرز آسیا و اروپا می‌شوند. در این روزها برنامه‌های متعدد فارسی در تور استانبول نوروز 99 به اجرا در می‌آید و آب و هوا نیز کمک می‌کند به راحتی به مراکز مهم گردشگری و جاذبه‌های خاص استانبول مراجعه کرده و از آن لذت ببرید. نوروز از همه نظر یکی از بهترین زمان‌ها برای سفر به ترکیه مخصوصا استانبول محسوب می‌شود.

چرا نوروز به استانبول سفر کنیم؟

هوای بهاری پایتخت ترکیه یکی از بهترین زمان‌ها برای تجربه تور استانبول نوروز 99 و سفر به این شهر زیبا محسوب می‌شود. زمانی که آرام آرام همه چیز برای ورود گردشگران آماده می‌شود و بسیاری از برنامه‌هایی که در زمستان تعطیل شده بودند، بازگشایی مجدد می‌شود. ترکیه با توجه به نزدیکی با ایران میزبان که همیشه میهمانان زیادی را با تور استانبول پذیرایی می‌کند به‌خوبی می‌داند که مسافران ایرانی زیادی با تور نوروز استانبول به این شهر می‌آیند و به همین دلیل برنامه‌های متعدد فارسی زیادی پیش‌بینی شده است که خود به جذابیت‌های حضور در این شهر در اولین روزهای سال نو می‌افزاید. و مشتاقان دیدار از جاذبه‌های گردشگری استانبول را بیشتر می‌کند.

بهترین زمان خرید تور استانبول نوروز 99

به‌طور طبیعی از هفته‌ی پایانی اسفند سفرهای نوروزی شروع می‌شود و بسیاری از ایرانی‌ها از آن زمان برای سفر برنامه‌ریزی می‌کنند به همین دلیل از ۲۷ اسفند تا هفته‌ی اول فروردین، بهترین زمان سفر و پرطرفدارترین تاریخ‌های شروع سفر با تور نوروز استانبول ۹۹ خریداری می‌شود. البته استقبال از سفر به استانبول آنقدر زیاد است که به‌طور مداوم تورهای جدید برای حضور علاقمندان برنامه‌ریزی می‌شود. اما خب واقعیت این است که اقامت در بهترین هتل‌ها، پرواز در ساعت مناسب با خطوط‌هوایی با امکانات به‌سرعت تکمیل می‌شود و هرچه به زمان برگزاری تورها در نوروز نزدیک‌‌تر می‌شویم، فراهم آوردن این امکانات در برنامه‌ریزی تورها سخت و یا غیرممکن می‌شود.

بنابراین به شما پیشنهاد می‌کنیم برای سفری خاطره‌انگیز با بهترین امکانات و مناسب‌ترین قیمت، در اولین فرصت نسبت به خرید تور نوروز استانبول 99 اقدام کنید.البته اصلا نگران خرید و برنامه‌ریزی برای این سفر نباشید. چون برای آرامش شما، هرزمان که تصمیم به سفر به استانبول بگیرید خیلی ساده می‌توانید با برنامه‌های تور نوروز ۹۹ همراه شوید.

بهترین تاریخ شروع سفر نوروزی به استانبول:

  • ۲۷ اسفند تا ۴ فروردین: بهترین زمان حضور در تور استانبول است. این زمان پرطرفدارترین تاریخ برای حضور در استانبول و اقامت در بهترین هتل، با بهترین امکانات و برنامه‌های جذاب است. برنامه‌های تور در این تاریخ‌ها به‌سرعت تکمیل می‌شود و برای حضور در این تورها پیشنهاد می‌کنیم قبل از نیمه‌ی اسفندماه نسبت به خرید تور نوروز استانبول اقدام کنید، البته در نظر داشته باشید؛ تور نوروز استانبول در تاریخ‌های ۲۸ و ۲۹ اسفند و ۱ و ۲ فروردین کمی گران‌تر از بقیه‌ی تاریخ‌ها است.
  • ۵ فروردین: مرحله‌ی بعدی خرید مسافران استانبول است که معمولا مسافران پس از برگزاری مراسم تحویل سال، برای حضور در تور استانبول نوروز و سفر برنامه‌ریزی می‌کنند و هفته‌ی بعد از تعطیلات رسمی را در مسافرت می‌گذارند که در این حالت می‌توانند تا پایان اسفند و حتی روزهای ابتدای تعطیلات نسبت به خرید تور اقدام کنند.
  •  ۹ فروردین: در این زمان، مسافران کمتری همراه تور نوروز استانبول ۹۹ می‌شوند، چون هم به پایان تعطیلات رسمی و هم آغاز فعالیت مدارس نزدیک است. با این‌حال مشتاقان به سفر هم می‌توانند در این تاریخ با قیمتی کمی ارزان‌تر از تورهای ابتدایی همراه برنامه‌های سفر شوند و نسبت به خرید تور حتی در تعطیلات نوروز اقدام کنند.

آب و هوای استانبول در نوروز


آب و هوای این شهر در ایام  تور استانبول نوروز ۹۹  بهاری و لذت بخش است. همچون دیگر ایام سال، در این روزها هم احتمال بارندگی می‌رود اما دیگر دمای هوا از سرمای زمستان بیرون آمده و طبیعت جانی دوباره می‌گیرد. و می‌توانید در ۶ پارک دیدنی استانبول بهار را از نردیک حس کنید و البته بعد از آن به یکی از رستوران‌های لوکس استانبول بروید و یکی از ۱۰ غذایی که باید در استانبول بخورید امتحان کنید و خاطره‌ای خوش بسازید. این زمان یکی از بهترین مواقع سفر به استانبول است.

xistanbul-02.jpg.pagespeed.ic.uco3EZcLUD.jpg


فستیوال‌ها و برنامه‌های ویژه در زمان نوروز در استانبول


سفرهای دریایی دوباره رونق گرفته تفریح‌های دریایی تنگه‌ی بسفر شروع به کار کردند و آرام آرام برنامه‌های جذاب در جای‌جای شهر برپا می‌شود همزمان با تور استانبول نوروز ۹۹ می‌توانید به جزایر استانبول بروید و از آرامش و زیبایی بی‌نظیر این مناطق بدون خودرو لذت ببرید. برنامه‌های نوروزی بسیاری نیز در بخش‌های مختلفی از شهر به واسطه حضور تور استانبول نوروز در نظر گرفته می‌شود که از جذابیت‌های سفر نوروزی به استانبول محسوب خواهد شد. اگر از برنامه‌های فارسی این ایام در ترکیه خسته شدید باید در نظر بگیرید که از ۲۶ مارس که تقریبا اواسط عید و سفر شما با تور نوروز استانبول 99 می‌شود، نمایشگاه بین‌المللی باغ لاله‌ی این شهر نیز به روی عموم باز می‌شود و شما می‌توانید به دیدن این باغ زیبا بروید.

xistanbul-festival.jpg.pagespeed.ic.cntXyFfy8N.jpg

خوشبختانه در این ایام هنوز مسافرین خارجی بسیاری به ترکیه سفر نکرده‌اند، پس شلوغی زیادی برای دیدن نخواهید دید و مهم‌تر اینکه، هنوز تخفیف‌های گسترده‌ای برای این بخش‌ها به مراجعه کنندگان داده می‌شود. اگر درون بازارهای سنتی استانبول  و یا مراکز خرید مشهور استانبول را نیز خوب بچرخید، خواهید دید با تغییر فصل تخفیف‌های بسیاری بر سر در فروشگاه‌ها زده شده که شما را برای خریدی جذاب دعوت می‌کند.

غذا و خوراکی‌های خوشمزه در استانبول

علاوه بر جاذبه‌های گردشگری که باید در استانبول ببینید، بهتر است فرصت مناسبی را هم برای جاذبه‌های خوردنی استانبول بگذارید. اینجا خوشمزه‌ترین غذاهایی که اتفاقا به طبع ایرانی‌ها نزدیک است را می‌توانید امتحان کنید. لازم نیست فرصت زیادی برای رفتن به رستوران‌ها بگذارید، در بسیاری از خیابان‌ها دکه‌های غذا و خوردنی‌های خیابانی علاوه بر بوی خوش غذای ترکی، طعم دلنشینی را هم به شما هدیه می‌کنند.

xturkish-food.jpg.pagespeed.ic.WlOFZS3eht.jpg

پس فراموش نکنید و در سفرتان به استانبول از بورک، املت منمن، اسکندر کباب، دسر مانتی و البته باقلوای خوشمزه‌ی ترکی سراغ بگیرید، پیشنهاد می‌کنیم فهرست ۱۰ غذایی که باید در استانبول بخورید را همراه داشته باشید!

بد نیست البته بعد از نوش‌جان کردن این غذاهای خوشمزه، خود را به یک چای و یا قهوه‌ی خوشمزه‌ی ترکی هم میهمان کنید و مزه‌های این سفر را به خاطر بسپارید.

پروازهای نوروزی به استانبول


خطوط هوایی اطلس‌جت، تابان‌ایر، قشم‌ایر، زاگرس و آتا از مهم‌ترین شرکت‌هایی هستند که مسافران ایرانی را با تور استانبول نوروز به اینجا می‌رسانند.

xatlasjet.jpg.pagespeed.ic.RQH7Rcodm2.jpg

مدارک مورد نیاز برای سفر نورورزی به استانبول

برای سفر با تور نوروز استانبول و هرکدام از شهرهای ترکیه نیاز به ویزا نیست، اما مسافران باید اصل گذرنامه‌ی خود را که بیش از ۶ ماه از اعتبار آن باقیمانده همراه داشته باشند.

سوالات متداول درباره تور استانبول نوروز 99

آب و هوای استانبول در نوروز 99 چطور است؟

استانبول از نظر نوع فصل مانند ایران در وضعیت بهاری قرار می‌گیرد و دمای هوا بین ۷ تا ۱۷ درجه متغیر خواهد بود و هوا در شب‌ها در حداقل بوده و شاید نیاز به پوشیدن لباس گرم باشد. فضای بهاری شهر را زیباتر از همیشه خواهد کرد.

تور استانبول نوروز 99 با چه پروازهایی انجام می‌شود؟

پروازهای متنوعی به مقصد استانبول وجود دارد که ماهان، ایران ایر، ایران ایر تور، قشم ایر، پگاسوس و دیگر ایرلاین‌ها از این موارد هستند. ممکن است به این لیست موارد دیگری هم در روزهای نزدیک به عید اضافه شود.

تور استانبول نوروز ۹۹ برای چند شب برگزار می‌شود؟

از ۴ تا ۶ شب برنامه‌ریزی اولیه صورت گرفته و مسافران می‌توانند برای زمان بیشتر با آژانس تماس گرفته و امکان آن‌را بررسی نمایند. همچنین تور ترکیبی استانبول و آنتالیا نیز توسط آژانس مقتدرسیر برگزار می‌شود.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر