موضوعات وبسایت : تاریخی
سوالات امتحان آیین نامه رانندگی

اینستاگرام تتلو امام حسین

اینستاگرام تتلو امام حسین

نویسنده : معین | زمان انتشار : 05 فروردین 1400 ساعت 07:23

امیر تتلو که اینستاگرام دوبار پیج او را مسدود کرده دوباره به اینستاگرام برگشته است.

سوالات امتحان آیین نامه رانندگی

به گزارش انصاف نیوز امیر تتلو خواننده پرحاشیه که اولین بار در ۱۳ آبان ۱۳۹۷، شرکت اینستاگرام اعلام کرد که حساب کاربری امیر تتلو را مسدود کرده‌است زیرا تتلو در روزهای پیش از آن «جملاتی توهین‌آمیز علیه زنان» نوشته و از هواداران مرد خود خواسته تا «زنان را کتک بزنند یا به آن‌ها توهین کنند». اینستاگرام نوشت که امنیت کاربرانش «مهم‌ترین مسئولیت» این شرکت است و این شبکه اجتماعی در اجرای قوانین خود بسیار جدی است. تتلو تا پیش از بسته شدن حسابش با حدود ۴ میلیون دنبال کننده، از پرمخاطب‌ترین چهره‌های ایرانی در اینستاگرام بود. وی پس از این رویداد با حساب کاربری جدید به فعالیت خود در اینستاگرام ادامه داد.

دومین بار هم در ۶ اردیبهشت ۱۳۹۹ حساب جدید اینستاگرام امیر تتلو با بیش از ۴/۴ میلیون دنبال‌کننده، برای بار دوم بسته شد. این اتفاق پس از آن رخ داد که وی در چند استوری نوشت که قصد دارد «حرم‌سرا» راه‌اندازی کند و از دختران ۱۵ تا ۲۰ ساله خواست که به «حرم‌سرای» او بیایند. انتشار این استوری‌ها، که دعوت برای رابطهٔ جنسی تعبیر شد، با واکنش منفی و شدید برخی کاربران توییتر و روزنامه‌نگاران ایرانی و ترک مواجه شد.

اینبار با پیج سایت شرط‌بندی خود در اینستاگرام فعالیت خود را شروع کرده. او در این پیج بدون گذاشتن تصویری از صورت خود فعالیت می‌کند. چراکه می‌داند اینستاگرام به تصویر صروت او حساس است. اما در استوری های این پیج تصاویری از خالکوبی های جدید او و صدای او منتشر می‌شود.

باید دید اینستاگرام این بار چه واکنشی به حضور تتلو در اینستاگرام خواهد داشت.

انتهای پیام

برچسب ها

آدرس اینستاگرام تتلوآدرس اینستاگرام جدید تتلوامیر تتلواینستاگرام امیر تتلواینستاگرام تتلواینستاگرام جدید امیر تتلوتتلوسایت شرط بندی تتلو

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر