موضوعات وبسایت : تاریخی
سوالات امتحان آیین نامه رانندگی

بهترین مسیریاب ایرانی ایفون

نویسنده : مینا علی زاده | زمان انتشار : 06 آذر 1399 ساعت 12:00

سوالات امتحان آیین نامه رانندگی

دنیای امروز را همه با محصولات هوشمند می شناسند.

تقریبا 10سال پیش با معرفی اولین iPhone  توسط استیو جابز، انقلابی بزرگ در دنیای تلفن های هوشند به راه افتاد. هنوز جمله استیو جابز در خاطر بسیاری از مردم مانده که در رویداد معرفی اولین iPhone، آن را این گونه معرفی کرد: «یک iPod، یک دستگاه ارتباط اینترنتی، یک تلفن همراه، همگی در یک دستگاه!»

در 10 سال گذشته قابلیت های زیاد دیگری به تلفن های هوشمند اضافه شده که آنها را تبدیل به مهم ترین بخش زندگی ما کرده است. از جمله این قابلیت ها می توان به GPS داخلی در تلفن های هوشمند اشاره کرد که علاوه بر قابلیت پیدا کردن دستگاه از راه دور، سیستم مسیریابی را نیز برای کاربران به ارمغان بیاورد. سیستم مسیریاب تلفن هوشمند و تبلت می تواند به شما درپیدا کردن مقصد و نزدیک ترین مسیر، دور ماندن از ترافیک ها و نزدیک ترین رستوران ها، فروشگاه ها و دیگر مراکز خدماتی کمک کند. در این مقاله به بررسی 5 اپلیکیشن برتر مسیریابی برای iPhone  و iPad می پردازیم.

You%20have%20a%20router-1.jpg

1- Google Maps

با اطمینان می توان گفت که Google Maps بهترین برنامه نقشه و مسیریابی در دنیا می باشد. کمپانی گوگل با استفاده از تصاویر و نقشه های ماهواره ای این برنامه را تولید کرده که مرجعی کامل برای پیدا کردن مکان های مختلف تفریحی و خدماتی است. از مهم ترین قابلیت های این برنامه می توان به سیستم تشخیص ترافیک آن اشاره کرد که می تواند در طول مسیریابی شما را از گیر افتادن در ترافیک نجات دهد. علاوه بر این می توانید با قابلیت Street View از مکان های مورد علاقه خود در کشورهای مختلف بازدید کنید و بدون این که بلیت هواپیما خریداری کنید سفری به کشور های مختلف دنیا داشته باشید. Google Maps قابلیت پشتیبانی از جاده ها، خیابان ها و شهر های ایران را دارد.

You%20have%20a%20router-2.jpg

2- Waze

Waze اپلیکیشنی مخصوص رانندگان است که در مدتی کمتر از چند سال بیش از 80 میلیون کاربر در سراسر دنیا را به سمت خود جذب کرده است. مهم ترین خصوصیت Waze مدیریت دقیق مسیر برای دور ماندن از ترافیک و رسیدن به مقصد در کوتاه ترین زمان ممکن است تا هزینه مصرف سوخت و استهلاک اتومبیل شما کمتر شود. ایده مسیریابی Waze به حدی شگفت انگیز بود که در سال 2013 توسط گوگل خریداری شد.

You%20have%20a%20router-3.jpg

3- Apple Maps

همیشه استفاده از یک محیط کاربری یکپارچه در سیستم های هوشمند لذت بخش است. Apple Maps سیستم مسیر یاب Apple است که از سال 2012 برای سیستم های مبتنی بر iOS و Watch OS ارائه شد. این برنامه می تواند اطلاعات مختلفی از مسیریاب رانندگی گرفته تا مسیر یابی از طریق سیستم های حمل و نقل عمومی را به شما ارائه دهد تا در کمترین زمان ممکن به مقصد مورد نظر خود برسید. اما نکته مهم این است که Apple Maps با استاندارد های Apple ساخته شده و محیطی کاملا سازگار با iOS دارد. از دیگر قابلیت های مهم این اپلیکشن می توان به سازگاری کامل آن با Apple Watch نیز اشاره کرد.

You%20have%20a%20router-4.jpg

4- Sygic

در سفر های خارج شهر معمولا دسترسی به اینترنت به صورت کاملا پایدار وجود ندارد. به همین دلیل Sygic را می توان به کسانی که زیاد به سفر های خارج شهر می روند و یا کسانی که به دنبال روشی برای کاهش مصرف اینترنت هستند پیشنهاد کرد. مهم ترین حسن Sygic در برابر دیگر رقبایش آفلاین بودن آن است که می تواند بدون نیاز به اینترنت تمام اطلاعات مسیر های مختلف داخل و یا خارج از شهر را در خود جای دهد. قیمت نصب این برنامه از iTunes حدود 39 دلار است و پشتیبانی کامل از زبان فارسی دارد.

You%20have%20a%20router-5.jpg

5- Navitel

Navitel نیز مانند Sygic یک مسیریاب آفلاین است که در حال حاضر بیش از 20 میلیون بار در سراسر دنیا دانلود و نصب شده و عنوان یکی از 5 نرم افزار برتر را در 12 کشور دنیا  یدک می کشد. Navitel با سیستم ناوبری بین المللی خود یکی از محبوب ترین برنامه های مسیر یابی آفلاین به حساب می آید که می توان در سفر های خارج کشور نیز از آن استفاده کرد. مهم ترین حسن Navitel به نسبت Sygic را می توان نقشه یک بعدی آن دانست که در زمان رانندگی کمک بهتری به پیدا کردن مسیر می کند و البته این برنامه مسیریاب نیز به طور کامل از زبان فارسی پشتیبانی می کند.

یکشنبه دو شنبه سه شنبه چهار شنبه پنج شنبه جمعه شنبه فروردین اردیبهشت خرداد تیر مرداد شهریور مهر آبان آذر دی بهمن اسفند

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر